Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bif-ob
Collapse
X
-
Ja jeg er enig I at han normalt lige skal spilles igang, men denne gang tror jeg ganske enkelt ikke på han kan trække os længere ned. Hans status på holdet har også ændret sig med sin flotte sæson sidste år, og jeg tror mere på han kan trække folk der slider lidt med det op, fordi alle ved hvor vigtig han er for os.
- Likes 2
-
Hedlund åbenbart også skadet i deres i forvejen ret tynde offensiv. Med deres skader defensivt oveni og 120 minutters hård fodbold i Schweiz, så er der ingen undskyldninger for ikke at være med i den her kamp. Godt nok har de så Wass med, men han må skulle spilles ind, inden han bare brænder ligaen af.
Comment
-
Det er ofte tilfældet med de fleste, men Jebalis udfordringer er ofte, at de giver ham bolden og ikke gør sig spilbare. Alt for ofte venter de øvrige på at han uden hjælp laver noget genialt. Hvis han blev suppleret med en skarp9er gode kanter med mere spilforståelse end Sabbi.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Men lad os huske, at Jebali, har været en af banens dårligste - og har trukket det øvrige hold ned - i de første 3-4-5 kampe efter hver af sine skadespauser.
- Likes 1
Comment
-
Vi har ikke én eneste 8'er eller 6'er på bænken og hverken Thander eller Sander har vel 90 minutter i sig... Håbløst.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSabbi stadig ikke udtaget
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...d-broendby-if/
Han har heller ikke set god ud til træning selvom han har trænet med i 2-3 uger
Er obs på at Robin og Omar kan spille en 6'er, men det endnu engang en dårlig sammensat bænk, der taler ind i at vi taber kampen for alvor efter pausen
- Likes 2
Comment

Comment