Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
    TAJ har lagt et billede ud på Twitter af en flyvemaskine. Mon han er på vej væk?
    Ja, til Nederlandene

    Comment


      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...dlinger-i-dag/ ingen konkrete bud. Så tror jeg, at vi beholder ham for nu.

      Comment


        Jeg håber, vi skyder Minteh afsted. Hvis vi er bare i nærheden af de 37 mio. der har været snak om. Her og nu vil det sportsligt gøre ondt. Men hvis man ser lidt mere samlet på det hele, så tror jeg det vil gøre mere godt for klubben end hvad Minteh kan bidrage med i foråret.

        Hvis han bliver er håbet, at han er med til at spille os i top 6 og holder nogenlunde samme niveau som i efteråret.
        - Det med top 6 ser jeg som svært, når vi ser på, hvordan holdene omkring os opruster, mens vi har nedrustet.
        - Det med at holde samme niveau, tror jeg bliver svært. Særligt hvis vi havner i top 6.

        Jeg ser det derimod som mere realistisk, at vi havner i nedrykningsspillet, og at hans niveau kommer til at ligge under det, han viste i efteråret. Han vil ganske vist skulle spille mod dårligere modstandere, men det vil potentielle købere jo også tage med i ligningen, hvis han ender med at brænde banen af.

        Med andre ord, tror jeg at her og nu er chancen for at lave en stor handel, som vil gavne os på mange måder. Det vil bevise overfor ejer/bestyrelse, potentielle fremtidige spillere, udenlandske købere mv., at vi kan generere store salg.
        Det vil give medvind til strategien, og vil gøre os til en bedre case at kaste penge efter for vores ejer. Det kan på sigt være tungen på vægtskålen i forhold til strukturelle og mere længerevarende forbedringer af klubben, såsom større spillerbudget, forbedret stadion/træningsfaciliteter, mere ambitiøse målsætninger mm. Alle sammen ting som på sigt skal være med til at konsolidere os i toppen/subtoppen af dansk fodbold. Langt vigtigere end et godt forår, hvor vi alligevel næppe kommer i nærheden af at vinde noget (ude af pokalen, og ser det ikke som realistisk, at vi blander os i top 3 i ligaen).

        Når alt dette er sagt, er jeg vild med Minteh både på og uden for banen. Vil elske at have en spiller som ham på holdet i lang tid. Tror dog at det står skrevet i sten, at vi skal have ham skudt afsted senest til sommer uanset hvad. Og med tanke på den transitionsfase, vi som klub er midt i, ser jeg det bare som vigtigt at vi ikke misser chancen for en stor handel.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
          Jeg håber, vi skyder Minteh afsted. Hvis vi er bare i nærheden af de 37 mio. der har været snak om. Her og nu vil det sportsligt gøre ondt. Men hvis man ser lidt mere samlet på det hele, så tror jeg det vil gøre mere godt for klubben end hvad Minteh kan bidrage med i foråret.

          Hvis han bliver er håbet, at han er med til at spille os i top 6 og holder nogenlunde samme niveau som i efteråret.
          - Det med top 6 ser jeg som svært, når vi ser på, hvordan holdene omkring os opruster, mens vi har nedrustet.
          - Det med at holde samme niveau, tror jeg bliver svært. Særligt hvis vi havner i top 6.

          Jeg ser det derimod som mere realistisk, at vi havner i nedrykningsspillet, og at hans niveau kommer til at ligge under det, han viste i efteråret. Han vil ganske vist skulle spille mod dårligere modstandere, men det vil potentielle købere jo også tage med i ligningen, hvis han ender med at brænde banen af.

          Med andre ord, tror jeg at her og nu er chancen for at lave en stor handel, som vil gavne os på mange måder. Det vil bevise overfor ejer/bestyrelse, potentielle fremtidige spillere, udenlandske købere mv., at vi kan generere store salg.
          Det vil give medvind til strategien, og vil gøre os til en bedre case at kaste penge efter for vores ejer. Det kan på sigt være tungen på vægtskålen i forhold til strukturelle og mere længerevarende forbedringer af klubben, såsom større spillerbudget, forbedret stadion/træningsfaciliteter, mere ambitiøse målsætninger mm. Alle sammen ting som på sigt skal være med til at konsolidere os i toppen/subtoppen af dansk fodbold. Langt vigtigere end et godt forår, hvor vi alligevel næppe kommer i nærheden af at vinde noget (ude af pokalen, og ser det ikke som realistisk, at vi blander os i top 3 i ligaen).

