Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Et rigtig godt bud. Med Ivan småskadet er det direkte uansvarligt ikke at hente en ny centerback ind. Ved godt Jørgen kan spille den til husbehov. Men satme hellerikke meget mere. Og han er alligevel væk indenfor 3-5 måneder. Jeg frygter dog at vi ikke kommer af med Omar før til sommer
    Det jeg frygter er bare at Bjørn og Alm stoler på Jørgen. Jeg har ikke hørt Bjørn sige at der skal noget ind i forsvaret.
    Tilliden er der vel også til at hvis vi henter en 6’er af høj kvalitet så kan Tverskov vikariere i forsvaret.
    Men ja, alt kommer an på Minteh. Hvis Minteh ryger, tror jeg ikke lyset eller printeren er slukket i Ådalen før på Onsdag.
    Det er spændende

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Jeg kan umuligt forestille mig, at han stiller op til interview så længe, vinduet er åbent. Det ville være som at spille poker med blottede kort.
      Det gjorde han i sidste vindue så vidt jeg husker. Endda på sidstedagen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Jeg kan umuligt forestille mig, at han stiller op til interview så længe, vinduet er åbent. Det ville være som at spille poker med blottede kort.
        Hvorfor ikke komme ud som tidligere og sige hvad han forventer? Der er ingen der tvinger ham til at præsentere nogle spillere.
        Bjørn virker som en der ikke har noget problem med at svare de lokale medier, han elsker dem tværtimod

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Jørgen i midterforsvaret skal vi for Guds skyld slet ikke ud i. Vi henter forhåbentlig minimum en midterforsvarer en 6’er og en 9’er.
          Han spillede den mod FCN og lur mig om han ikke gør igen på fredag mod FCM..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Det jeg frygter er bare at Bjørn og Alm stoler på Jørgen. Jeg har ikke hørt Bjørn sige at der skal noget ind i forsvaret.
            Tilliden er der vel også til at hvis vi henter en 6’er af høj kvalitet så kan Tverskov vikariere i forsvaret.
            Men ja, alt kommer an på Minteh. Hvis Minteh ryger, tror jeg ikke lyset eller printeren er slukket i Ådalen før på Onsdag.
            Det er spændende
            Yeps. Jeg tror dog ikke at han bliver solgt. Men derfor skal der nok blive gang i den dernede

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Jørgen i midterforsvaret skal vi for Guds skyld slet ikke ud i. Vi henter forhåbentlig minimum en midterforsvarer en 6’er og en 9’er.
              Tror ikke vi henter en 9’er men 10’er gør vi nok.

              Comment


                Er det bare mig som husker dårligt eller var der ikke en som påstod herinde på Forum der var 3-4 tilgange på plads?
                Det kan som sagt godt være mig der husker forkert):

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Hvorfor ikke komme ud som tidligere og sige hvad han forventer? Der er ingen der tvinger ham til at præsentere nogle spillere.
                  Bjørn virker som en der ikke har noget problem med at svare de lokale medier, han elsker dem tværtimod
                  Hvorfor

                  Foretrækker at han fokuserer på vinduet end at opfylde ens nysgerrighed.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Hvorfor

                    Foretrækker at han fokuserer på vinduet end at opfylde ens nysgerrighed.
                    Det foretrækker jeg da klart også hvis man skulle vælge. Men når man er sportsdirektør i en klub, skal man kunne flere ting, som fx snakke med medier også, så omverdenen har en ide om hvad der sker.
                    Men det er selvfølgelig bare min måde at vurdere tingene på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Det foretrækker jeg da klart også hvis man skulle vælge. Men når man er sportsdirektør i en klub, skal man kunne flere ting, som fx snakke med medier også, så omverdenen har en ide om hvad der sker.
                      Men det er selvfølgelig bare min måde at vurdere tingene på.
                      Jeg er også på holdet, der tænker hvorfor skulle han? Håber det egentlig ikke. Han har jo allerede meldt ret klart og offensivt ud for vinduet ift. hvor meget ind/ud han forventer og hvilke positioner man bl.a. kigger på. Mere behøver jeg ikke (og jeg sidder også konstant og holder øje). Siger han mere nu kan det kun presse og svække ham/klubben i evt. forhandlinger.

                      Så vil jeg langt hellere have kommer med et ordentlig interview om hvorfor/hvordan/hvem efter vinduet er lukket.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Jørgen i midterforsvaret skal vi for Guds skyld slet ikke ud i. Vi henter forhåbentlig minimum en midterforsvarer en 6’er og en 9’er.
                        Ja, jeg får samme nervøse trækninger, når JS skal spille der og har bolden, som jeg gjorde med Willy Scheepers. Men blev/bliver lige 10 år ældre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Ja, jeg får samme nervøse trækninger, når JS skal spille der og har bolden, som jeg gjorde med Willy Scheepers. Men blev/bliver lige 10 år ældre.
                          Det er jo 25 år siden og der var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

                            Det er jo 25 år siden og der var vi gode
                            Tildels ja, men ikke Willy Scheepers.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Er det bare mig som husker dårligt eller var der ikke en som påstod herinde på Forum der var 3-4 tilgange på plads?
                              Det kan som sagt godt være mig der husker forkert):
                              Jeg skrev 3-4 tilgang med en først fra sommeren og jeg ret sikker på hvert fald tilgangene dette vindu

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                                Jeg skrev 3-4 tilgang med en først fra sommeren og jeg ret sikker på hvert fald tilgangene dette vindu
                                Hører du andet da?

                                Comment

                                Working...
                                X