Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    BW taler uden om og ævler her i pausen. Var der dog blot én intelligent journalist, der kunne rette fokus på det forfærdelige transfervindue.

    Sandheden er jo, at AJA, Kløve og Opondo i høj grad kunne være brugt nu, og klart er bedre end dem, vi har hentet ind.

    Hvad skal Alm gøre? Ikke at jeg er imponeret hér heller.

    Nå, det hele er jo sagt 100 gange før, og man - jeg - bliver mere og mere….. ja whatever.
    BW sagde dog, at han ikke har de store midler til at rette op på truppen i dette vindue....

    Comment


      #77
      Vi starter anden halvleg langt bedre end første
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Er det bare mig, eller er Bjørn p endnu langsommere end vores andre forsvarer?? Vi havde brug for mere fart, ikke det modsatte

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          Er det bare mig, eller er Bjørn p endnu langsommere end vores andre forsvarer?? Vi havde brug for mere fart, ikke det modsatte
          Jo, han er alt for langsom. Desværre.

          Comment


            #80
            Holdet kommer i hvert fald med er helt andet udtryk nu. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Vi starter anden halvleg langt bedre end første
              virker som om der er mere taending paa dem nu!

              jeg vil gerne tro at det er BW der har vaeret nede i omklaedningsrummet og nedstirre dem allesammen og maaske lige raabe lidt inden han gik ud

              Comment


                #82
                Vi er ringe.. men vi er trods alt meget bedre med her i anden halvleg. Og hvor har jeg dog savnet Aron

                Comment


                  #83
                  Hvor fanden gemte de den energi i første halvleg?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

                    virker som om der er mere taending paa dem nu!

                    jeg vil gerne tro at det er BW der har vaeret nede i omklaedningsrummet og nedstirre dem allesammen og maaske lige raabe lidt inden han gik ud
                    Danskjävlar!

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                      Vi er ringe.. men vi er trods alt meget bedre med her i anden halvleg. Og hvor har jeg dog savnet Aron
                      Ja, der er en glæde at han er tilbage.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #86
                        Poulsen er virkelig stærkt i luftrummet
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #87
                          Skjelvik ellers tæt på bed hjørnet ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

                            BW sagde dog, at han ikke har de store midler til at rette op på truppen i dette vindue....
                            Var det mon en sviner til nærige Niels?

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Vi er ringe.. men vi er trods alt meget bedre med her i anden halvleg. Og hvor har jeg dog savnet Aron
                              Det ligner den tidligere Aron han er stærk. Nu skal han bare ikke overbelastes. Please, pas på ham

                              Comment


                                #90
                                Skift dog Aron ud, han har været færdig i 10 min!!!

                                Comment

                                Working...
                                X