Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://bold.dk/fodbold/klubber/aik/...ke-forlaenget/

    Mon ikke det er en BW kender...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      BW kender ham helt sikkert, men han er i flg artiklen 31 år så der er næppe meget skind på den pølse.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Tror bare dårligt nok han ville kunne slå Bashkim af. Manden har ingen rigtige spidskompetencer og er sådan lidt meh til det hele. Men han må da gerne modbevise mig
        Jeg er heller ikke specielt stor tilhænger af comeback til ham, men der sidder jo nogen har væsentligt mere styr på hans specifikke kvaliteter i fht. til stil OB vil dyrke og om han passer til det. Alm, mener jeg, har før snakket om en fysisk stærk angriber og der kan Zohore i hvert fald være med.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Er det vi søger ikke en type ligesom ham? Muskler, højde og lidt fart? Jeg ser ham som den perfekte løsning hvis han har bare lidt af niveuaet fra dengang han var her sidst
          Ud fra det jeg hørte fra Hjortebjerg og Alm i SFÅ efter fanarrangementet forleden, så lyder det til at man i OB bevidst forsøger at angribe mere smalt frem for den klassiske ud på kanten og indlæg til et stort skur. Det lyder mere som om vores 9'er skal kunne indgå i kombinationerne og løbe dybt. Det kan Zohore måske også til en vis grad, men jeg tror mere vi søger en mere mobil spiller. Vores interesse i Nicolaj Jørgensen tror jeg tegner et billede af den type vi søger. En spiller som (da han var bedst) er lidt en kombination af Jebali og Kadrii. Kadrii er lidt for klejn som eneangriber i vores system og Jebali var lidt for langsom. En mellemting tror jeg er det man søger, ikke et skur.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Ud fra det jeg hørte fra Hjortebjerg og Alm i SFÅ efter fanarrangementet forleden, så lyder det til at man i OB bevidst forsøger at angribe mere smalt frem for den klassiske ud på kanten og indlæg til et stort skur. Det lyder mere som om vores 9'er skal kunne indgå i kombinationerne og løbe dybt. Det kan Zohore måske også til en vis grad, men jeg tror mere vi søger en mere mobil spiller. Vores interesse i Nicolaj Jørgensen tror jeg tegner et billede af den type vi søger. En spiller som (da han var bedst) er lidt en kombination af Jebali og Kadrii. Kadrii er lidt for klejn som eneangriber i vores system og Jebali var lidt for langsom. En mellemting tror jeg er det man søger, ikke et skur.
            Jeg husker måske forkert, men mindes at Alm i Hacken spillede med en større boxsøgende mere klassisk 9er og det var klart mit indtryk at det er det som klubben søger - i det henseende tænker jeg umiddelbart at en fit Zohore vil være et glimrende bud på en angriber der netop kan noget andet end Jebali og Kadrii.

            Ud fra det du beskriver lyder det dog mere som om at vi fortsat skal spille med en falsk 9er og så er Zohore næppe løsningen nej.

            Personligt håber jeg mest på den klassiske 9er som primært gør sig i boksen og med dybdeløb da jeg tror at en sådan spiller vil klæde vores direkte spillestil og gøre både kanter og vores 10 langt bedre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              BW kender ham helt sikkert, men han er i flg artiklen 31 år så der er næppe meget skind på den pølse.
              To aar ville da vaere fint, saa vi har en backup

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Hvis der ikke købes en anden 9’er er det da sikkert ikke dumt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Jeg husker måske forkert, men mindes at Alm i Hacken spillede med en større boxsøgende mere klassisk 9er og det var klart mit indtryk at det er det som klubben søger - i det henseende tænker jeg umiddelbart at en fit Zohore vil være et glimrende bud på en angriber der netop kan noget andet end Jebali og Kadrii.

                  Ud fra det du beskriver lyder det dog mere som om at vi fortsat skal spille med en falsk 9er og så er Zohore næppe løsningen nej.

                  Personligt håber jeg mest på den klassiske 9er som primært gør sig i boksen og med dybdeløb da jeg tror at en sådan spiller vil klæde vores direkte spillestil og gøre både kanter og vores 10 langt bedre.
                  Jeg tror falsk 9'er er så meget sagt. Det vil jeg heller ikke betragte Kadrii som. Kadrii er lidt udefinerbar, fordi han jo når han er bedst er en rigtig dygtig dybdeløber, er snu i feltet, men samtidig også en spiller med et overblik og en teknik til at sætte de andre op. En relativt komplet angriber. Det lød også til et parameter som genpresset fylder meget for Alm &co. Her har klassiske store 9'ere jo heller ikke for vane at levere det her fuldbyrdede genpres som en Kadrii f.eks. viste flere prøver på. Men vi må jo se. Jeg vil med glæde se Zohore i OB igen. Han var fremragende, men jeg tror bare ikke på det er den type vi søger.

                  Comment


                    Spændende med en prøvespiller fra Serie A

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Spændende med en prøvespiller fra Serie A
                      Ret Tongya-agtigt CV, han har. Temmelig gode stats på Primavera niveau, men meget få seniorkampe. Må dog have en eller anden form for talent, når Bologna trods alt har givet ham enkelte kampe som indskifter i Serie A.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Ret Tongya-agtigt CV, han har. Temmelig gode stats på Primavera niveau, men meget få seniorkampe. Må dog have en eller anden form for talent, når Bologna trods alt har givet ham enkelte kampe som indskifter i Serie A.
                        Dog har han spillet meget lidt det sidste halve år. Men Bjørn skal roses for at kigge ud for landets grænser. Det er godt nok ikke meget der er blevet det de sidste par år under de tidligere sportsdirektører

                        Comment


                          Det er muligvis et tilfælde, men det er da som om vi tiltrækker spillere fra Gambia en helt del.

                          Meget spændende.
                          Fas est et ab hoste doceri.

                          Comment


                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/musa-j...med-i-aadalen/
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Hvorfor vil OB ikke kendes ved, at de bruger prøvetræning som scouting?

                              Musa Juwara, januar 2023
                              "Prøvetræning er normalt ikke en form for scouting, vi benytter, men der er ingen regel uden undtagelse." Bjørn Wesstöm
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/musa-j...med-i-aadalen/

                              Besar Halimi, august 2022
                              "Formålet er at lære hinanden at kende og se på de mulige betingelser for en aftale mellem parterne." Bjørn Wesstöm
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/besar-...frem-i-odense/

                              Yankuba Minteh, august 2022
                              "Det er jo noget nyt for os, at vi har haft Yankuba op to gange..." Tonny Hermansen
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/yankub...kontrakt-i-ob/

                              Sebastian Kristensen, juni 2022
                              "Prøvetræning er normalt ikke en form for spillerscouting, som vi prioriterer, men netop i dette tilfælde synes vi, at det giver mening." Bjørn Wesstöm
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sebast...med-i-aadalen/

                              Comment


                                https://www.bt.dk/superligaen/ob-bek...-til-30-januar
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X