Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Hører du andet da?
    Næppe noget jeg vil berette hvert fald. Vidst tiden jeg sorterer lidt i mit info så jeg ikke lige fremstår som en med vrangforestillinger og psykoser, bringer jeg ikke nogle af småting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

      Det tænkte jeg faktisk også. Men altså i et transfervindue, tager jeg gerne det hele med Frøkjær kan da sikkert godt lære lidt af Isco
      Vover påstanden han kunne lære noget af flere serie 1 spillere. Ja faktisk også af mig. Jeg har en lidt bedre attitude

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Nogen position / nationalitet ?
        Nej desværre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg har lige hørt at vi skulle præsentere en ny spiller inden for de næste 24 timer. En kilde jeg tit snakker med, men en der aldrig sådan har spyttet noget ud men er 110% troværdig.
          Så vi må se. Det er jo altid spændende at ligge hovedet på blokken herinde
          Det er spændende. Tak for det. Krydser fingre for at det er sandt

          Comment


            Hvad er der blevet af dem, der førhen kunne rapportere om biler med udenlandske plader i Ådalen eller foran stadion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Hvad er der blevet af dem, der førhen kunne rapportere om biler med udenlandske plader i Ådalen eller foran stadion
              Runder da gerne Ådalen og ser om jeg kan spotte nogle spændende nummerplader og/eller ansigter, på vej hjem fra arbejde den næste uges tid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Det er spændende. Tak for det. Krydser fingre for at det er sandt
                Det gør jeg også

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                  Runder da gerne Ådalen og ser om jeg kan spotte nogle spændende nummerplader og/eller ansigter, på vej hjem fra arbejde den næste uges tid
                  Super - godt du gider gøre det igen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg har lige hørt at vi skulle præsentere en ny spiller inden for de næste 24 timer. En kilde jeg tit snakker med, men en der aldrig sådan har spyttet noget ud men er 110% troværdig.
                    Så vi må se. Det er jo altid spændende at ligge hovedet på blokken herinde
                    Alle mand afsted til diverse Odense varetegn på udkig efter promo-videoer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det gør jeg også
                      Jeg tror du ved at det er enten Delle Alli eller Isco der kommer ;)

                      Eller måske dem begge to, det kunne blive en ret fed offensiv og når vi skal til Thailand så kan børnene i Thailand møde deres idoler :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Altså hvis man skal tolke lidt på hvem Steffen Nielsen følger på instagram, så er han begyndt at følge yderligere et par spillere idag. Fx Christian Gytkjær og Jo Inge Berget (han er uden kontrakt)
                        https://www.transfermarkt.com/jo-ing.../spieler/73323
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...er-i-kikkerten

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Jeg tror du ved at det er enten Delle Alli eller Isco der kommer ;)

                          Eller måske dem begge to, det kunne blive en ret fed offensiv og når vi skal til Thailand så kan børnene i Thailand møde deres idoler :)
                          Ved seriøst ikke andet end hvad jeg har fået fortalt. Er selv meget spændt på om den holder vand

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ved seriøst ikke andet end hvad jeg har fået fortalt. Er selv meget spændt på om den holder vand
                            Du kunne lige stille ham et par supplerende spørgsmål:)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Dele Alli er gået fuldstændig i stå og ingen vil have ham. Men selv en seks måneders leje ville sprænge vores årlige samlede lønbudget !
                              Hvis BW er lidt kreativ og får Everton til at betale 90% af lønnen, er et meget simplet regnestykke for fem måneders leje (uden en eventuel lejeafgift) :

                              850.000,- nuværende ugeløn * 22 lejede uger * 10% = 1.870.000,-

                              Dvs. omkring 350.000,- om måneden... hurtigt tjent ind, hvis det sikre os et gruppespil

                              Meeeeeeeeeeen, så ringede mit vækkeur vist også

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Du kunne lige stille ham et par supplerende spørgsmål:)
                                Har jeg gjort. Der var ikke mere at hente. Tvivler på han ved mere selv

                                Comment

                                Working...
                                X