Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bif-ob
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Enig … Skjelvik på back og Østrøm i centerforsvaret .. King har ikke vist noget der bør give en startplads og kan ikke se at
Nicho. Bjørn. Skjelvik. King. Skulle være bedre end
Nicho. Bjørn. Østrøm. Skjelvik. ..
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Enig … Skjelvik på back og Østrøm i centerforsvaret .. King har ikke vist noget der bør give en startplads og kan ikke se at
Nicho. Bjørn. Skjelvik. King. Skulle være bedre end
Nicho. Bjørn. Østrøm. Skjelvik. ..
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Vi har haft en lille snak med Bjørn Paulsen inden kampen mod Brøndby.
Paulsen: Det handler om kynisme - OBstruktion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jeg også helt enig i. Østrøm spillede en god kamp mod GF og toppede det hele med scoringen. Eneste grund jeg kan se er som Henrik Clausen sagde i SFÅ, at når der er krise får træner en "kæmpe lyst" til at stille med de rutinerede kræfter i alle kampe, og så er der jo det faktum at Alm sammen med FH og SK ser spillerne træne hver dag .. men det virker godt nok sært at det ikke har bragt ham i en bedre position end Skjelvik til den position.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det kan også være en taktisk overvejelse omkring at BØF sandsynligvis starter med Kvistgaarden på toppen. Han er pivhurtig og både BP og Østrøm mangler fart. Jørgen har selvfølgelig sine koncentrationssvigt, men ser han bort fra dem i sådan en kamp her, så har vi en chance for at dæmme op for den fart BØF gerne vil udfordre os på. Det får vi svært ved med to langsomme stoppereLast edited by tOrnBjerg; 13-08-2022, 22:03.
- Likes 1
Comment
-
Det kan også være en taktisk overvejelse omkring at BØF sandsynligvis starter med Kvistgaarden på toppen. Han er pivhurtig og både BP og Østrøm mangler fart. Jørgen har selvfølgelig sine koncentrationssvigt, men ser han bort fra dem i sådan en kamp her, så har vi en chance for at dæmme op for den fart BØF gerne vil udfordre os på. Det får vi svært ved med to langsomme stoppere
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlægHar hørt fra en tæt på holdet, at Østrøms store problem i forhold til at være startende midterforsvare er kæmpe mangel på kommunikation og det skulle være alt fra navn på afleveringer, offsidelinie, markeringer osv. Ved ikke om det er grunden, men måske en forklaring.siden 1887
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det bliver godt at have ham tilbage. Jeg krydser bare hvad jeg har for at det ikke er for tidligt. Han bliver nøglen til at få rettet skuden
Comment
-
Han mener i hvert fald at være i fin form, når han ikke udelukker at kunne spille 90 min.
Det bliver godt at have ham tilbage. Jeg krydser bare hvad jeg har for at det ikke er for tidligt. Han bliver nøglen til at få rettet skuden
Comment
-
Sabbi stadig ikke udtaget
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...d-broendby-if/
Han har heller ikke set god ud til træning selvom han har trænet med i 2-3 uger
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSabbi stadig ikke udtaget
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...d-broendby-if/
Han har heller ikke set god ud til træning selvom han har trænet med i 2-3 uger817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment