Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

    Det du omtaler som trussel er mere ment som det jeg ikke ville være til irritation for andre så vil jeg bare deltage på “subjektivt” plan og forholde mig til andre og fortsat deltage i debat omkring kampene spillere, personale etc.
    Når man skriver online vil der altid være noget der bliver irriteret. Så hvis du har lyst til at dele de ting så gør det, hvis folk bliver irriteret over det er det fandme deres problem.

    Comment


      Hvis Sabbi skal spille i OB så skal det være på9'er positionen hvor han kan få bolden og løbe direkte mod målet, han fungerer ikke på den højrekant.

      Så har man Kadrii og Sabbi, så er det ikke fordi jeg desperat har brug for en 3 9'er, det er lige før jeg tænker at ham Hansborg må kunne rykkes op som 3 valg sammen med Fenger.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Hvis Sabbi skal spille i OB så skal det være på9'er positionen hvor han kan få bolden og løbe direkte mod målet, han fungerer ikke på den højrekant.

        Så har man Kadrii og Sabbi, så er det ikke fordi jeg desperat har brug for en 3 9'er, det er lige før jeg tænker at ham Hansborg må kunne rykkes op som 3 valg sammen med Fenger.
        Er Hansborg ikke knæskadet?

        Jeg synes heller ikke vi desperat mangler en 9'er, HVIS Sabbi og Bashkim begge har et nogenlunde skadesfrit forår. Det er desværre bare et ret stort "hvis", deres efterår taget i betragtning. Hvis bare en af dem får en halvlang skade eller døjer med skavanker løbende er vi meget tyndt besat.
        ​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Er Hansborg ikke knæskadet?

          Jeg synes heller ikke vi desperat mangler en 9'er, HVIS Sabbi og Bashkim begge har et nogenlunde skadesfrit forår. Det er desværre bare et ret stort "hvis", deres efterår taget i betragtning. Hvis bare en af dem får en halvlang skade eller døjer med skavanker løbende er vi meget tyndt besat.
          ​​​
          Jeg ved ikke hvordan det ser ud med Hansborg.

          I forhold til Sabbi Kadrii, så er det jo rigtigt at vi er lidt på røven hvis de begge bliver skadet, men det vil vi jo være ligegyldigt hvad hvis vores to 9'ere render ind i knæskader. Så er vi nede i og skulle spille med nummer tre og der er det spørgsmålet om hvad du kan få ind som accepterer at være nummer tre.
          ​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg ved ikke hvordan det ser ud med Hansborg.

            I forhold til Sabbi Kadrii, så er det jo rigtigt at vi er lidt på røven hvis de begge bliver skadet, men det vil vi jo være ligegyldigt hvad hvis vores to 9'ere render ind i knæskader. Så er vi nede i og skulle spille med nummer tre og der er det spørgsmålet om hvad du kan få ind som accepterer at være nummer tre.
            ​​​
            Jeg håber da vi går efter et førstevalg på den position !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jeg håber da vi går efter et førstevalg på den position !
              Det tvivler jeg på, Kadrii og Sabbi er truppens mest løntunge spillere og også to spillere der forventer at spille og Kadrii har haft en god sæson, Sabbi viser også gode takter på 9'er positionen. Jeg har svært ved at se at OB henter en 9'er ind en hylde over de to, rent lønmæssigt.

              Derudover så er der priserne på sådan nogle 9'ere, jeg var selv meget begejstret for Tengstedt der spillede 1 division for Horsens, han røg for en 11-12 mill, det kan jeg ikke se OB være i nærheden af at ville slippe for en angriber og slet ikke med både Kadrii og Sabbi i truppen. Plus talenter på vej.
              ​​​​​​

              ​​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Jeg ved ikke hvordan det ser ud med Hansborg.

                I forhold til Sabbi Kadrii, så er det jo rigtigt at vi er lidt på røven hvis de begge bliver skadet, men det vil vi jo være ligegyldigt hvad hvis vores to 9'ere render ind i knæskader. Så er vi nede i og skulle spille med nummer tre og der er det spørgsmålet om hvad du kan få ind som accepterer at være nummer tre.
                ​​​
                Hansborg er lige blevet opereret for nogle dage siden og det var gået godt. Så han håber selv på at kunne være klar i starten af næste sæson. Han går til den med vægtene i stedet. Den knægt har et sindssygt fedt drive

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Er Hansborg ikke knæskadet?

                  Jeg synes heller ikke vi desperat mangler en 9'er, HVIS Sabbi og Bashkim begge har et nogenlunde skadesfrit forår. Det er desværre bare et ret stort "hvis", deres efterår taget i betragtning. Hvis bare en af dem får en halvlang skade eller døjer med skavanker løbende er vi meget tyndt besat.
                  ​​​
                  Det var korsbåndet desværre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Hansborg er lige blevet opereret for nogle dage siden og det var gået godt. Så han håber selv på at kunne være klar i starten af næste sæson. Han går til den med vægtene i stedet. Den knægt har et sindssygt fedt drive
                    Så var det meget godt at du opgav dine fjollede ideer om at gøre ham til venstreback.

                    ​​​​​​Folk taler varmt om ham, og jeg kan også se at han spiller på u-landsholdene, så det er jo også en spiller der skal være plads til ihvertfald fra sommer af. Det taler jo også ind i om man skal gå ud og hente en 9'er mere ind.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                      Det du omtaler som trussel er mere ment som det jeg ikke ville være til irritation for andre så vil jeg bare deltage på “subjektivt” plan og forholde mig til andre og fortsat deltage i debat omkring kampene spillere, personale etc.
                      Jeg syntes det er fint nok at der er nogen der kommer med rygter.
                      At andre ikke kan lide det, så ved de jo heldigvis hvilket tråd de ikke skal åbne.

                      Men det er jo 100 % op til dig selv hvor meget klaske højde du vil sætte din røv i, så at sige

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Så var det meget godt at du opgav dine fjollede ideer om at gøre ham til venstreback.

                        ​​​​​​Folk taler varmt om ham, og jeg kan også se at han spiller på u-landsholdene, så det er jo også en spiller der skal være plads til ihvertfald fra sommer af. Det taler jo også ind i om man skal gå ud og hente en 9'er mere ind.
                        Hvad snakker du om?!?!?! Det har jeg aldrig sagt!!!

                        Du må gerne vise mig det indlæg hvor jeg har sagt dette

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Hvad snakker du om?!?!?! Det har jeg aldrig sagt!!!

                          Du må gerne vise mig det indlæg hvor jeg har sagt dette
                          Nå ja, det kan sgu godt være det er mig der har sagt det, og at du også dengang tog dybt anstød af det

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvad snakker du om?!?!?! Det har jeg aldrig sagt!!!

                            Du må gerne vise mig det indlæg hvor jeg har sagt dette
                            Kan mere forestille mig, at du har sagt, at han IKKE skulle ende på backen som BK !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Nå ja, det kan sgu godt være det er mig der har sagt det, og at du også dengang tog dybt anstød af det
                              Det var ganske rigtigt dig der i efteråret havde nogle fjollede ideer om at gøre Hansborg til back Det skal du dog ikke lastes for længere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Jeg er engang imellem inde på OBs Instagram profil, for at se om der er nye følgere.
                                Ham her er ny følger på Instagram, mon han kan være tæt på kontrakt, eller leje?
                                Mamadou Sangare.
                                https://www.transfermarkt.com/mamado...spieler/808348
                                Kan se at han også følger superligaens officielle instagram profil, så det er trods alt nok ikke bare fordi han ved et uheld kom til at trykke follow på OB's profil

                                Comment

                                Working...
                                X