Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    I sidste transfervindue var vi ude efter en 9'er, jeg mente ikke at det bidende nødvendigt fordi vi har Isaam der også kan spille den. Hvis Issam ryger efter VM er det måske en meget god idé at hive en ind.

    Der er en Elias Sørensen i Esbjerg, han er 23 år, jeg kan huske ham fra hans ungdomstid, han er interessant fordi han kan noget andet end de centrale angribere vi så har: https://youtu.be/9xmVT97bIQM

    Comment


      #17
      Tror ikke det er noget der vil rykke os. Synes ikke rigtigt han har imponeret synderligt i Esbjerg, på et noget lavere niveau.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        I sidste transfervindue var vi ude efter en 9'er, jeg mente ikke at det bidende nødvendigt fordi vi har Isaam der også kan spille den. Hvis Issam ryger efter VM er det måske en meget god idé at hive en ind.

        Der er en Elias Sørensen i Esbjerg, han er 23 år, jeg kan huske ham fra hans ungdomstid, han er interessant fordi han kan noget andet end de centrale angribere vi så har: https://youtu.be/9xmVT97bIQM
        Han har gjort det fint som ungdomsspiller, men har desværre ikke kunne følge op på det i seniorkarrieren. Hvilket vel også tydeliggøres af, at han nu spiller i 2. division, hvor han i 7 kampe har scoret 2 mål (på et EfB hold, som reelt er for godt til rækken).

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Han har gjort det fint som ungdomsspiller, men har desværre ikke kunne følge op på det i seniorkarrieren. Hvilket vel også tydeliggøres af, at han nu spiller i 2. division, hvor han i 7 kampe har scoret 2 mål (på et EfB hold, som reelt er for godt til rækken).
          Det er også min tanke. Det der taler imod det er at det ofte er angriberne det er tydeligst at se det på når et hold ikke fungerer og det må man sige at Esbjerg ikke har gjort. Samtidigt med at Kadrii er genfødt og at jeg stadig ikke har givet op på Fenger (selvom jeg begynder at blive lidt bekymret for de rygsksader) så synes jeg egentligt at Elias lyder som en fin tilslutning til det trekløver.

          Det jeg godt kan lide ved Elias er at han har nogle helt specifikke boksangriber kvaliteter, fysisk styrke og stærk med låget, men kan stadig bruges på et hold der spiller på omstillingerne, fordi han relativt til hans størrelse er ret mobil.
          ​​​​​​
          ​​​​

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Det er også min tanke. Det der taler imod det er at det ofte er angriberne det er tydeligst at se det på når et hold ikke fungerer og det må man sige at Esbjerg ikke har gjort. Samtidigt med at Kadrii er genfødt og at jeg stadig ikke har givet op på Fenger (selvom jeg begynder at blive lidt bekymret for de rygsksader) så synes jeg egentligt at Elias lyder som en fin tilslutning til det trekløver.

            Det jeg godt kan lide ved Elias er at han har nogle helt specifikke boksangriber kvaliteter, fysisk styrke og stærk med låget, men kan stadig bruges på et hold der spiller på omstillingerne, fordi han relativt til hans størrelse er ret mobil.
            ​​​​​​
            ​​​​
            Så ville jeg hellere kigge mod Mika Biereth, hvis Arsenal vil udleje ham igen.
            Last edited by Online; 23-09-2022, 10:59.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Så ville jeg hellere kigge mod Mika Biereth, hvis Arsenal vil udleje ham igen.
              Mika Biereth til dem der ikke kender ham: https://youtu.be/jO8bLflDxrc

              Biereth ville jeg ikke brokke mig over. En teknisk stærk 9'er der er god i link-up spillet. Det ville jo på mange måder passe godt ind. Den anke jeg godt kunne have der er, at jeg synes Bashkim løfter den opgave til UG, og med Breum, Franco, Charly, Augustinus og Hansborg på vej så synes jeg vi er ret godt dækket ind, i forhold til de aspekter. Jeg tænker mere i forhold til den rolle man nok havde tiltænkt Kjerrumgaard.

              ​​​​​​Lidt mere ovre i en boks-angriber, der gerne må være mobil nok til at han ikke hæmmer os i vores opspil.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Så ville jeg hellere kigge mod Mika Biereth, hvis Arsenal vil udleje ham igen.
                Biereth er udlejet til RKC Waalwijk i eredivisie ind til på sommer, så tror ikke det kan lade sig gøre.. Før til sommer i hvertflad
                siden 1887

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Biereth er udlejet til RKC Waalwijk i eredivisie ind til på sommer, så tror ikke det kan lade sig gøre.. Før til sommer i hvertflad
                  Beklager, hvis jeg udtrykte mig forkert.... det var det, jeg mente med "igen"

                  Comment


                    #24
                    https://bold.dk/fodbold/nyheder/pete...re-ambitioner/

                    Nogen der kender noget til ham?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                      Kender ham ikke men hvis beskrivelsen, "god med begge ben og god med låget og en boks angriber" passer så lyder han da spændende, så er der vist nogle Balkan aner med det navn der og det er jeg altid tilhænger af.

                      Jeg tror dog at de store offensivprofiler fra 1 division er ude for vores rækkevidde, jeg havde Casper Tengstedt, som en kongesigning sidste transfer sidste vindue, det synes de også i Rosenborg til 12 mill :-O :-D

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Kender ham ikke men hvis beskrivelsen, "god med begge ben og god med låget og en boks angriber" passer så lyder han da spændende, så er der vist nogle Balkan aner med det navn der og det er jeg altid tilhænger af.

                        Jeg tror dog at de store offensivprofiler fra 1 division er ude for vores rækkevidde, jeg havde Casper Tengstedt, som en kongesigning sidste transfer sidste vindue, det synes de også i Rosenborg til 12 mill :-O :-D
                        Det er jo vores samarbejde klub

                        Comment


                          #27
                          https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...nuar-er-muligt

                          Kunne man lægge billet ind her.?

                          Han har vel meget af det en 9'er hos os skal kunne. Stort skur, rimelig hurtigt, god header, får lavet sine mål. Bashkim er naturligvis flyvende, men derfor kan man jo godt gardere sig.

                          Spørgsmålet er, om ikke han vil finde Viborg mere attraktiv

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...nuar-er-muligt

                            Kunne man lægge billet ind her.?

                            Han har vel meget af det en 9'er hos os skal kunne. Stort skur, rimelig hurtigt, god header, får lavet sine mål. Bashkim er naturligvis flyvende, men derfor kan man jo godt gardere sig.

                            Spørgsmålet er, om ikke han vil finde Viborg mere attraktiv
                            Har faktisk kun set ham i kampen mod os, men hvis det er niveauet............så er han ganske interessant imo.

                            Comment


                              #29
                              Fokus må være at forlænge med Gigovic samt finde en stor 9'er til at supplere offensiven (jeg mener ikke Okosun kan/skal udfylde den rolle).

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...nuar-er-muligt

                                Kunne man lægge billet ind her.?

                                Han har vel meget af det en 9'er hos os skal kunne. Stort skur, rimelig hurtigt, god header, får lavet sine mål. Bashkim er naturligvis flyvende, men derfor kan man jo godt gardere sig.

                                Spørgsmålet er, om ikke han vil finde Viborg mere attraktiv
                                Spørgsmålet er, om han er i DK ret længe; en 24-årig angriber, der har fundet målformen, er sandsynligvis længe udenfor vores rækkevidde. Og det er hans løn og sportslige ambitioner, jeg taler om; dér kan vi nok ikke være med.

                                Comment

                                Working...
                                X