          Når alt dette er sagt, er jeg vild med Minteh både på og uden for banen. Vil elske at have en spiller som ham på holdet i lang tid. Tror dog at det står skrevet i sten, at vi skal have ham skudt afsted senest til sommer uanset hvad. Og med tanke på den transitionsfase, vi som klub er midt i, ser jeg det bare som vigtigt at vi ikke misser chancen for en stor handel.
          Så mange har vel ikke oprustet: Frit fra Tipsbladet:

          FCN:
          Ind: Emiliano Marcondes (Bournemouth, lejeaftale), Carljohan Eriksson (Dundee United, lejeaftale)
          UD: Ulrik Yttergård Jenssen (Rosenborg), Ivan Mesik (Pescara), Emil Roback (AC Milan, lejeaftale ophævet), Andreas Schjelderup (Benfica), Jonathan Amon (kontraktudløb)

          VIFF har hentet Magnus Westergaard fra Lyngby

          FCK:
          IND: Diogo Goncalves (Benfica), Jordan Larsson (Schalke 04, lejeaftale)
          UD: Mathew Ryan (AZ Alkmaar), Victor Kristiansen (Leicester City), William Kaastrup (Randers FC)

          SIF: Ingen ind
          Ud: Jeppe Kilden Grøn (Young Boys FD), Nicklas Helenius (AaB), Marcus Baggesen (IFK Norrköping)

          RFC har hentet Simen Bolkan Nordli (Aalesund), William Kaastrup (FC København) - ingen ud.

          FCM:
          IND: Emiliano Martinez (RB Bragantino), Armin Gigovic (FK Rostov, leje)
          UD: Evander Ferreira (Portland Timbers), Malthe Bøndergaard (Esbjerg fB), Chris Kouakou (CD Mafra), Anders Dreyer (RSC Anderlecht), Andreas Nibe (Næstved BK, lejeaftale), Victor Lind (IFK Norrköping, lejeaftale)

          AGF:
          IND: Peter Bjur (Brøndby IF), Mikkel Duelund (NEC Nijmegen)
          UD: Sebastian Grønning (OFI Kreta)

          ACH:
          IND: Samuel Brolin (AIK, lejeaftale), Alagie Saine (Falcons FC, lejeaftale), Jacob Buus (Waasland-Beveren)
          UD: Agust Hlynsson (Breidablik), Lirim Qamili (Hvidovre IF)

          BIF:
          IND: Håkon Evjen (AZ Alkmaar), Rasmus Lauritsen (Dinamo Zagreb)
          UD: Christian Friedrich (Fremad Amager, lejeaftale), Peter Bjur (AGF), Andreas Maxsø (Colorado Rapids)

          AAB:
          IND: Rasmus Thelander (Ferencvaros), Nico Mantl (RB Salzburg, lejeaftale), Kasper Jørgensen (Lyngby Boldklub), Nicklas Helenius (Silkeborg IF)
          UD: Oscar Linnér (kontraktudløb), Yahya Nadrani (kontrakt ophævet), Kasper Høgh (Stabæk, lejeaftale), Milan Makaric (Radnik Surdulica, lejeaftale)

          Lyngby:
          IND
          : Baptiste Rolland (kontraktfri), Jannich Storch (Nykøbing FC), Kolbeinn Finnsson (Borussia Dortmund)
          UD: Timo Letschert (Gwangju FC), Emil Nielsen (Orange County SC), Rasmus Thellufsen (Louisville City FC), Kasper Jørgensen (AaB), Adam Sørensen (Bodø/Glimt), Magnus Westergaard (Viborg FF)

          BIF og AAB har forstærket sig og FCM .. ikke uventet ... FCM SKAL i top6 ellers er det jo katastrofe mens BIF også skal forsøge og AAB skal forsøge at redde sig med 8 point til ACH og nedrykningsstregen (15 kampe).

          Viborg er 8 point foran så nok ikke dem OB skal indhente, ej heller FCK men OB er á point med SIF og RFC og jeg ser ikke dem som markant forstærket.

          Kan man holde sig "foran" SIF og RFC er der plads til BIF og FCM i top6 ..
          ​​
          ​Der skal ikke så meget til men noget skal der til ..


          ​​
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Og FCN
            ikke mere
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment



              "RFC har hentet Simen Bolkan Nordli (Aalesund), William Kaastrup (FC København) - ingen ud."

              RFC bliver vel svækket

              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-graves-salg/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                ikke mere
                Jo desværre på den ene af profilerne:(

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Jo desværre på den ene af profilerne:(
                  Nu stopper du, din festbremse

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    "RFC har hentet Simen Bolkan Nordli (Aalesund), William Kaastrup (FC København) - ingen ud."

                    RFC bliver vel svækket

                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-graves-salg/
                    Havde de/jeg ikke fået med men det gør jo ikke OB’s situation ringere ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Nu stopper du, din festbremse
                      Jeg stopper fra nu så

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Jo desværre på den ene af profilerne:(
                        Tro nu på det
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...t-til-utrecht/

                          Vi har vel fået omkring 100.000 - 200.000,-
                          Last edited by Online; 30-01-2023, 15:13.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...t-til-utrecht/

                            Vi har vel fået omkring 100.000 - 200.000,-
                            Ja, men lad os håbe på en videresalgsklausul. Tror på det, da jeg stoler på BW.

                            Comment


                              Held og lykke til Tobias. Går det galt så må han hjem til Odense.

                              Comment


                                TAJs skifter til Holland stemmer også overens med hvad jeg skrev tidligt på vinduet

                                Comment

                                Working...
                                X