Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Et gæt herfra: Slotsagers agent har fået en mail fra en interesseret klub (FCK, FCN eller FCM) med et beløb på hhv: sign-on fee og en løn til Slotsager fra og med sommeren 2025 som begge er beløb som ligger minimum 10 gange højere end hvad OB vil tilbyde. De kan underskrive denne kontrakt 1. Januar 2024.
    Slotsager og hans agentfirma skal bare have tiden til at gå frem til 1. januar hvor han kan underskrive en lukrativ kontrakt imens OB igen kan stå og kigge på og se endnu et talent forsvinde.

    Om OB så vil sende Slotsager afsted for et beskedent beløb til den “købende klub” et halvt år før kontraktudløbet, må vi se i starten af det nye år.

    Hvis vi skulle have forlænget med Slotsager, så skulle det have være for et år siden.

    Til jer der arbejder med klubbens identitet og strategi: det her transfergalskab skal der ændres på.
    Men det må man jo ikke. Vi kan alle gætte, i sidste ende aner vi intet.

    Set udefra ligner det der er dårlig kemi mellem TB og agenten, men igen, det er rent gætværk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Har lige set interview med Troels B på Viaplay fra i dag; han siger ikke så meget nyt og er åbenlyst irriteret over de konstante spørgsmål. Jeg kan ikke lade være med at tænke:

      - Jeg har svært ved at forestille mig, at Troels går ind og dikterer, hvem der skal spille. Så når Søren stiller uden Slots, så er det muligvis så simpelt, som at Bjørn Og Gomez bare har været bedre/mere stabile. Resultaterne har jo indtil de seneste kampe har talt for det. Så kan man sige, at træneren burde stille med det unge stortalent, men er en træners job ikke først og fremmest at vinde kampe? Går talentudvikling forud for points og oprykning, sådan lidt skarpt sat op? Det her ser jeg som en diskussion med mange facetter, og nej, i en ideel verden er der ingen modsætning - men der er der i den virkelige verden, hvis der ganske enkelt er spillere, der gør det bedre end det unge stortalent.

      Og så er der spekulationen:
      - Har Bjørn givet Slots og hans agent et kontrakttilbud, der muligvis var ud over klubbens lønpolitik? Et bud, som Troels blev nødt til at hive i land, fordi løn simpelthen var høj - eller måske nærmere grundløn var for høj i fht OBs lønpolitik? Dette er ren spekulation, men det ville bare forklare en del ting i denne sag.
      hvis TB skulle blande sig i hvem der spiller er den da helt gal. Så det tror jeg heller ikke på.

      Forsvaret har været for nedadgående - men hidtil har vi jo vundet og Slotsager startede sæsonen sløjt (mon ikke transfersnakken har påvirket) i kampene der fulgte spillede BP og Gomez jo ret godt - og de supplerede hinanden godt. BP har været målfarlig og især i starten af sæsonen syntes jeg han udstrålede en masse vilje og energi. Gomez har nogle udfald i kampene men han har fysik og hurtighed der har kunnet kompenserer for noget af det BP mangler - primært farten.

      Efter den præstation i dag må vi nok bare sige at Slotsager er kommet tættere på en startplads igen. Jeg har bare lidt svært ved at se hvad der er bedste start duo. Sætter man Gomez på bænken mister man noget fart og råstyrke - men vil nok have et lidt mere fokuseret forsvar.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Et gæt herfra: Slotsagers agent har fået en mail fra en interesseret klub (FCK, FCN eller FCM) med et beløb på hhv: sign-on fee og en løn til Slotsager fra og med sommeren 2025 som begge er beløb som ligger minimum 10 gange højere end hvad OB vil tilbyde. De kan underskrive denne kontrakt 1. Januar 2024.
        Slotsager og hans agentfirma skal bare have tiden til at gå frem til 1. januar hvor han kan underskrive en lukrativ kontrakt imens OB igen kan stå og kigge på og se endnu et talent forsvinde.

        Om OB så vil sende Slotsager afsted for et beskedent beløb til den “købende klub” et halvt år før kontraktudløbet, må vi se i starten af det nye år.

        Hvis vi skulle have forlænget med Slotsager, så skulle det have være for et år siden.

        Til jer der arbejder med klubbens identitet og strategi: det her transfergalskab skal der ændres på.
        argh mon dog....en ting er den slags aftaler ikke er tilladte - og vil et, som jeg forstår det, ret stort og velanset agent firma dog kaste sig ud i den slags. Noget helt andet er at jeg tænker da Slots ville komme op på 100K+ om måneden i OB med en ny kontrakt. Skulle der være andre danske klubber der er klar med mere end 1 mill / mdr, ej vel...

        Comment

        Working...
        X