Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Nå ja, det kan sgu godt være det er mig der har sagt det, og at du også dengang tog dybt anstød af det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Lyder som en fredagsbar, som er åbnet lidt tidligere end normalt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
        Ah ha. Er det samtlige der tror jeg lyver eller hvordan? Jeg kan sagtens undlade flere kommentarer herinde i forhold til det.
        Det tror jeg bestemt ikke det er. Du skal da også bare skrive, som du lyster.
        Jeg forholder mig kun skeptisk, fordi det lige pludselig gik meget stærkt med en god slat rygter, men det er jo mit problem. Du gør bare som du gør
        ​​​
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Det tror jeg bestemt ikke det er. Du skal da også bare skrive, som du lyster.
          Jeg forholder mig kun skeptisk, fordi det lige pludselig gik meget stærkt med en god slat rygter, men det er jo mit problem. Du gør bare som du gør
          ​​​
          Godt for som jeg skrev ville jeg kun bidrage positivt. Tidligere har jeg også skrevet hvis rygterne er løse. Bevar endelig skepsissen. Så må vi se om modbevisningen ikke snart viser

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

            Godt for som jeg skrev ville jeg kun bidrage positivt. Tidligere har jeg også skrevet hvis rygterne er løse. Bevar endelig skepsissen. Så må vi se om modbevisningen ikke snart viser
            Skriv hvad du vil og har løst til:) så må folk gå ind på de andre tråde.
            Det er ikke alt man rammer plet og det er helt fair. Bedre end der ikke er nogle som skriver noget

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Skriv hvad du vil og har løst til:) så må folk gå ind på de andre tråde.
              Det er ikke alt man rammer plet og det er helt fair. Bedre end der ikke er nogle som skriver noget
              Man må naturligvis skrive lige hvad man har lyst til - så kan den enkelte jo blot filtrere i indlæg og brugere, det er ret nemt. Jeg tillader mig dog stadigvæk at være skeptisk når relativt nye brugere skyder om sig med rygter i øst og vest og begynder at tage credit for historier som de aldrig på nogen måde har breaket først etc. Der er meget varm luft i denne her tråd og jeg føler mig meget overbevist om at der sidder en i tråden her og skriver med sig selv fra flere konti, noget vi har set tidligere her på forum og som ikke gør noget godt for debatten.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Man må naturligvis skrive lige hvad man har lyst til - så kan den enkelte jo blot filtrere i indlæg og brugere, det er ret nemt. Jeg tillader mig dog stadigvæk at være skeptisk når relativt nye brugere skyder om sig med rygter i øst og vest og begynder at tage credit for historier som de aldrig på nogen måde har breaket først etc. Der er meget varm luft i denne her tråd og jeg føler mig meget overbevist om at der sidder en i tråden her og skriver med sig selv fra flere konti, noget vi har set tidligere her på forum og som ikke gør noget godt for debatten.
                Det kan sagtens være at nogle skriver fra flere profiler. Det får vi aldrig bevist. Jeg synes bare det er synd hvis folk ikke må skrive hvad man hører fra kilder.
                Så må hver enkelt beslutte om man vil stole på det eller ej. Jeg er relativt ny, så jeg ved ikke meget om de tidligere profiler…
                Jeg begynder dog også at tvivle på nogle personer når man kun kommer med meget lidt info til at starte med og så aldrig kommer videre…
                Last edited by Brogaard99; 20-01-2023, 17:38.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Det kan sagtens være at nogle skriver fra flere profiler. Det får vi aldrig bevist. Jeg synes bare det er synd hvis folk ikke må skrive hvad man hører fra kilder.
                  Så må hver enkelt beslutte om man vil stole på det eller ej. Jeg er relativt ny, så jeg ved ikke meget om de tidligere profiler…
                  Jeg begynder dog også at tvivle på nogle personer når man kun kommer med meget lidt info til at starte med og så aldrig kommer videre…
                  Der er på intet tidspunkt nogen der har dikteret at andre skal stoppe med at skrive så den stråmand kan vi godt gemme væk. Folk må skrive hvad de vil - i forlængelse af det tillader jeg mig bare at kommentere på det hvis jeg oplever at man bliver holdt for nar.

                  Comment


                    Der er to betydninger af ordet "trolling" på engelsk og ud over den ene åbenlyse, så hedder den anden "fishing by trailing a baited line behind a boat" Det bliver min kommentar herfra.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Så er der nyt i Instagram føljetonen omkring Mamadou Sangaré. Denne gang er det ham der har fået en ny følger, nemlig Steffen "Fifi" Nielsen, så mon ikke der er noget på vej der

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                        Så er der nyt i Instagram føljetonen omkring Mamadou Sangaré. Denne gang er det ham der har fået en ny følger, nemlig Steffen "Fifi" Nielsen, så mon ikke der er noget på vej der
                        Vi burde hylde dig! Spændende. Den burde være hjemme.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                          Så er der nyt i Instagram føljetonen omkring Mamadou Sangaré. Denne gang er det ham der har fået en ny følger, nemlig Steffen "Fifi" Nielsen, så mon ikke der er noget på vej der
                          Uhhh. Endnu mere leje af ukendt afrikaner… Jeg begynder sgu at blive lidt bekymret over om vi kommer forstærket ud af dette vindue hvis den holder stik.
                          Men indtil videre har det virket som om at Bjørn har styr på biksen.. Men….

                          Comment


                            Jeg ved ikke hvor meget vi skal ligge i det. Han følger et par interresante navne blandt de 50 han følger heriblandt Ateef Konate, Seung Woo Lee og så nogle spillere som vi måske kunne være interreserede i?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Jeg ved ikke hvor meget vi skal ligge i det. Han følger et par interresante navne blandt de 50 han følger heriblandt Ateef Konate, Seung Woo Lee og så nogle spillere som vi måske kunne være interreserede i?
                              Ja det virker logisk. Så rygterne omkring disse spillere burde være sande. Men hvem det lige bliver er et godt spørgsmål. Jeg havde virkelig håbet på ham Konate. Men han kommer ikke hvis Mamadou kommer. De spiller samme plads

                              Comment


                                Det er ren spekulation det her.
                                Jeg tror vi lander Sangare efter vi har forsøgt først på Konate. Når han følger både ligaen og OB på insta + assisterende fodbolddirektør er begyndt at følge tilbage.
                                Derudover følger han et par 6’ere… Det kan selvfølgelig være rent tilfælde men virker meget besynderligt….?

                                Comment

                                Working...
                                X