Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bif-ob
Collapse
X
-
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...if-ob-9?t=tips
enig tror på en kedelig kamp hvor begge hold er glade for det ene point..........Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Ud fra dagens træning bliver holdet som følge
Martin Hansen
Nico Bjørn Jørgen King
Aron Tver Sander
Charly Kadrii Jebali
Charly og Breum skiftede lidt. Men tror det bliver Charly. Sabbi er også med i truppen igen.
Kanté,Slotsager,Aske,Magnus og Kjerrumgaard spiller for U19 om lidt og var ikke med i dagens træning
Vi stiller i en klassisk 4-3-3 uden en 10`er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUd fra dagens træning bliver holdet som følge
Martin Hansen
Nico Bjørn Jørgen King
Aron Tver Sander
Charly Kadrii Jebali
Charly og Breum skiftede lidt. Men tror det bliver Charly. Sabbi er også med i truppen igen.
Kanté,Slotsager,Aske,Magnus og Kjerrumgaard spiller for U19 om lidt og var ikke med i dagens træning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUd fra dagens træning bliver holdet som følge
Martin Hansen
Nico Bjørn Jørgen King
Aron Tver Sander
Charly Kadrii Jebali
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej nej. Han er på B-Holdet. Det bliver de 4 nede bag ved
Jeg ser ikke kampen i morgen, simpelthen spild af tid efterhånden. Undskyld for negativitet og den sædvanlige Alm bashing, men jeg forstår vitterligt ikke meget af hvad de foretager sig i Ådalen.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Jeg er målløs. Endelig spiller han igen og gør det rigtig godt, oven i købet med et mål i hatten. Det skal selvfølgelig belønnes med bænk plads, i stedet for Jørgen... Han kan være småskadet, men hvis ikke forstår jeg intet af det her. Vil man bare rykke ned og ikke udvikle unge spillere? Og Kadrii igen? Er Fenger ikke klar? Selv hvis han ikke er og Jebali starter, så måske ham som 9ér og Breum og Charly på kanterne.
Jeg ser ikke kampen i morgen, simpelthen spild af tid efterhånden. Undskyld for negativitet og den sædvanlige Alm bashing, men jeg forstår vitterligt ikke meget af hvad de foretager sig i Ådalen.
Nicho. Bjørn. Skjelvik. King. Skulle være bedre end
Nicho. Bjørn. Østrøm. Skjelvik. .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Jeg er målløs. Endelig spiller han igen og gør det rigtig godt, oven i købet med et mål i hatten. Det skal selvfølgelig belønnes med bænk plads, i stedet for Jørgen... Han kan være småskadet, men hvis ikke forstår jeg intet af det her. Vil man bare rykke ned og ikke udvikle unge spillere? Og Kadrii igen? Er Fenger ikke klar? Selv hvis han ikke er og Jebali starter, så måske ham som 9ér og Breum og Charly på kanterne.
Fenger er også klar og går og surmuler lidt over at skulle starte ude. Men han må jo komme ind og bevise at træneren tager fejl
Comment
-
Jørgen i midterforsvaret og King på VB har ikke fungeret på noget tidspunkt. Spændende om vi så går tilbage til 5 mands forsvar til hjemmekampen mod Horsens.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Østrøm er 100% klar. Så han er bare frasorteret igen
Fenger er også klar og går og surmuler lidt over at skulle starte ude. Men han må jo komme ind og bevise at træneren tager fejl
- Likes 1
Comment
Comment