Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg gjorde ikke og det tror jeg ikke du kan lægge meget i at FH var den mest talende i trioen. FH designer øvelser på træningsbanen som de forsøger at omsætte til kampsituationer så det forekommer mig naturligt hvis det forholdt sig sådan som du beskriver. Derudover er FH langt meget ekstrovert .. lidt i modsætning til AA
    Jeg tror også bare det var en blanding af deres rolleopdeling og forskelle i personligheder man kunne se der. Synes ikke det lignede de var uenige mere end hvad man normalt ville forvente i sådan en diskussion.

    Men man kunne i hvert fald se hvor entusiatisk FH er.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg lagde mærke til, at Frank, alm og Søren K blev stående i en klynge på banen, da spillerne var gået til halvleg, for at vende taktikken.
    Det var stort set kun frank det talte. Søren K lyttede, og det så ud som om Alm sagde lidt, samtidig med han havde en finger i vejret (lidt som om han opponerede mod det Frank sagde)

    En lille ting, og sikkert meget tolkning fra min side. Men kunne måske sige meget om, at Frank udfordrer Alm lidt.

    Andre der bed mærke i det.?
    jeg har ikke set situationen. Men tænker da en god assistent skal udfordre cheftræneren og ikke bare nikke og klappe ham på ryggen. Komme med input og så må det ultimativt være Alm der træffer beslutningen om hvad der skal gøres.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg lagde mærke til, at Frank, alm og Søren K blev stående i en klynge på banen, da spillerne var gået til halvleg, for at vende taktikken.
    Det var stort set kun frank det talte. Søren K lyttede, og det så ud som om Alm sagde lidt, samtidig med han havde en finger i vejret (lidt som om han opponerede mod det Frank sagde)

    En lille ting, og sikkert meget tolkning fra min side. Men kunne måske sige meget om, at Frank udfordrer Alm lidt.

    Andre der bed mærke i det.?
    Jeg gjorde ikke og det tror jeg ikke du kan lægge meget i at FH var den mest talende i trioen. FH designer øvelser på træningsbanen som de forsøger at omsætte til kampsituationer så det forekommer mig naturligt hvis det forholdt sig sådan som du beskriver. Derudover er FH langt meget ekstrovert .. lidt i modsætning til AA

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Men hvis han fremstår mere kompetent overfor spillerne (det VED jeg ikke) underminerer det (også) Alm's autoritet. Hvis du nu skal svare, tror du så at han kunne afløse Alm i, først, en periode?
    Det er 110% sikkert at han kan IMO

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg så det godt. Jeg er overbevist om at Hjortebjerg er en kommende top cheftræner ud fra det man ser i det daglige. Om han er klar til OB skal jeg lade være usagt
    Men hvis han fremstår mere kompetent overfor spillerne (det VED jeg ikke) underminerer det (også) Alm's autoritet. Hvis du nu skal svare, tror du så at han kunne afløse Alm i, først, en periode?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg lagde mærke til, at Frank, alm og Søren K blev stående i en klynge på banen, da spillerne var gået til halvleg, for at vende taktikken.
    Det var stort set kun frank det talte. Søren K lyttede, og det så ud som om Alm sagde lidt, samtidig med han havde en finger i vejret (lidt som om han opponerede mod det Frank sagde)

    En lille ting, og sikkert meget tolkning fra min side. Men kunne måske sige meget om, at Frank udfordrer Alm lidt.

    Andre der bed mærke i det.?
    Jeg så det godt. Jeg er overbevist om at Hjortebjerg er en kommende top cheftræner ud fra det man ser i det daglige. Om han er klar til OB skal jeg lade være usagt

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Synes vi bliver nødt til at hilse af med Alm, velvidende, det bestemt ikke er hans ansvar alene. Budget, skader, personlige fejl på uhørt niveau tæller også ind.

    Frank Hjortebjerg, er han klædt på til at løfte opgaven ?

