Vi fangede Max Fenger efter kampen mod AGF, og han ser meget alvorligt på den nuværende situation.
Fenger: Skal vise, om vi er mænd eller mus - OBstruktion
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AGF 7.8.22
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBW skulle have sagt at han ønsker der vil komme en mand forbi med nogle millioner. For han har brug for dem inden vinduet lukker
Leave a comment:
-
Hvad tid træner Odense i ådalen og er der træning dagen efter en kamp?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Men AA virkede allerede til at være gået kold en gang sidste sæson
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis Alm ikke er fyret i morgen må jeg erkende at min kildes påstand ikke holder stik og ud fra det at BW sagde i et interview i halvlegen at longway78`s rygte nok heller ikke holder vand.
Leave a comment:
-
Hvis Alm ikke er fyret i morgen må jeg erkende at min kildes påstand ikke holder stik og ud fra det at BW sagde i et interview i halvlegen at longway78`s rygte nok heller ikke holder vand.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlægLad os håbe vi rykker ned og NT så SKRIDER ! Så vi ikke mere, skal ha endnu en træner ( eller 3 ) der blir *overruled'
af ham, som det er sket flere gange. . .#ntudnu
Leave a comment:
-
Stakkels Alm, her sætter han omsider KL af og nøjes med at give ham 20 minutter, og så fucker han alligevel det hele op.
Det var et sørgeligt syn at se OB i 1. halvleg. Selv da vi kom bagud spillede vi defensivt med hvad - 7 mand i forsvaret? Det blev lidt bedre i 2. mod et ringe agf-hold. Men vi er lysår fra noget som helst opløftende.
Det der småspil efter målspark må de gerne smide i skraldespanden med det samme, det fører intet med sig andet end dårlige nerver hos mig.
Eneste lille lyspunkt var Aron, der som den eneste har fattet, hvad det her går ud på.
Jeg tror, Martin nok skal gøre det bedre end HC, men jeg synes, det er dårligt arbejde af keeperstaben, at de ikke havde fortalt ham, hvor han ville sætte det straffe, det stod skrevet i granit på forhånd.
Og mon ikke vi har set det sidste til KL i meget lang tid? Alm kan ikke holde til at bruge ham, før vi har glemt, hvor ringe han er. Ellers kan han få en tjans i starten af pokalen, før vi møder et divisionshold.
Jeg forstår ikke, hvorfor Alm ikke er fyret for længst. Det siger alt om klubbens ambitioner, at mand fortsætter med en mand, som i alle andre klubber havde fået sparket for et så horribelt pointgennemsnit som vores.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Mærsk er jo fra Svendborg, blå olietanker Odense.
Når alle de oliesheiker skal købe fodboldklubber så skal rederiet vel også ud og reklamere for hvem der kan transportere den
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
Red Bull Odense, jo jo det lands et eller andet.. eller på fynsk
rø’ tyr O’ense
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Mon ikke der er nogle amerikanere et sted der synes de har regnet fodbold ud og som gerne vil bruge OB som prøvekanin? Eller Red Bull Odense.
rø’ tyr O’ense
- Likes 1
Leave a comment:
-
hvem skulle købe?
Faklerne og høtyvene må ud af skabet og gøres klar til en tur til Langelinie. Host op eller forsvind, Thorborg!
- Likes 2
Leave a comment:
-
hvem skulle købe?
Stor fanbase, en klub i en storby uden konkurrenter, en klub med klart defineret geografisk opland.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: