Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OBstruktion
    replied
    Vi fangede Max Fenger efter kampen mod AGF, og han ser meget alvorligt på den nuværende situation.

    Fenger: Skal vise, om vi er mænd eller mus - OBstruktion

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    BW skulle have sagt at han ønsker der vil komme en mand forbi med nogle millioner. For han har brug for dem inden vinduet lukker
    Lige for at være sikker, sagde han det eller mener du at han skulle have sagt sådan? Kan ikke lige finde interviewet.

    Leave a comment:


  • vovhunden
    replied
    Hvad tid træner Odense i ådalen og er der træning dagen efter en kamp?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Har du hørt at Alm er færdig?
    Ja. Jeg fik en besked fra en kilde som plejer at være solid. Men hvis der ikke sker noget nu må jeg konstatere at det ikke var korrekt

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Men AA virkede allerede til at være gået kold en gang sidste sæson
    Enig men BW har også en stor aktie i den nuværende situation. Det tynde øl er hældt ud, staben er opgraderet, men det er ikke dem der skal lave de 3 point på banen. Hvor er profilerne som de unge skal lære af ?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis Alm ikke er fyret i morgen må jeg erkende at min kildes påstand ikke holder stik og ud fra det at BW sagde i et interview i halvlegen at longway78`s rygte nok heller ikke holder vand.
    Har du hørt at Alm er færdig?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hvis Alm ikke er fyret i morgen må jeg erkende at min kildes påstand ikke holder stik og ud fra det at BW sagde i et interview i halvlegen at longway78`s rygte nok heller ikke holder vand.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg
    Lad os håbe vi rykker ned og NT så SKRIDER ! Så vi ikke mere, skal ha endnu en træner ( eller 3 ) der blir *overruled'
    af ham, som det er sket flere gange. . .#ntudnu


    Er du sikker på at han så gør det ? Ell bliver livremmen så bare spændt yderligere ind ?

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Stakkels Alm, her sætter han omsider KL af og nøjes med at give ham 20 minutter, og så fucker han alligevel det hele op.

    Det var et sørgeligt syn at se OB i 1. halvleg. Selv da vi kom bagud spillede vi defensivt med hvad - 7 mand i forsvaret? Det blev lidt bedre i 2. mod et ringe agf-hold. Men vi er lysår fra noget som helst opløftende.

    Det der småspil efter målspark må de gerne smide i skraldespanden med det samme, det fører intet med sig andet end dårlige nerver hos mig.

    Eneste lille lyspunkt var Aron, der som den eneste har fattet, hvad det her går ud på.

    Jeg tror, Martin nok skal gøre det bedre end HC, men jeg synes, det er dårligt arbejde af keeperstaben, at de ikke havde fortalt ham, hvor han ville sætte det straffe, det stod skrevet i granit på forhånd.

    Og mon ikke vi har set det sidste til KL i meget lang tid? Alm kan ikke holde til at bruge ham, før vi har glemt, hvor ringe han er. Ellers kan han få en tjans i starten af pokalen, før vi møder et divisionshold.

    Jeg forstår ikke, hvorfor Alm ikke er fyret for længst. Det siger alt om klubbens ambitioner, at mand fortsætter med en mand, som i alle andre klubber havde fået sparket for et så horribelt pointgennemsnit som vores.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Mærsk er jo fra Svendborg, blå olietanker Odense.

    Når alle de oliesheiker skal købe fodboldklubber så skal rederiet vel også ud og reklamere for hvem der kan transportere den

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

    Red Bull Odense, jo jo det lands et eller andet.. eller på fynsk
    rø’ tyr O’ense
    Kan ham fra Bull Diner ikke købe i stedet?

    Leave a comment:


  • andreaslange
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Mon ikke der er nogle amerikanere et sted der synes de har regnet fodbold ud og som gerne vil bruge OB som prøvekanin? Eller Red Bull Odense.
    Red Bull Odense, jo jo det lands et eller andet.. eller på fynsk
    rø’ tyr O’ense

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


    hvem skulle købe?
    Bent THansen Jensen, Thornico, Torben Østergård-Nielsen, parallelimportmilliardærerne i Orifarm eller en af de andre fynske rigmænd. Måske Erik Skærbæk vil ligge en skilling, han holder vist til i Svendborg. Der er masser af penge på Fyn og det er på tide andre kommer til.

    Faklerne og høtyvene må ud af skabet og gøres klar til en tur til Langelinie. Host op eller forsvind, Thorborg!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


    hvem skulle købe?
    Mon ikke der er nogle amerikanere et sted der synes de har regnet fodbold ud og som gerne vil bruge OB som prøvekanin? Eller Red Bull Odense.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


    hvem skulle købe?
    OB er en virkelig oplagt klub at købe på det danske marked.

    Stor fanbase, en klub i en storby uden konkurrenter, en klub med klart defineret geografisk opland.

    Leave a comment:

Working...
X