Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
    BT melder Newcastle som værende interesseret i Minteh
    De burde i hvert fald have penge nok.

    Tror vi skal hen til mandag / tirsdag før der sker noget, både ind og ud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
      BT melder Newcastle som værende interesseret i Minteh
      Hvor læser du det?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
        BT melder Newcastle som værende interesseret i Minteh
        Hvis det det rygte holder hjem . Så kræver det godt nok nogle færdigheder af de herrer i direktionen. At erstatte Jebali, Gigoloen, og Minteh i samme vindue. Kan de trylle ? Med en lille uge tilbage af vinduet.
        Last edited by sinus; 25-01-2023, 22:11.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

          Hvor læser du det?
          Gætter på at det er i deres transfer podcast her

          https://www.bt.dk/transfervinduet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Gætter på at det er i deres transfer podcast her

            https://www.bt.dk/transfervinduet
            Udover Newcastles interesse i Minteh, nævner de at Mucolli måske kan være på vej væk, og at Lee Seung-Woo nok ikke er super sandsynlig, men den skulle ikke være helt udelukket endnu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

              Udover Newcastles interesse i Minteh, nævner de at Mucolli måske kan være på vej væk, og at Lee Seung-Woo nok ikke er super sandsynlig, men den skulle ikke være helt udelukket endnu.
              Og bekræfter at OB har afvist 2 bud på Minteh. Man snakkede om de 5 mill euro fra Udinese

              Comment


                Det kunne være godt med et Wesstrøm interview for at hører hvad planerne er og om de har ændret sig…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Det kunne være godt med et Wesstrøm interview for at hører hvad planerne er og om de har ændret sig…
                  Ja det ville være dejligt. Vi må se om han har tid. Jeg har lidt på fornemmelsen at det hele eksploderer i Ådalen de sidste dage. Transfer Bonanza ud og ind

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja det ville være dejligt. Vi må se om han har tid. Jeg har lidt på fornemmelsen at det hele eksploderer i Ådalen de sidste dage. Transfer Bonanza ud og ind
                    Mon ikke det kunne være
                    Ud: Mucolli, Omar, Okosun eller Aron, King på leje
                    Ind: 10’er, 6’er, midterforsvar.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Mon ikke det kunne være
                      Ud: Mucolli, Omar, Okosun eller Aron, King på leje
                      Ind: 10’er, 6’er, midterforsvar.
                      Budet er ikke dumt.
                      Den store joker er dog Minteh. Jeg er sikker på der ligger et stykke papir udarbejdet af BW og NT i fællesskab, hvorpå beløbet for hvornår man Casher ind på Minteh fremgår. Det beløb er helt sikkert højt, og får vi solgt ham nu, så åbner det muligheder som for alvor kan sætte gang i tingene, og så tror jeg ikke vi holder os til to-tre tilgange.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Mon ikke det kunne være
                        Ud: Mucolli, Omar, Okosun eller Aron, King på leje
                        Ind: 10’er, 6’er, midterforsvar.
                        Et rigtig godt bud. Med Ivan småskadet er det direkte uansvarligt ikke at hente en ny centerback ind. Ved godt Jørgen kan spille den til husbehov. Men satme hellerikke meget mere. Og han er alligevel væk indenfor 3-5 måneder. Jeg frygter dog at vi ikke kommer af med Omar før til sommer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Budet er ikke dumt.
                          Den store joker er dog Minteh. Jeg er sikker på der ligger et stykke papir udarbejdet af BW og NT i fællesskab, hvorpå beløbet for hvornår man Casher ind på Minteh fremgår. Det beløb er helt sikkert højt, og får vi solgt ham nu, så åbner det muligheder som for alvor kan sætte gang i tingene, og så tror jeg ikke vi holder os til to-tre tilgange.
                          Hvis klubber som Newcastle er interesseret er vi allerede i et meget højt beløb. Jeg syntes priserne går helt amok pt og SL klubber sælger dyrere og dyrere hele tiden.
                          Hvorfor skulle vi så ikke kunne for 50-60 mill for Minteh? Måske mere. Jeg tænker man modtager et bud eller 2 inden vinduet lukker

                          Jeg har gået og tænkt lidt over hvorfor der endnu ikke er forlænget med Minteh. Kunne det være at hans agent simpelthen forlanger %`er af en transfer. Eller noget højere end i den nuværende kontrakt og man derfor trækker den lidt hvis han nu blev solgt i dette vindue. Ingen grund til evt at skulle afgive 5% ekstra af et stort transfer beløb.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvis klubber som Newcastle er interesseret er vi allerede i et meget højt beløb. Jeg syntes priserne går helt amok pt og SL klubber sælger dyrere og dyrere hele tiden.
                            Hvorfor skulle vi så ikke kunne for 50-60 mill for Minteh? Måske mere. Jeg tænker man modtager et bud eller 2 inden vinduet lukker

                            Jeg har gået og tænkt lidt over hvorfor der endnu ikke er forlænget med Minteh. Kunne det være at hans agent simpelthen forlanger %`er af en transfer. Eller noget højere end i den nuværende kontrakt og man derfor trækker den lidt hvis han nu blev solgt i dette vindue. Ingen grund til evt at skulle afgive 5% ekstra af et stort transfer beløb.
                            Helt enig angående Minteh. BT sagde dog de forventede og se ham i suppen i foråret. Men at det også gavnede OB at Newcastle er interreseret, da de nemt kan ligge 70 millioner for en spiller…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Det kunne være godt med et Wesstrøm interview for at hører hvad planerne er og om de har ændret sig…
                              Jeg kan umuligt forestille mig, at han stiller op til interview så længe, vinduet er åbent. Det ville være som at spille poker med blottede kort.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Et rigtig godt bud. Med Ivan småskadet er det direkte uansvarligt ikke at hente en ny centerback ind. Ved godt Jørgen kan spille den til husbehov. Men satme hellerikke meget mere. Og han er alligevel væk indenfor 3-5 måneder. Jeg frygter dog at vi ikke kommer af med Omar før til sommer
                                Jørgen i midterforsvaret skal vi for Guds skyld slet ikke ud i. Vi henter forhåbentlig minimum en midterforsvarer en 6’er og en 9’er.

                                Comment

                                Working...
                                X