    Vi skal vel finde den balance hvor vi kan komme i top 10 og bare til dels følge strategien, egen avl, spillestil der IKKE er Ove P.
    Vi skal naturligvis ikke hente Ove P, men hvad skyldes den evindelige aversion mod Ove i grunden? Manden var en gave til OB efter Poul Hansen og Troels’ frygtelige makværk, spillemæssigt fik vi massere af fin fodbold under Ove og i forhold til at udvikle unge spillere er der ikke en anden OB træner i nyere tid der har fået unge OBere til at se bedre ud end Ove. Den måde han brugte to purunge spillere som Dessler og JJT på kan vi kun savne i Odense. Tænk sig hvis vi havde fortsat med Ove i stedet for det håbløse AaB projekt med Kent og co. suk.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Godt spørgsmål sådan rent mentalt. Men du burde se ham til træning. Han er den nye boss i Ådalen.
    Jeg lagde mærke til, at Frank, alm og Søren K blev stående i en klynge på banen, da spillerne var gået til halvleg, for at vende taktikken.
    Det var stort set kun frank det talte. Søren K lyttede, og det så ud som om Alm sagde lidt, samtidig med han havde en finger i vejret (lidt som om han opponerede mod det Frank sagde)

    En lille ting, og sikkert meget tolkning fra min side. Men kunne måske sige meget om, at Frank udfordrer Alm lidt.

    Andre der bed mærke i det.?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Synes vi bliver nødt til at hilse af med Alm, velvidende, det bestemt ikke er hans ansvar alene. Budget, skader, personlige fejl på uhørt niveau tæller også ind.

    Frank Hjortebjerg, er han klædt på til at løfte opgaven ?

    Vi skal vel finde den balance hvor vi kan komme i top 10 og bare til dels følge strategien, egen avl, spillestil der IKKE er Ove P.
    Godt spørgsmål sådan rent mentalt. Men du burde se ham til træning. Han er den nye boss i Ådalen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Der er noget i gang...
    Har du hævet pensions opsparingen og lagt et bud

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Synes vi bliver nødt til at hilse af med Alm, velvidende, det bestemt ikke er hans ansvar alene. Budget, skader, personlige fejl på uhørt niveau tæller også ind.

    Frank Hjortebjerg, er han klædt på til at løfte opgaven ?

    Vi skal vel finde den balance hvor vi kan komme i top 10 og bare til dels følge strategien, egen avl, spillestil der IKKE er Ove P.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Der er noget i gang...
    nNu ved jeg ikke om “Der er noget i gang” Refererer til delen om investorerne eller delen med fakler osv…..
    Hvis det er i forhold til fakler osv håber jeg 1. man gør det sobert (så det fremstår reelt og ikke som 4 stive landsbytosser) 2. At man sørge for at informere pressen både den lokale og de landsdækkende så aktionen får Max bevågenhed

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja. Jeg fik en besked fra en kilde som plejer at være solid. Men hvis der ikke sker noget nu må jeg konstatere at det ikke var korrekt
    Der må jeg lige sige at det kræver ingen kilder at bringe sådan en melding, det er pænt logisk ... både før og efter kampen.
    OB er jo milevidt fra stort set alt hvad de ønsker at opnå.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    det er jo vilkårene når der ikke er andet at byde ind med lige pt.

    Så forresten lidt af Eriksens debut for Man U i dag.

    Faktisk syntes jeg de to klubber minder lidt om hinanden...udskældte ejere der (i hvertfald iflg fans ikke bruger nok penge på klubben), klubber der er dårligt ledet og ikke kan få styr på rekruteringen. Tidligere storhold der har urealistiske forventninger til egen formåen ( OB top 6, Man U top 4) og begge klubber der er nødt til at betale overpris for at hente folk ind.
    Ja, transferen for CE har virkelig drænet deres kasse !

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Bent THansen Jensen, Thornico, Torben Østergård-Nielsen, parallelimportmilliardærerne i Orifarm eller en af de andre fynske rigmænd. Måske Erik Skærbæk vil ligge en skilling, han holder vist til i Svendborg. Der er masser af penge på Fyn og det er på tide andre kommer til.

    Faklerne og høtyvene må ud af skabet og gøres klar til en tur til Langelinie. Host op eller forsvind, Thorborg!
    Der er noget i gang...

    Leave a comment:

Working...
X