Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AGF 7.8.22
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
virker som om der er mere taending paa dem nu!
jeg vil gerne tro at det er BW der har vaeret nede i omklaedningsrummet og nedstirre dem allesammen og maaske lige raabe lidt inden han gik ud
- Likes 2
Leave a comment:
-
Vi er ringe.. men vi er trods alt meget bedre med her i anden halvleg. Og hvor har jeg dog savnet Aron
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVi starter anden halvleg langt bedre end første
jeg vil gerne tro at det er BW der har vaeret nede i omklaedningsrummet og nedstirre dem allesammen og maaske lige raabe lidt inden han gik ud
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægEr det bare mig, eller er Bjørn p endnu langsommere end vores andre forsvarer?? Vi havde brug for mere fart, ikke det modsatte
Leave a comment:
-
Er det bare mig, eller er Bjørn p endnu langsommere end vores andre forsvarer?? Vi havde brug for mere fart, ikke det modsatte
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægBW taler uden om og ævler her i pausen. Var der dog blot én intelligent journalist, der kunne rette fokus på det forfærdelige transfervindue.
Sandheden er jo, at AJA, Kløve og Opondo i høj grad kunne være brugt nu, og klart er bedre end dem, vi har hentet ind.
Hvad skal Alm gøre? Ikke at jeg er imponeret hér heller.
Nå, det hele er jo sagt 100 gange før, og man - jeg - bliver mere og mere….. ja whatever.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
Hvad med Krogh og Hjortenberg. De er vel også indenover. Men vil helt sikkert spille andeles end AlMindelige
Selvfoelgelig kan de have noget skyld, men jeg har ikke nok indsigt I det daglige til at sige noget om det. Jeg kan bare konstatere at saa laenge Alm har vaeret her, har vi set mere og mere forvirret ud og vi lever nu udelukkende paa enkeltmands praestationer og ikke taktisk godt spil, eller nogen form for taktisk spil faktisk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNuuuuuj, Charly rammer stolpen!
Leave a comment:
Leave a comment: