Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Det er ren spekulation det her.
    Jeg tror vi lander Sangare efter vi har forsøgt først på Konate. Når han følger både ligaen og OB på insta + assisterende fodbolddirektør er begyndt at følge tilbage.
    Derudover følger han et par 6’ere… Det kan selvfølgelig være rent tilfælde men virker meget besynderligt….?
    Vi kigger 100% også på 6`ere. Så det er bestemt ikke umuligt at det er nogle vi er interesserede i. Men der er langt fra dette, til kontrakt så vi må se

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi kigger 100% også på 6`ere. Så det er bestemt ikke umuligt at det er nogle vi er interesserede i. Men der er langt fra dette, til kontrakt så vi må se
      Der er meget langt ja

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

        Jeg må beklage men prøvespilleren skriver under på kontrakt. Desuden kan jeg berette om en spiller fra mere østlige, europæiske lande. En rigtigt spændende spiller! Meget løst.
        Alen Mustafic?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Jeg ved ikke hvor meget vi skal ligge i det. Han følger et par interresante navne blandt de 50 han følger heriblandt Ateef Konate, Seung Woo Lee og så nogle spillere som vi måske kunne være interreserede i?
          Jeg mindes også at Bjørn, ifm. redegørelse for deres scouting, sagde at man kiggede deres instagram for at få en idé om hvilken person man var interesseret i. Det kan jo være at Fifi har den opgave og i noget tid op til konkret interesse, begynder at følge vedkommendes profil for at stalke lidt
          Last edited by Balboa; 21-01-2023, 08:22.

          Comment


            Så kom mit spot også på BTs transfer podcast

            Husk at lytte til The Andellerej Show. Med masser af spørgsmål fra gudelytterne. Og en Insta-spotting, som gør, at vi godt tør sige, at OB jagter Salzburg-talentet Mamadou Sangaré

            Comment


              Mamadou Sangare: https://youtu.be/Asdbddt6Z2Q

              Det ser altså ikke helt dumt ud. God fart i ham, fine afslutninger, fine "næsten" førstegangsafleveringer ned bag modstanderens bagkæde.

              Jeg kan umiddelbart godt lide ham.
              ​​​​
              ​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Mamadou Sangare: https://youtu.be/Asdbddt6Z2Q

                Det ser altså ikke helt dumt ud. God fart i ham, fine afslutninger, fine "næsten" førstegangsafleveringer ned bag modstanderens bagkæde.

                Jeg kan umiddelbart godt lide ham.
                ​​​​
                ​​​​​
                Umiddelbart også en mere bevægelig type end Jebali. Det er spændende

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Umiddelbart også en mere bevægelig type end Jebali. Det er spændende
                  Nu skal jeg passe på, der er en del forum medlemmer der får tics, når jeg foreslår ting, selvom det ikke er det hele der er lige dumt.

                  Men.... Jeg er lige ved at tro at ham der kan spille en Gigovic rolle alternativt kunne han måske endda bruges på 9'eren.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Nu skal jeg passe på, der er en del forum medlemmer der får tics, når jeg foreslår ting, selvom det ikke er det hele der er lige dumt.

                    Men.... Jeg er lige ved at tro at ham der kan spille en Gigovic rolle alternativt kunne han måske endda bruges på 9'eren.
                    Jeg kan egentligt godt lide "schweizerknivs" spillere der kan dækker flere pladser, og Sangare er måske en sådan, men noget af det fedeste ved Björn Wesström's OB imo. er at det lader til at der bliver kigget meget mere skarpt på hvad det er for en spillerprofil der skal hentes ind til en specifik plads. Jeg tror ikke at OB henter en spiller der skal kunne dække den ene 6er samt agere 9er. Klubben kæmpede længe med en håbløst sammensat trup hvor man havde hentet en masse fine spillere som slet ikke passede ind i det system der blev spillet og som endte med at blive brugt på positioner og i roller som slet ikke var deres foretrukkende. Jeg aner ikke hvem Sangare er, men af hvad jeg kan finde på ham er han 10er, og henter vi ham er det forhåbentligt fordi han skal være 10er og ikke alt muligt andet.

                    Comment


                      AGF der snupper Duelund

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-superligaen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det er fint vi slipper for ham synes jeg….

                        Comment


                          Bjørn får nogle travle dage efter kampen idag håber jeg….

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Jeg kan egentligt godt lide "schweizerknivs" spillere der kan dækker flere pladser, og Sangare er måske en sådan, men noget af det fedeste ved Björn Wesström's OB imo. er at det lader til at der bliver kigget meget mere skarpt på hvad det er for en spillerprofil der skal hentes ind til en specifik plads. Jeg tror ikke at OB henter en spiller der skal kunne dække den ene 6er samt agere 9er. Klubben kæmpede længe med en håbløst sammensat trup hvor man havde hentet en masse fine spillere som slet ikke passede ind i det system der blev spillet og som endte med at blive brugt på positioner og i roller som slet ikke var deres foretrukkende. Jeg aner ikke hvem Sangare er, men af hvad jeg kan finde på ham er han 10er, og henter vi ham er det forhåbentligt fordi han skal være 10er og ikke alt muligt andet.
                            Tja tjo, jeg tilhører jo lidt den filosofi at en fodboldspiller der kun kan spille en position er dårligt skolet.

                            Når det er sagt så er det tydeligt med dagens kamp in mente, at vi mangler et offensivt omdrejningspunktet på 10'er positionen.

                            Hvis alt går galt så er der jo ikke andet at gøre end at fortælle Casper Nielsen at han må holde op med det der, belgiske cirkus og indfinde sig i Ådalen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Tja tjo, jeg tilhører jo lidt den filosofi at en fodboldspiller der kun kan spille en position er dårligt skolet.

                              Når det er sagt så er det tydeligt med dagens kamp in mente, at vi mangler et offensivt omdrejningspunktet på 10'er positionen.

                              Hvis alt går galt så er der jo ikke andet at gøre end at fortælle Casper Nielsen at han må holde op med det der, belgiske cirkus og indfinde sig i Ådalen.
                              Jeg fornemmer godt at du er tilhænger af Cruyff’s total fodbold Alligvel er der ingen der er uenige i at de fleste spillere har en position og rolle som passer dem bedre end andre og jeg håber inderligt at vi henter spillere der er godt castede til den rolle som de er tiltænkt i OB - hvorfor hente en offensiv midt til at spille 6er eller 9er, det giver ingen mening for mig.

                              Comment


                                OB har åbenbart endnu en ung gambianer, Salifu "Del" Bayo (wing med god fart) på prøve. Aftalen er kommet i stand gennem Bakary Bojang som også er bag Minteh.​

                                Comment

                                Working...
                                X