Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Enig. Jeg synes bare at man må give Agon at han ikke har fået chancen reelt, men det kan jo være fordi at man til træning kan se at niveauet bare ikke er der.
    Det føler jeg heller ikke, at han har.... og Frøkjær har jo ikke ligefrem brændt banen af !

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Det føler jeg heller ikke, at han har.... og Frøkjær har jo ikke ligefrem brændt banen af !
      Frøkjær er jo et hjertebarn, men altså vi skal have to kvalificerede 10'ere i truppen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Frøkjær er jo et hjertebarn, men altså vi skal have to kvalificerede 10'ere i truppen.
        Hvis vi skal etablere os fast i Top6 nytter det ikke noget, at han kun "shiner" 2-3 kampe per saeson....

        Comment


          10’er tilknyttes fordi man vil have noget bedre ind. FT er bestemt ikke 10’er efter min overbevisning er han mere wingback end kant (nærmest). Det går hurtigt nu og faktisk så tidligt som det seneste transfervindue sagde jeg Sabbi havde bejlere konkret var så USA.
          Lige informeret om ungdomsafdelingen præsentere formentligt salg inden vinduet afsluttes.
          i forhold til Otto Rosengren så var det bare et ønske fra mig inden Tipsbladet så spekulerede i muligheden.
          Han ville klart blive kæmpe gevinst for os
          Last edited by Johnbonny; 18-01-2023, 15:54.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
            10’er tilknyttes fordi man vil have noget bedre ind. FT er bestemt ikke 10’er efter min overbevisning er han mere wingback end kant (nærmest). Det går hurtigt nu og faktisk så tidligt som det seneste transfervindue sagde jeg Sabbi havde bejlere konkret var så USA.
            Lige informeret om ungdomsafdelingen præsentere salg inden vinduet afsluttes.
            i forhold til Otto Rosengren så var det bare et ønske fra mig inden Tipsbladet så spekulerede i muligheden.
            Han ville klart blive kæmpe gevinst for os
            Du kan ikke løfte sløret for de navne du har hørt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Du kan ikke løfte sløret for de navne du har hørt?
              Jeg må beklage men prøvespilleren skriver under på kontrakt. Desuden kan jeg berette om en spiller fra mere østlige, europæiske lande. En rigtigt spændende spiller! Meget løst.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                Jeg må beklage men prøvespilleren skriver under på kontrakt. Desuden kan jeg berette om en spiller fra mere østlige, europæiske lande. En rigtigt spændende spiller! Meget løst.
                position og alder?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  position og alder?
                  CM 20-21 år. Men om han kan gå fra deres lavt rangerede række til superligaen er svært at spå om
                  Last edited by Johnbonny; 18-01-2023, 18:29.

                  Comment


                    Jeg er engang imellem inde på OBs Instagram profil, for at se om der er nye følgere.
                    Ham her er ny følger på Instagram, mon han kan være tæt på kontrakt, eller leje?
                    Mamadou Sangare.
                    https://www.transfermarkt.com/mamado...spieler/808348

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Jeg er engang imellem inde på OBs Instagram profil, for at se om der er nye følgere.
                      Ham her er ny følger på Instagram, mon han kan være tæt på kontrakt, eller leje?
                      Mamadou Sangare.
                      https://www.transfermarkt.com/mamado...spieler/808348
                      Spændende!!
                      Last edited by Brogaard99; 19-01-2023, 08:59.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Jeg er engang imellem inde på OBs Instagram profil, for at se om der er nye følgere.
                        Ham her er ny følger på Instagram, mon han kan være tæt på kontrakt, eller leje?
                        Mamadou Sangare.
                        https://www.transfermarkt.com/mamado...spieler/808348
                        Ahhhhhhhhh. Man kan kun elske transfer vinduer Godt spottet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Jeg er engang imellem inde på OBs Instagram profil, for at se om der er nye følgere.
                          Ham her er ny følger på Instagram, mon han kan være tæt på kontrakt, eller leje?
                          Mamadou Sangare.
                          https://www.transfermarkt.com/mamado...spieler/808348
                          Så det vel først fra sommeren udmiddelbart? Han er lejet fra Salzburg. Der er dog en med samme navn der er defensivt orienteret som er på fri transfer
                          Det er bestemt den rigtige du har fundet frem til. Han ser dog ud til at være udlejet. Hvis han skrives med fra sommerens start stemmer det også overens med, hvad jeg skrev tidligere.
                          Last edited by Johnbonny; 19-01-2023, 09:33.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                            Så det vel først fra sommeren udmiddelbart? Han er lejet fra Salzburg. Der er dog en med samme navn der er defensivt orienteret som er på fri transfer
                            Den profil der følger OB er fra Mali og spiller i Zulte. Han har ikke været med i de sidste 3 kampe for Zulte. Jeg tror sagtens han kunne være på vej.
                            Hvorfor skulle han følge OB og ligaen?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                              Så det vel først fra sommeren udmiddelbart? Han er lejet fra Salzburg. Der er dog en med samme navn der er defensivt orienteret som er på fri transfer
                              Det er bestemt den rigtige du har fundet frem til. Han ser dog ud til at være udlejet. Hvis han skrives med fra sommerens start stemmer det også overens med, hvad jeg skrev tidligere.
                              Han har kontrakt med RB Salzburg til sommeren 25, så tænker jeg kun det bliver leje, med mindre de iikke gider leje ham ud mere. Han har været lejet ud konstant siden de skrev med ham.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                12 dage tilbage.
                                0 tilgange
                                2 markante afgange.
                                Puha, der må gerne ske noget snart….

                                Comment

                                Working...
                                X