Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg ved ikke hvor meget vi skal ligge i det. Han følger et par interresante navne blandt de 50 han følger heriblandt Ateef Konate, Seung Woo Lee og så nogle spillere som vi måske kunne være interreserede i?Last edited by Balboa; 21-01-2023, 08:22.
Comment
-
Mamadou Sangare: https://youtu.be/Asdbddt6Z2Q
Det ser altså ikke helt dumt ud. God fart i ham, fine afslutninger, fine "næsten" førstegangsafleveringer ned bag modstanderens bagkæde.
Jeg kan umiddelbart godt lide ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægMamadou Sangare: https://youtu.be/Asdbddt6Z2Q
Det ser altså ikke helt dumt ud. God fart i ham, fine afslutninger, fine "næsten" førstegangsafleveringer ned bag modstanderens bagkæde.
Jeg kan umiddelbart godt lide ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Umiddelbart også en mere bevægelig type end Jebali. Det er spændende
Men.... Jeg er lige ved at tro at ham der kan spille en Gigovic rolle alternativt kunne han måske endda bruges på 9'eren.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Nu skal jeg passe på, der er en del forum medlemmer der får tics, når jeg foreslår ting, selvom det ikke er det hele der er lige dumt.
Men.... Jeg er lige ved at tro at ham der kan spille en Gigovic rolle alternativt kunne han måske endda bruges på 9'eren.
- Likes 4
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg kan egentligt godt lide "schweizerknivs" spillere der kan dækker flere pladser, og Sangare er måske en sådan, men noget af det fedeste ved Björn Wesström's OB imo. er at det lader til at der bliver kigget meget mere skarpt på hvad det er for en spillerprofil der skal hentes ind til en specifik plads. Jeg tror ikke at OB henter en spiller der skal kunne dække den ene 6er samt agere 9er. Klubben kæmpede længe med en håbløst sammensat trup hvor man havde hentet en masse fine spillere som slet ikke passede ind i det system der blev spillet og som endte med at blive brugt på positioner og i roller som slet ikke var deres foretrukkende. Jeg aner ikke hvem Sangare er, men af hvad jeg kan finde på ham er han 10er, og henter vi ham er det forhåbentligt fordi han skal være 10er og ikke alt muligt andet.
Når det er sagt så er det tydeligt med dagens kamp in mente, at vi mangler et offensivt omdrejningspunktet på 10'er positionen.
Hvis alt går galt så er der jo ikke andet at gøre end at fortælle Casper Nielsen at han må holde op med det der, belgiske cirkus og indfinde sig i Ådalen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Tja tjo, jeg tilhører jo lidt den filosofi at en fodboldspiller der kun kan spille en position er dårligt skolet.
Når det er sagt så er det tydeligt med dagens kamp in mente, at vi mangler et offensivt omdrejningspunktet på 10'er positionen.
Hvis alt går galt så er der jo ikke andet at gøre end at fortælle Casper Nielsen at han må holde op med det der, belgiske cirkus og indfinde sig i Ådalen.
- Likes 1
Comment
Comment