Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Tak for indsatsen igennem 2 år og al mulig held og lykke - håber det bliver et godt udlandseventyr han får sig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Tak for indsatsen igennem 2 år og al mulig held og lykke - håber det bliver et godt udlandseventyr han får sig
      Det er 100% en mand man godt kan onde lidt i pensionsposen

      Comment


        Lasse Nielsen har en kæmpe stjerne i min bog. Lasse Nielsen er indbegrebet af hvad der på bundlinien betyder allermest for os fans: Fight, blod, indsats, loyalitet og vilje. Alt med måde naturligvis, men der findes næsten ikke den fejl vi ikke kan tilgive, hvis bare spilleren giver alt hvad han har.

        Når dagen er omme er blod, græs og jord på knæ og trøje mere værd end fire step-over finter fra en spiller uden så meget som en dråbe sved på panden.

        Alt, ALT det bedste til Den Røde Viking og tak for den store indsats i De Smukke Striwer.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Lasse Nielsen har en kæmpe stjerne i min bog. Lasse Nielsen er indbegrebet af hvad der på bundlinien betyder allermest for os fans: Fight, blod, indsats, loyalitet og vilje. Alt med måde naturligvis, men der findes næsten ikke den fejl vi ikke kan tilgive, hvis bare spilleren giver alt hvad han har.

          Når dagen er omme er blod, græs og jord på knæ og trøje mere værd end fire step-over finter fra en spiller uden så meget som en dråbe sved på panden.

          Alt, ALT det bedste til Den Røde Viking og tak for den store indsats i De Smukke Striwer.

          MvT
          Kunne ikke finde bedre ord.
          Og det vil altid være en stor ære for mig at stå i Lasse Nielsen trøje på Stiften. Manden symboliserer alt, absolut alt jeg elsker I fodbold. Det er fint at se spille en Messi, men det er mere for mig at opleve den altid fightende, tændspyttende og vanvittige Røde Viking.
          Last edited by andlox; 16-05-2016, 19:58.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Lasse fortjener alt muligt held og lykke i sin videre færd ud i verden!

            For mig repræsenterer han lige præcis de dyder (og OB-dyder), som jeg sætter helt vildt meget pris på: Fight, gejst, vilje.

            Både til træning og i kamp går han forrest, og hjælper gerne sine holdkammerater på vej, og gør hvad han kan for også at få dem til at levere.

            Så kan jeg godt leve med, at Lasse ikke er verdens bedste fodboldspiller, og heller aldrig bliver det. Det andet betyder bare så meget mere!
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Lasse Nielsen får tre år i Lech Poznan
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...i-lech-poznan/
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                I følge bold.dk får han tre år i Polen. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...i-lech-poznan/

                Alt held og lykke til Lasse Nielsen, som altid har kæmpet en vis legemsdel ud af bukserne. Han er nok ikke god nok til være den type midtstopper, som Kent Nielsen søger, men så har han nogle andre dyder. Et ganske hæderligt indslag i stribet.

                Comment


                  God vind til Lasse... må nok være ærlig og sige det er en smule overraskende, men det er fortjent han får den oplevelse, som forhåbentlig bliver god...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    God vind til Lasse... må nok være ærlig og sige det er en smule overraskende, men det er fortjent han får den oplevelse, som forhåbentlig bliver god...
                    Hvis du med overraskende mener, at det er en overraskelse, at han kan spille sig til en kontrakt i en klub der umiddelbart (de senere år i hvert fald) er længere fremme end vores egen. Så er jeg helt enig. Lidt ligesom med Bille, altså wtf skulle de bruge ham til?

                    Comment


                      Er rigtig glad på hans vegne. Alt muligt held og lykke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Hvis du med overraskende mener, at det er en overraskelse, at han kan spille sig til en kontrakt i en klub der umiddelbart (de senere år i hvert fald) er længere fremme end vores egen. Så er jeg helt enig. Lidt ligesom med Bille, altså wtf skulle de bruge ham til?
                        Måske skal han bruges til at holde Bille i ørerne...

                        ... men for at være seriøs, så er det måske de dyder de kigger efter, en mand med den rette indstilling, fight, og udstråling, kombineret med at det ikke er så mange steder at klubberne kan erstatte salg lige for tiden, så derfor må de gå en hylde eller to ned, og samtidig kigge efter dem der allerede er på vej ud...

                        Og også overraskende det er Polen. Havde nok forestillet mig Skandinavien hvis det var...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Det meste af hvad jeg kunne skrive om Lasse Nielsens indsats i OB er blevet skrevet already, så tusind tak for engagementet og held og lykke i Polen.

                          P.s. Giv lige Bille en ordentlig Olfert.

                          ;-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Hvis du med overraskende mener, at det er en overraskelse, at han kan spille sig til en kontrakt i en klub der umiddelbart (de senere år i hvert fald) er længere fremme end vores egen. Så er jeg helt enig. Lidt ligesom med Bille, altså wtf skulle de bruge ham til?
                            Bille har scoret helt pænt dernede, frem til han blev skadet. Meget kan man sige om Bille, men han er som regel mand for en stor arbejdsindsats og nogle farverige indslag. Fightertyper som ham (og Lasse) tror jeg passer fint ind i polsk fodbold.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Bille har scoret helt pænt dernede, frem til han blev skadet. Meget kan man sige om Bille, men han er som regel mand for en stor arbejdsindsats og nogle farverige indslag. Fightertyper som ham (og Lasse) tror jeg passer fint ind i polsk fodbold.
                              Well indrømmet, jeg ser ikke polsk fodbold. Men det jeg har set i DK, har jeg ikke været imponeret... :) Måske jeg overvurderer polsk fodbold. Det var jo trods alt også fra mesterholdet Legia vi fik bomberen Dvalishvili. Magen til elendig spiller skal man da lede længe efter.

                              Comment


                                Så er Lasse officiel i Polen

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-plads-i-polen

                                Comment

                                Working...
                                X