Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/p...a-ob-guldfugl/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Lyseslukker
      Hahaha…

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Helt enig. Det skulle være i den boldgade og så desperate tror jeg sgu ikke Brøndby er, selvom de vidst har vist interesse før. Tror sgu også hellere Tverskov vil stå fri på markedet til sommer og vurdere sine muligheder som kontraktløs end at han vil binde sig til en anden dansk klub.
        De har lige brugt en formue på Lauritsen, der må formodes at være absolut førstevalg, og har Tchiembe og Rosted, der er yngre end JT, og som har gjort det udmærket i min optik. Hvis de skulle hente JT, skulle det være i mentor-rollen for de yngre, og den plads tror jeg Lauritsen er tiltænkt.

        Jeg tror ikke på, at BIF synes JT er god nok som 6'er til at de vil bruge penge på at hente ham til den plads. De har Wass, Slimane, Bell og Radosevic der kan spille den.

        Og så har de oven i købet Heggheim til CB, samt Fredrik Alves, der er en dyr herre at have rendende, og som bliver svær at komme af med.
        Last edited by Onkel Riffel; 30-01-2023, 13:29.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Det er i hvert fald mit gæt ift. det bud, der ligger, at det er et bud i smerteregionen for, hvad vi mener, vi kan sige nej til, og at man måske overvejer, om det kan frigive midler til at hente andre forstærkninger ind end man ellers havde kalkuleret med. Ren spekulation, selvfølgelig.
          Lyder meget sandsynligt. Men vi skal godt nok også lave et rekordsalg før det giver mening pt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

            De har lige brugt en formue på Lauritsen, der må formodes at være absolut førstevalg, og har Tchiembe og Rosted, der er yngre end JT, og som har gjort det udmærket i min optik. Hvis de skulle hente JT, skulle det være i mentor-rollen for de yngre, og den plads tror jeg Lauritsen er tiltænkt.

            Jeg tror ikke på, at BIF synes JT er god nok som 6'er til at de vil bruge penge på at hente ham til den plads. De har Wass, Slimane, Bell og Radosevic der kan spille den.

            Og så har de oven i købet Heggheim til CB, samt Fredrik Alves, der er en dyr herre at have rendende, og som bliver svær at komme af med.
            Har de ikke også en strategi ikke om at købe spillere over 25 år ? (Wass undtaget...)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Har de ikke også en strategi ikke om at købe spillere over 25 år ? (Wass undtaget...)
              Jeg mener de har sagt nogle gange, at de ville være villige til at lave undtagelser for "mentor"-spillere. Lauritsen er i øvrigt 26.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Du hører stadig ingenting fra dine kilder? Er rimelig spændt på hvad der sker i Ådalen
                Fik lovning på 2 ind. Der forlyder ligeledes 2 ud. Næppe overraskelser.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Har de ikke også en strategi ikke om at købe spillere over 25 år ? (Wass undtaget...)
                  Det gælder vidst for spillere over 27 år, men den del af strategien udtalte de vidst efter vinduet i sommers ikke er mejslet i granit. Der brugte de jo store transfersummer på to spillere over 27 år. Ham deres norske spids var 28 da de hentede ham.

                  Comment


                    Jeg er ikke så bekymret for Tverskov, ham tror jeg man holder på til sommer.

                    Minteh derimod han kan godt ryge især hvis Newcastle begynder at smide om sig med KSA penge, det kan hurtigt blive for godt til at OB kan sige nej.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                      De har lige brugt en formue på Lauritsen, der må formodes at være absolut førstevalg, og har Tchiembe og Rosted, der er yngre end JT, og som har gjort det udmærket i min optik. Hvis de skulle hente JT, skulle det være i mentor-rollen for de yngre, og den plads tror jeg Lauritsen er tiltænkt.

                      Jeg tror ikke på, at BIF synes JT er god nok som 6'er til at de vil bruge penge på at hente ham til den plads. De har Wass, Slimane, Bell og Radosevic der kan spille den.

                      Og så har de oven i købet Heggheim til CB, samt Fredrik Alves, der er en dyr herre at have rendende, og som bliver svær at komme af med.
                      Jeg er med på mange ting taler imod. Især den pris OB nok vil kræve. Så bare Leif Rasmussen skrev på Twitter, at han havde hørt om følere fra BIF. Og så begyndte jeg at frygte lidt alligevel.

                      Vores hold virker meget skrøbeligt defensivt. Hvis man også fjerner Tverskov kan det blive en kæmpe katastrofe. Så har trods alt også svært ved at se det ske.

                      Comment


                        TAJ har lagt et billede ud på Twitter af en flyvemaskine. Mon han er på vej væk?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                          Jeg mener de har sagt nogle gange, at de ville være villige til at lave undtagelser for "mentor"-spillere. Lauritsen er i øvrigt 26.
                          Jeg er også lidt spændt på i hvor høj grad de kan holde fast i den strategi med det nye ejerskab. Eller med andre ord: i hvor høj grad CV får lov at styre showet. Især hvis resultaterne svigter lidt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                            TAJ har lagt et billede ud på Twitter af en flyvemaskine. Mon han er på vej væk?
                            Jeg synes der har været noget med at han ikke har forlænget sin kontrakt?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                              TAJ har lagt et billede ud på Twitter af en flyvemaskine. Mon han er på vej væk?
                              Hører rygter om Holland
                              Last edited by Hent Bendtner; 30-01-2023, 13:59.

                              Comment



                                Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

                                Hører rygter om Holland

                                Han er på dette fly til Amsterdam, så det passer nok meget godt.

                                https://www.flightradar24.com/EJU79NU/2f053c8c​​
                                Last edited by Oliveira; 30-01-2023, 14:05.

                                Comment

                                Working...
                                X