Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bif-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Men lad os huske, at Jebali, har været en af banens dårligste - og har trukket det øvrige hold ned - i de første 3-4-5 kampe efter hver af sine skadespauser.
    Ja jeg er enig I at han normalt lige skal spilles igang, men denne gang tror jeg ganske enkelt ikke på han kan trække os længere ned. Hans status på holdet har også ændret sig med sin flotte sæson sidste år, og jeg tror mere på han kan trække folk der slider lidt med det op, fordi alle ved hvor vigtig han er for os.

    Comment


      #47
      Hedlund åbenbart også skadet i deres i forvejen ret tynde offensiv. Med deres skader defensivt oveni og 120 minutters hård fodbold i Schweiz, så er der ingen undskyldninger for ikke at være med i den her kamp. Godt nok har de så Wass med, men han må skulle spilles ind, inden han bare brænder ligaen af.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

        Men lad os huske, at Jebali, har været en af banens dårligste - og har trukket det øvrige hold ned - i de første 3-4-5 kampe efter hver af sine skadespauser.
        Det er ofte tilfældet med de fleste, men Jebalis udfordringer er ofte, at de giver ham bolden og ikke gør sig spilbare. Alt for ofte venter de øvrige på at han uden hjælp laver noget genialt. Hvis han blev suppleret med en skarp9er gode kanter med mere spilforståelse end Sabbi.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Sabbi stadig ikke udtaget

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...d-broendby-if/

          Han har heller ikke set god ud til træning selvom han har trænet med i 2-3 uger
          Vi har ikke én eneste 8'er eller 6'er på bænken og hverken Thander eller Sander har vel 90 minutter i sig... Håbløst.

          Er obs på at Robin og Omar kan spille en 6'er, men det endnu engang en dårlig sammensat bænk, der taler ind i at vi taber kampen for alvor efter pausen

          Comment


            #50
            Kan nogen vejlede i billetkøb? Synes ikke det er tydeligt hvad afsnittet hedder

            Comment


              #51
              Brøndby ku stille m U17 og dominere spillemæssigt, for der hænger vi bare slet ikke sammen. Den del handler ikke om enkelte spillere er med eller ej. Så spørgsmålet er deres skarphed i vores felt, for de skal nok dominere possesion massivt og skabe muligheder.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det gør ik så meget at undvære ham, det der er mest irriterende ved det, er at han måske ikke bliver lettere at komme af med når han ik spiller.
                Det kan værre at han netop ikke er udtaget fordi der er noget på bedding. Det kunne man jo håbe.

                Comment


                  #53
                  De har en del skader også Mads Hermansen.

                  På en god dag ligger der et point.

                  Comment


                    #54
                    Brøndby med ingen ringere end Thomas Mikkelsen på mål fra kampstart :D

                    Comment


                      #55
                      Uha en tynd bænk OB har med til Brøndby

                      Comment


                        #56
                        Fantastisk "optakt" fra viasat. Det er jo nærmest bare en bif dokumentar

                        Comment


                          #57
                          Undskyld mig, men hvad er det dog for en spillerdragt. Blå og hvid. Jo jo. Det er OB farver, men de. ser ikke OB'sk ud. Måske skal jeg så igen bare vænne mig til en pseudosmart ny dragt.

                          Comment


                            #58
                            Danske Spil har ændret odds for Brøndby sejr fra 1,90 til 2,00 - sikkert pga Mikkelsen på mål. Så må vi håbe der kommer skud o.lign.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Fantastisk "optakt" fra viasat. Det er jo nærmest bare en bif dokumentar
                              Som Morten Brun siger, så er OB ligegyldig

                              Comment

                              Working...
                              X