Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Det tænkte jeg faktisk også. Men altså i et transfervindue, tager jeg gerne det hele med Frøkjær kan da sikkert godt lære lidt af Isco
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har lige hørt at vi skulle præsentere en ny spiller inden for de næste 24 timer. En kilde jeg tit snakker med, men en der aldrig sådan har spyttet noget ud men er 110% troværdig.
Så vi må se. Det er jo altid spændende at ligge hovedet på blokken herinde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægHvad er der blevet af dem, der førhen kunne rapportere om biler med udenlandske plader i Ådalen eller foran stadion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har lige hørt at vi skulle præsentere en ny spiller inden for de næste 24 timer. En kilde jeg tit snakker med, men en der aldrig sådan har spyttet noget ud men er 110% troværdig.
Så vi må se. Det er jo altid spændende at ligge hovedet på blokken herinde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægAltså hvis man skal tolke lidt på hvem Steffen Nielsen følger på instagram, så er han begyndt at følge yderligere et par spillere idag. Fx Christian Gytkjær og Jo Inge Berget (han er uden kontrakt)
https://www.transfermarkt.com/jo-ing.../spieler/73323
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Jeg tror du ved at det er enten Delle Alli eller Isco der kommer ;)
Eller måske dem begge to, det kunne blive en ret fed offensiv og når vi skal til Thailand så kan børnene i Thailand møde deres idoler :)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Dele Alli er gået fuldstændig i stå og ingen vil have ham. Men selv en seks måneders leje ville sprænge vores årlige samlede lønbudget !
850.000,- nuværende ugeløn * 22 lejede uger * 10% = 1.870.000,-
Dvs. omkring 350.000,- om måneden... hurtigt tjent ind, hvis det sikre os et gruppespil
Meeeeeeeeeeen, så ringede mit vækkeur vist også
Comment
Comment