Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tja, en meget usympatisk spiller. Men hvis vi skulle møde FCM i slutspillet så ville det være en fornøjelse at se ham "agere" mod Gigovic. Der her giver mig virkelig onde ønsker og fantasier:
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ldrig-i-tvivl/
    Hvorfor?

    Hvorfor forventer du, at en lejespiller, der seriøst kun har været her en lille halvsæson, ikke skal tage i mod det tilbud, der er bedst for ham?

    Hvis Tverskov skifter til FCM, så er jeg med dig - og mere til - men sgu da ikke en fuldstændig ligegyldig (og dygtig, bevares) udenlandsk lejesvend med måneder i klubben, hvor det hele tiden har været det mest sandsynlige, at han skulle væk igen.

    Comment


      N. Poulsen er fast mand i AGF under Owe og har kontrakt til 2024, det kan jeg ikke se ske - og heldigvis for det, jeg kan ikke udstå manden.

      Jeg tror snarere der er tale om F(u)ck’eren Nicolai Jørgensen - en mand som kun har FCK i Danmark hvorfor det formentligt vil kræve en langt større kontrakt end hans evner rækker til. Henter vi det ringvrag vil jeg blive monster skuffet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Hvorfor ?
        Fordi vi skal have spillere der kan levere fra dag 1.

        Bilal Hussein er den eneste der ville kunne udfylde hullet - Kommer med god erfaring fra Sverige og er 22 år og var udtaget sammen med Gigovic til den seneste svenske landsholdsamling.

        Leemans er en lidt en mjah-spiller for mig - I min optik er han en af de spillere hvor Viborg nemmest ville kunne opgradere.

        Fossum har været pivelendig i de seneste 12 måneder

        Vigen har en latterlig skadeshistorik og kan man ikke spille fast i en bundklub i Belgien. så kan man ikke styrke OB her og nu.

        Otto Rosengren kunne da være sjov at prøve, men har en kontrakt til slutningen af 2025 og er 19 år - Uden at have set ham, så vidner det vil om at Mjällby AIF godt ved at de har et talent løbende

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Jeg tror simpelthen ikke på der bliver talt om Nicolai Poulsen. Hvorfor skulle Bjørn være interreseret i ham? Hvad skulle vi bruge ham til. Det vil godt nok være et overraskende skifte. Hold da op
          Ville også forbavse mig, men jeg kan godt se hvad han skal bruges til. Da AGF var bedst havde de held med både at presse modstanderne hårdt og bibeholde balancen defensivt. Her er NP helt klart blandt ligaens allerbedste balancespillere. Vi ser ofte temmelig usammenhængende ud når vi smider hæmningerne og går i pres. Som type ville han også passe fint nede i vores defensive organisation. Tror han ville svinge rigtig fint med Bjørn, Ivan og Martin H. De 4 kunne jeg sagtens se danne fundamentet for en offensiv, der kan få lidt friere tøjler til at offensivt.
          Når det er sagt er NP slet ikke min kop te. Han gør kunstigt meget ud af at pleje sit usympatiske image på banen og den slags synes jeg bare skal blive i Aarhus. Der hører det bedre hjemme end hos os. Aldersmæssigt synes jeg heller ikke helt jeg ville kunne følge det. Han var irriterende god for et par år siden, men er faldet sammen med holdet. Jeg tror han har toppet og det skal vi helst ikke ud i igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Hvorfor?

            Hvorfor forventer du, at en lejespiller, der seriøst kun har været her en lille halvsæson, ikke skal tage i mod det tilbud, der er bedst for ham?

            Hvis Tverskov skifter til FCM, så er jeg med dig - og mere til - men sgu da ikke en fuldstændig ligegyldig (og dygtig, bevares) udenlandsk lejesvend med måneder i klubben, hvor det hele tiden har været det mest sandsynlige, at han skulle væk igen.
            Ee bare vred.
            Og hvis der går galt for Gigovic i FCM så glæder mig på hans og FCMs vegne.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Jeg tror ikke på vi får en direkte erstatning for Gigovic til midten, jeg er sikker på at der satses på Manneh og Tverskov resten af sæsonen, så mon ikke det mere bliver en udviklingsspiller der hentes, som så kan tage over for Tverskov når hans kontrakt løber ud til sommer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Jeg tror ikke på vi får en direkte erstatning for Gigovic til midten, jeg er sikker på at der satses på Manneh og Tverskov resten af sæsonen, så mon ikke det mere bliver en udviklingsspiller der hentes, som så kan tage over for Tverskov når hans kontrakt løber ud til sommer.
                Definer udviklingsspiller? Jeg tror også på at der kigges efter en yngre spiller med udviklings- og videresalgspotentiale, men skal spilleren kunne tage over efter Tverskov fra sommer uden at vi falder fra hinanden skal han altså have et højt niveau allerede.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Enrico på Instagram (i dag) "tilgangen til vinduet er at vi skal styrke os.. vent og se"
                  Det tyder da på de allerede har noget i ærmet.

                  Comment


                    Næppe den store overraskelse :)

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...re-potentiale/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                      Nope. Men fair nok hvis man beholder ham kontrakten ud.
                      Man kan også lige se starten an og så kan det være at han ryger til Norge i foråret inden deres vindue lukker

                      Man kan så selv vurdere om King har et større potentiale. Han er ihverfald yngre og kan måske stadig udvikle sig

                      Comment


                        Kunne folk evt. linke hvad Enrico har skrevet på Instagram?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          Kunne folk evt. linke hvad Enrico har skrevet på Instagram?
                          Han svarer under en kommentar hvor der bliver spurgt til sigøjneren om han bliver...nej nej men vi styrker os...bare vent- mener at det ca var sådan han skrev

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                            Han svarer under en kommentar hvor der bliver spurgt til sigøjneren om han bliver...nej nej men vi styrker os...bare vent- mener at det ca var sådan han skrev
                            Korrekt. Planen er at vi kommer styrket ud af vinduet. Det er det som han skriver. Dejlig læsning

                            Men også ofte en billig floskel uden facit

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Nope. Men fair nok hvis man beholder ham kontrakten ud.
                              Man kan også lige se starten an og så kan det være at han ryger til Norge i foråret inden deres vindue lukker

                              Man kan så selv vurdere om King har et større potentiale. Han er ihverfald yngre og kan måske stadig udvikle sig
                              jeg vil da i den grad forvente at Skjelvik bliver kontrakten ud - han er nr 3 i køen til midterforsvaret. Sendes han videre får Bjørn endnu mere at se til de næste par uger...så mon ikke han bliver og så siger man tak for samarbejdet til sommer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                jeg vil da i den grad forvente at Skjelvik bliver kontrakten ud - han er nr 3 i køen til midterforsvaret. Sendes han videre får Bjørn endnu mere at se til de næste par uger...så mon ikke han bliver og så siger man tak for samarbejdet til sommer.
                                Nu bliver der jo også kigget efter en midtforsvarer. Så hvis det rigtige dukkede op i dette vindue kunne der sagtens ske noget med Skjelvik

                                Comment

                                Working...
                                X