Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg vil da i den grad forvente at Skjelvik bliver kontrakten ud - han er nr 3 i køen til midterforsvaret. Sendes han videre får Bjørn endnu mere at se til de næste par uger...så mon ikke han bliver og så siger man tak for samarbejdet til sommer.
    Tror alle muligheder er åbne, men jeg tror mest man håber King lejes ud. Han har haft en svær tid og trænger til at tanke selvtillid. Skjelvik er pt. en stærkere gardering og kan som sagt både spille back og midtstopper.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg ville elske at få Poulsen ind. En teknisk bedre Martin Spellmann. Han er en bedre fodboldspiller end folk gør ham til. Han er et møgsvin. Vi har manglet nogle møgsvin, der var vores møgsvin i lang tid.
      Jeg er helt enig. Synes Poulsen er undervurderet fodboldmæssigt, og så synes jeg den harme over hvor usympatisk han skulle være, har taget lidt overhånd. Ville elske at have en type som ham i truppen.

      Men har også svært ved at se hvorfor han skulle ville til OB som det er nu. Økonomisk virker det heller ikke så realistisk. Han er fast mand så de slipper ham ikke billigt - samtidig med, at OB næppe betaler meget for en spiller, der bliver 30 i år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Tror alle muligheder er åbne, men jeg tror mest man håber King lejes ud. Han har haft en svær tid og trænger til at tanke selvtillid. Skjelvik er pt. en stærkere gardering og kan som sagt både spille back og midtstopper.
        Enig. Det er imo den logiske løsning at Skjelvik bliver sæsonen ud som første backup på venstrebacken og man samtidig ser, hvordan King klarer det med fast spilletid på et lidt lavere niveau. Så kan man til sommer vurdere om man tror på at King har det, der skal til for at steppe op og udfordre Aske på backen eller om der skal hentes en ny mand ind. Jeg ser ingen fidus i at forlænge med Skjelvik uanset, tror BW kan bruge de lønkroner mere produktivt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Jeg er helt enig. Synes Poulsen er undervurderet fodboldmæssigt, og så synes jeg den harme over hvor usympatisk han skulle være, har taget lidt overhånd. Ville elske at have en type som ham i truppen.

          Men har også svært ved at se hvorfor han skulle ville til OB som det er nu. Økonomisk virker det heller ikke så realistisk. Han er fast mand så de slipper ham ikke billigt - samtidig med, at OB næppe betaler meget for en spiller, der bliver 30 i år.
          Det vil også undre mig, hvis det overhovedet er en mulighed, men der kan jo være sket ting bag kulissen i AGF som vi ikke kender til. Kan til gengæld sagtens forestille mig det er en handel BW gerne vil lave. Rutineret ledertype med vindermentalitet på en defensiv nøgleposition rimer meget godt på hans første vindue. For mig er spørgsmålet nok først og fremmest, om han er en dygtig nok pasningsspiller til at passe ind i Alms spillestil. Omvendt vil han uden tvivl være en god mand i det aktive presarbejde, Alm og FH gerne vil gøre holdet bedre til jf. sidste SfÅ-udsendelse.

          Comment


            2023
            Tilgange: Afgange:
            Jonathan Kemdee Kontrakt ophævet
            Mohammed Kefin Kante Kontrakt ophævet
            Issam Jebali Solgt til Gamba Osaka (1 mio. € )
            Armin Gigovic Kontrakt udløbet
            Kasper Larsen Solgt til MOL Fehervar
            14 dage tilbage?
            Attached Files
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              2023
              Tilgange: Afgange:
              Jonathan Kemdee Kontrakt ophævet
              Mohammed Kefin Kante Kontrakt ophævet
              Issam Jebali Solgt til Gamba Osaka (1 mio. € )
              Armin Gigovic Kontrakt udløbet
              Kasper Larsen Solgt til MOL Fehervar
              14 dage tilbage?
              Var det flere ind end ud ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Var det flere ind end ud ?
                Ifølge Bjørn ja. Tænker vi kan regne med 3 ind

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Ifølge Bjørn ja. Tænker vi kan regne med 3 ind
                  Vi må se. Jeg har godt set citatet. Jeg kunne dog forestille mig, at hvis man spurgte mere end til det, hentydede han nok til de spillere, der rent faktisk spillede en rolle ift. spilletid på førsteholdet. Dvs. vi pt. har mistet Jebali og Gigovic. Sådan tænker jeg det i hvert fald.

                  Comment


                    Jeg savner den gode gamle "julemand" i disse tider

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Var det flere ind end ud ?
                      Jeg tror i hvert fald ikke du skal regne Khemdee og KL, der ikke var i truppen, og Kante, der primært blev set som forlænget prøvespiller og allerede var ophævet, da BW kom med den udtalelse, med i det regnestykke.

                      Comment


                        Som udgangspunkt ingen udlejning af Breum: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...age-kampen-op/

                        Forøvrigt en fin række artikler, bold.dk har fået ud af deres besøg i Ådalen. Det må de da gerne gøre til en vane.

                        Comment


                          Hvis der ikke skrives med minimum tre spillere dette vindue, må jeg udskifte min kilde

                          Comment


                            Tror ikke udfordringen er om vi skriver kontrakter med 3,4,5... ,men mere hvornår vi gør det !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Tror ikke udfordringen er om vi skriver kontrakter med 3,4,5... ,men mere hvornår vi gør det !
                              Jeg er nu mere interesseret i kvaliteten end kvantiteten

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                                Hvis der ikke skrives med minimum tre spillere dette vindue, må jeg udskifte min kilde
                                Det skal vi. Spørgsmålet er bare hvornår og hvem

                                Comment

                                Working...
                                X