Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bif-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Østrøm er 100% klar. Så han er bare frasorteret igen

    Fenger er også klar og går og surmuler lidt over at skulle starte ude. Men han må jo komme ind og bevise at træneren tager fejl
    Fenger bør starte. Så kan BK komme ind når trætheden melder sig. BK er en skygge af tidligere, men Fenger har jo heller ikke just været en åbenbaring. Ville nok erstatte Sander med Ø. Sander har ikke fysik og speed til at spille der - det var frygteligt mod GF.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Enig … Skjelvik på back og Østrøm i centerforsvaret .. King har ikke vist noget der bør give en startplads og kan ikke se at

      Nicho. Bjørn. Skjelvik. King. Skulle være bedre end
      Nicho. Bjørn. Østrøm. Skjelvik. ..
      Helt enig, oven i det har jeg også svært ved at finde Sander’s berettigelse i start 11’eren
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Enig … Skjelvik på back og Østrøm i centerforsvaret .. King har ikke vist noget der bør give en startplads og kan ikke se at

        Nicho. Bjørn. Skjelvik. King. Skulle være bedre end
        Nicho. Bjørn. Østrøm. Skjelvik. ..
        Det er jeg også helt enig i. Østrøm spillede en god kamp mod GF og toppede det hele med scoringen. Eneste grund jeg kan se er som Henrik Clausen sagde i SFÅ, at når der er krise får træner en "kæmpe lyst" til at stille med de rutinerede kræfter i alle kampe, og så er der jo det faktum at Alm sammen med FH og SK ser spillerne træne hver dag .. men det virker godt nok sært at det ikke har bragt ham i en bedre position end Skjelvik til den position.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Vi har haft en lille snak med Bjørn Paulsen inden kampen mod Brøndby.

          Paulsen: Det handler om kynisme - OBstruktion

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det er jeg også helt enig i. Østrøm spillede en god kamp mod GF og toppede det hele med scoringen. Eneste grund jeg kan se er som Henrik Clausen sagde i SFÅ, at når der er krise får træner en "kæmpe lyst" til at stille med de rutinerede kræfter i alle kampe, og så er der jo det faktum at Alm sammen med FH og SK ser spillerne træne hver dag .. men det virker godt nok sært at det ikke har bragt ham i en bedre position end Skjelvik til den position.
            Det kan også være en taktisk overvejelse omkring at BØF sandsynligvis starter med Kvistgaarden på toppen. Han er pivhurtig og både BP og Østrøm mangler fart. Jørgen har selvfølgelig sine koncentrationssvigt, men ser han bort fra dem i sådan en kamp her, så har vi en chance for at dæmme op for den fart BØF gerne vil udfordre os på. Det får vi svært ved med to langsomme stoppere

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det kan også være en taktisk overvejelse omkring at BØF sandsynligvis starter med Kvistgaarden på toppen. Han er pivhurtig og både BP og Østrøm mangler fart. Jørgen har selvfølgelig sine koncentrationssvigt, men ser han bort fra dem i sådan en kamp her, så har vi en chance for at dæmme op for den fart BØF gerne vil udfordre os på. Det får vi svært ved med to langsomme stoppere
              Ja der har du en pointe. Så må vi bare håbe der ikke kommer bolde i den halvdel af kampen hvor Jørgen løber rundt og tænke på frimærker eller hvad hans fokus er på.
              Last edited by tOrnBjerg; 13-08-2022, 22:03.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det kan også være en taktisk overvejelse omkring at BØF sandsynligvis starter med Kvistgaarden på toppen. Han er pivhurtig og både BP og Østrøm mangler fart. Jørgen har selvfølgelig sine koncentrationssvigt, men ser han bort fra dem i sådan en kamp her, så har vi en chance for at dæmme op for den fart BØF gerne vil udfordre os på. Det får vi svært ved med to langsomme stoppere
                Det er jeg på ingen måde uenig i, som jeg skriver så er det jo Alm og hans crew der ser spillerne hver dag og skal vælge taktikken ud fra egne og modstanderenes styrker (og svagheder), udefra set synes jeg dog det er en (uforståelig) utilfredsstillende situation for Østrøm. Vi er næppe nogen herinde der IKKE ønsker ham det bedste med det lidt underlige forløb han har haft i OB

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Har hørt fra en tæt på holdet, at Østrøms store problem i forhold til at være startende midterforsvare er kæmpe mangel på kommunikation og det skulle være alt fra navn på afleveringer, offsidelinie, markeringer osv. Ved ikke om det er grunden, men måske en forklaring.

                  Comment


                    #39
                    Alm og Jebali om den dårlige start og skader

                    https://fyens.dk/artikel/issam-jebal...slisten-som-ob

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                      Har hørt fra en tæt på holdet, at Østrøms store problem i forhold til at være startende midterforsvare er kæmpe mangel på kommunikation og det skulle være alt fra navn på afleveringer, offsidelinie, markeringer osv. Ved ikke om det er grunden, men måske en forklaring.
                      Forklarer jo en del
                      siden 1887

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Alm og Jebali om den dårlige start og skader

                        https://fyens.dk/artikel/issam-jebal...slisten-som-ob
                        Han mener i hvert fald at være i fin form, når han ikke udelukker at kunne spille 90 min.
                        Det bliver godt at have ham tilbage. Jeg krydser bare hvad jeg har for at det ikke er for tidligt. Han bliver nøglen til at få rettet skuden

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Han mener i hvert fald at være i fin form, når han ikke udelukker at kunne spille 90 min.
                          Det bliver godt at have ham tilbage. Jeg krydser bare hvad jeg har for at det ikke er for tidligt. Han bliver nøglen til at få rettet skuden
                          Men lad os huske, at Jebali, har været en af banens dårligste - og har trukket det øvrige hold ned - i de første 3-4-5 kampe efter hver af sine skadespauser.

                          Comment


                            #43
                            Sabbi stadig ikke udtaget

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...d-broendby-if/

                            Han har heller ikke set god ud til træning selvom han har trænet med i 2-3 uger

                            Comment


                              #44
                              Omar med i truppen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Sabbi stadig ikke udtaget

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...d-broendby-if/

                                Han har heller ikke set god ud til træning selvom han har trænet med i 2-3 uger
                                Det gør ik så meget at undvære ham, det der er mest irriterende ved det, er at han måske ikke bliver lettere at komme af med når han ik spiller.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X