Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • AKB77
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Vi henter nok et stort skur som 9’er
    Zohore

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
    Håber godt mok ikke det betyder ham fra Polen jeg nævnt ikke forhandles med længere. Virker ret uambitiøst uden købsoption. Men kan jo være fordi andre spillere er på vej ud. Han kan jo dække flere pladser jvnf. transfermarkt
    Går stærkt udfra, at du ikke kan give et navn eller polsk klub. Så jeg har lige tjekket diverse polske websites mv. (bor i Polen) og jeg kan ikke finde nogen rygter desang. Derfor kan der jo godt forhandles. Tjekker det igen senere og skriver selvsagt, hvis jeg finder noget.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Og hvis han brænder ligaen af og hans agent fortæller ham at FCM, Lille og Twente holder øje med ham, så tror folket at han er interesseret i at udløse den option?
    ​​​​​​
    Der var ret konkret interesse på Odey, da han havde den lejeaftale med Randers, det lykkedes for dem at lande ham alligevel.

    Alternativet kan jo være at man tager nogen lottokuponer som eksempeltvist Juwara ind, som så ikke viser sig at have niveauet når det kommer til stykket, så sidder man på dem i de næste 3 år.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Vi henter nok et stort skur som 9’er

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Det var altså kun i den første prøve træning man tænkte det.

    Det var jo derfor at man prøvede ham igen, da Bakary B. pressede lidt ekstra på.
    Fair nok. Det var ikke antallet, men billedet der var morsomt.
    Last edited by Striwetforlivet!; 31-01-2023, 11:43.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Med Juwara har vi en eksklusiv købsoption. Vi er de eneste der kan købe ham indtil januar næste år. Jeg synes der er fint at kunne se ham an et års tid på de vilkår
    Og hvis han brænder ligaen af og hans agent fortæller ham at FCM, Lille og Twente holder øje med ham, så tror folket at han er interesseret i at udløse den option?
    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

    Så krydser jeg mine pølsefingre
    Det kan være som en gardering til et bud der kommet på nogle af de offensive

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Fordi hvis en spiller viser sig frem i sådan en grad at man vil udnytte sig af købsoptionen, så står vi muligvis og skal slås med f.eks. FCM igen og den kamp taber vi 9/10 gange.
    Med Juwara har vi en eksklusiv købsoption. Vi er de eneste der kan købe ham indtil januar næste år. Jeg synes der er fint at kunne se ham an et års tid på de vilkår

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

    Man kan godt lave eksklusive forkøbsaftaler, hvor andre klubber ikke kan overbyde.
    Det er nok rigtigt. Det er dog samtidig sådan, at succes kan gøre en spiller mindre interesseret i OB. Eksempelvis i at tegne 1-2 årig kontrakt i stedet for en længere. Og så kan vi stå med samme udfordring som vi måske har med Minteh nu :-)

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

    Ja tak til Eriksen.

    Falk, er det ham der herremodellen til FCK merch?
    Enig.

    Leave a comment:


  • Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Det ville nok ikke kræve meget, at få mere perspektiv i vores transferarbejde end tilfældet var for år tilbage :-)

    Vi har hentet Gigovic der viste sig at være kortsigtet doping, som at dømme på træningskampene har forhindret os i at udvikle truppen. Derudover har vi hentet både succesfulde, delvist succesfulde og meget lidt succesfulde folk ind det seneste år.

    I dette transfervindue har vi så hentet to ind på nye lejeaftaler - den ene dog med købsoption.

    Så når målet er at arbejde efter en strategi, der skal styrke os på både kort og lang sigt, og vi ikke ser ud til at være styrket på kort sigt, og lang sigt er udfordret af lejeaftaler, korte kontrakter og kontraktudløb, så mener jeg det kan være lidt svært at se de langsigtede perspektiver.

    Men altså - det kan jo være vi henter Christian Eriksen og Rasmus Falk på lange kontrakter i aften, og så ser det jo pænt ud :-)
    Ja tak til Eriksen.

    Falk, er det ham der herremodellen til FCK merch?

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

    Meget enig. Det gør bare ikke ret meget forskel i det samlede billede. Lejeaftaler uden købsoptioner er 1. Divisions-bullshit. Rykker ikke klubben hverken sportsligt eller økonomisk, og så kan man starte forfra hvert halve år, ala Gigovic. Skuffende​, synes jeg.
    Ja, men lad os nu se om der ikke kommer mere ind. Ikke at jeg ved noget, men tror det.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Der er da købsoptioner på begge to. Kan slet ikke se, hvorfor lejeaftaler med realistiske købsoptioner skulle være et problem.
    Jeg så bare der stod lejeaftaler.
    Jeg skal da heller ikke gøre mig til herre over hvad der er godt eller skidt, men option eller ej, så tænker jeg bare, at folk er lidt mere horny efter noget fast kvalitet.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Fordi hvis en spiller viser sig frem i sådan en grad at man vil udnytte sig af købsoptionen, så står vi muligvis og skal slås med f.eks. FCM igen og den kamp taber vi 9/10 gange.
    Man kan godt lave eksklusive forkøbsaftaler, hvor andre klubber ikke kan overbyde.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
    Tror det er https://www.transfermarkt.com/naatan...spieler/567309
    En med samme efternavn er begyndt at følge OB på Instagram.
    Noget af et billede Håber der er flere på vej... Men velkommen til.

    Leave a comment:

Working...
X