Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Troede ellers, at de ikke ser den store fremtid i ham... er han ikke overhalet af Wass på midtbanen ?
    Han har spillet tæt på fuld tid alle kampe indtil nu. Wass er vel stadig ikke blevet helt fast mand på midtbanen, men har været rykket en del rundt. Kunne bare godt foresille mig han snart tager den plads mere fast.

    Jeg forbinder Jesper Sørensen en del med spillestilen i Silkeborg. Som de også praktiserede en lidt mindre succesfuld version af da han var træner. Måske ikke Radosevices største styrker.

    Men det er jo mega spekulation. Det var mest baseret på, at det var en spiller som ville dele vandene.
    Last edited by Agbre; 19-01-2023, 16:30.

    Comment


      Godt at få Muse bekræftet, så kan man altid gøre aftalen permanent hvis eksempeltvist Minteh ryger i løbet af det næste års tid, hvilket nok ikke er helt urealistisk.

      Radosevic kan jeg egentligt godt lide, lidt mere balkan på holdet, Radosevic er heller ikke fuldstændig ueffen på bolden, det eneste der lige umiddelbart taler imod ham er at jeg synes han kan være lidt tung i forhold til det løbearbejde der skal laves på den position. Jeg hælder nok mest til at det ville være en god signing.

      Comment


        Og så er jeg iøvrigt begejstret for den italienske/gambianske forbindelse der er opstået, det er fint at få et rygte som en god klub at komme til i de der kredse.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Godt at få Muse bekræftet, så kan man altid gøre aftalen permanent hvis eksempeltvist Minteh ryger i løbet af det næste års tid, hvilket nok ikke er helt urealistisk.

          Radosevic kan jeg egentligt godt lide, lidt mere balkan på holdet, Radosevic er heller ikke fuldstændig ueffen på bolden, det eneste der lige umiddelbart taler imod ham er at jeg synes han kan være lidt tung i forhold til det løbearbejde der skal laves på den position. Jeg hælder nok mest til at det ville være en god signing.
          Ja. Det er en god løsning. Bologna kræver sikker en transfersum for Musa og med et muligt Minteh-salg ville det vel ikke være et problem for os. Men bu har vi begge til rådighed uden at lægge transferpenge på bordet og har de bedste kort i de forskellige scenarier. Godt arbejde af BW!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Og så er jeg iøvrigt begejstret for den italienske/gambianske forbindelse der er opstået, det er fint at få et rygte som en god klub at komme til i de der kredse.
            Meget enig og tror også at vores "mafiaboss" er kynisk på forhandlinger, men har et hjerte af guld, når det kommer til det sociale, som nye/kommende spillere hurtigt opfatter.

            Desuden et skarpt team med AA & Co samt et akademi med Tony i spidsen, som har opbygget et super godt ry

            Comment


              Spilleren var Duelund. Det blev Juwara i stedet for. En spiller der virkelig gerne vil til OB modsat en der skulle lokkes og trækkes hertil. Klog beslutning som jeg ser det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                Spilleren var Duelund. Det blev Juwara i stedet for. En spiller der virkelig gerne vil til OB modsat en der skulle lokkes og trækkes hertil. Klog beslutning som jeg ser det.
                Duelund alligevel…. Det har jeg det faktisk ok med at det ikke blev ham. Selvom han er et større navn

                Comment


                  Der var en som skrev i BTs kommentarspor på podcasten igår han havde hørt rygter om at Lasse Vigen var til lægetjek i Odense.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Duelund alligevel…. Det har jeg det faktisk ok med at det ikke blev ham. Selvom han er et større navn
                    "Stort" navn... thjaaaa, hvis han er for "stor" til os og ikke forstår projektet, så mere end fint, at vi satser på "mindre" navne som VIL os

                    Comment


                      Duelund kunne have været en fed 10'er at få ind, men altså hvis han ikke vil eller føler sig for god til at spille for OB så skal han ikke hertil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        gætter på Lasse Vigen.
                        Hører du andet på vandrørene som kunne interresere os?
                        Godt bud ellers.

                        Jeg har i dag intet konkret hørt ud over at Duelund ikke blev til noget, ganske kort inden de breakede historien med Juwara. Og så har jeg stadig ikke fået bekræftet Tverskov til Belgien nogen steder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          - BT melder Thranderson og Brann sammen.
                          - Sabbi har interesse fra Portugal
                          - De har ikke kunne blive klogere på vores sydkoreanske Messi desværre…
                          BT har Lee historien i dag, så Vøge må have fået den bekræftet 2 steder. Han siger selv ofte at han skal have historierne fra to før han skrive en artikel.

                          Jeg har lige søgt lidt info fra en jeg kender i sydkorea. Han kan ikke vurdere forskellen på K-League og Superligaen, men når de forstærker trupperne derovre, er det oftest med spillere fra Serbien, Montenegro og Nord-Makadonien. Han tror ikke at prisen vil være høj (Vøge skriver også noget om en klausul hvis der kan komme retur til europa "i kontrakten er der en aftale om, at Suwon ikke vil stå i vejen for Lee Seung-woo, hvis en europæisk klub melder sig på banen."). Suwon FC er efter forholdene derude en fattig klub uden en mega sponsor som eksempelvis Samsung, Hyundai osv skriver ham jeg kender der bor derude.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                            BT har Lee historien i dag, så Vøge må have fået den bekræftet 2 steder. Han siger selv ofte at han skal have historierne fra to før han skrive en artikel.

                            Jeg har lige søgt lidt info fra en jeg kender i sydkorea. Han kan ikke vurdere forskellen på K-League og Superligaen, men når de forstærker trupperne derovre, er det oftest med spillere fra Serbien, Montenegro og Nord-Makadonien. Han tror ikke at prisen vil være høj (Vøge skriver også noget om en klausul hvis der kan komme retur til europa "i kontrakten er der en aftale om, at Suwon ikke vil stå i vejen for Lee Seung-woo, hvis en europæisk klub melder sig på banen."). Suwon FC er efter forholdene derude en fattig klub uden en mega sponsor som eksempelvis Samsung, Hyundai osv skriver ham jeg kender der bor derude.
                            Men han er stadigvæk et kæmpe navn i SK !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Men han er stadigvæk et kæmpe navn i SK !
                              Det er Juwara også i Gambia. Vi må se
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Der var en som skrev i BTs kommentarspor på podcasten igår han havde hørt rygter om at Lasse Vigen var til lægetjek i Odense.
                                Den er jeg pænt sikker på ikke passer

                                Comment

                                Working...
                                X