Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Agent frygter for LN's OB fremtid men venter på OB udmelding

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-ob-udmelding/
    Det er lidt spøjst som det er acceptabelt den ene vej , men ikke den anden når det gælder udmelding i tide .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Det er lidt spøjst som det er acceptabelt den ene vej , men ikke den anden når det gælder udmelding i tide .

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det er lidt spøjst som det er acceptabelt den ene vej , men ikke den anden når det gælder udmelding i tide .
        Det handler vel om, hvad aftalen er? Fremgår det at OB ikke har overholdt en aftale eller ser du bare spøgelser (med vilje)?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det handler vel om, hvad aftalen er? Fremgår det at OB ikke har overholdt en aftale eller ser du bare spøgelser (med vilje)?
          Slå bare vingerne ind Batman , det er en generel betragtning og ikke kun i dette tilfælde .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Det er lidt spøjst som det er acceptabelt den ene vej , men ikke den anden når det gælder udmelding i tide .
            Det står jo så også Lasse frit for at forhandle til anden side....hvis han mener OB er for langsomme. Nu virker det ikke til OB har i sinde at forlænge med ham men var det tilfældet og JH bare ikke kunne få fingeren ud ja så ville det selvfølgelig kunne komme til at koste i den sidste ende....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Det står jo så også Lasse frit for at forhandle til anden side....hvis han mener OB er for langsomme. Nu virker det ikke til OB har i sinde at forlænge med ham men var det tilfældet og JH bare ikke kunne få fingeren ud ja så ville det selvfølgelig kunne komme til at koste i den sidste ende....
              Har desværre ingen håb at Lasse bliver i OB. Han vil har en klub hvor han bliver ses som start-11- spiller eller har en realistisk mulighed at spille i start-11. Men med KEP ind i sommeren ville det betyde at vi sælger Jonasson - hvad jeg håber. Men hvis Jonasson skulle blive salgt så sker det først efter EM da vi sandsynligvis ville få mere penge for ham når han har præsenteret sig med landshold i EM. Og det er meget sent for Lasse. Så frygter han venter kun nok lidt tid om der kommer en signal fra JH men hvis der kommer intet snart så skriver ham med en anden klub.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                WAUW! Hvem havde forestillet sig det!?!

                http://tribunen.com/2016/05/05/trans...mmerat-poznan/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  WAUW! Hvem havde forestillet sig det!?!

                  http://tribunen.com/2016/05/05/trans...mmerat-poznan/
                  Hvis det holder, så skal han i hvert fald have et stort held og lykke og en stor tak for indsatsen i Ådalen med på vejen. Det er ikke altid lige elegant, det han laver, men engagement og fight har altid været 110%. En rigtig kriger, en mand der går forrest selv når det ser sortest ud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    WAUW! Hvem havde forestillet sig det!?!

                    http://tribunen.com/2016/05/05/trans...mmerat-poznan/
                    De plejer at have 100% styr på OB transfers.. Jeg ønsker ham alt muligt held og lykke og tak for en kæmpe indsats i en svær periode..

                    Comment


                      Håber fandme Lasse får en FED kontrakt i Polen. Alt det bedste!

                      Tror også Poznan hyrer ham som personlig coach til Bille, hvad angår indsats og indstilling.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Ønsker Lasse alt godt hvis han forlader os. Har en dyb respekt for ham og elsker sin attitude og indsats. Han repræsenterer alt jeg elsker i fodbold. Går ikke på stadion at opleve noget med elegance eller høje spilletid. Naturlig er det også vigtigt for at være succesfuld, men min personlig største motivation er at opleve blood, sweat end tears og drenge der giver alt og endnu mere. Og det er for mig Lasse Nielsen, den tandspyttende viking, som er altid den første som går fremad på banen lige så i sin forhold til os fans.
                        Vil savne ham helt vild hvis han spiller ikke mere i det stribede og hvis det bliver en fremtid i Poznan så vil det vel blive min første polske trøje med NIELSEN på ryggen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Håber fandme Lasse får en FED kontrakt i Polen. Alt det bedste!

                          Tror også Poznan hyrer ham som personlig coach til Bille, hvad angår indsats og indstilling.

                          MvT

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Ønsker Lasse alt godt hvis han forlader os. Har en dyb respekt for ham og elsker sin attitude og indsats. Han repræsenterer alt jeg elsker i fodbold. Går ikke på stadion at opleve noget med elegance eller høje spilletid. Naturlig er det også vigtigt for at være succesfuld, men min personlig største motivation er at opleve blood, sweat end tears og drenge der giver alt og endnu mere. Og det er for mig Lasse Nielsen, den tandspyttende viking, som er altid den første som går fremad på banen lige så i sin forhold til os fans.
                            Vil savne ham helt vild hvis han spiller ikke mere i det stribede og hvis det bliver en fremtid i Poznan så vil det vel blive min første polske trøje med NIELSEN på ryggen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Ønsker Lasse alt godt hvis han forlader os. Har en dyb respekt for ham og elsker sin attitude og indsats. Han repræsenterer alt jeg elsker i fodbold. Går ikke på stadion at opleve noget med elegance eller høje spilletid. Naturlig er det også vigtigt for at være succesfuld, men min personlig største motivation er at opleve blood, sweat end tears og drenge der giver alt og endnu mere. Og det er for mig Lasse Nielsen, den tandspyttende viking, som er altid den første som går fremad på banen lige så i sin forhold til os fans.
                              Vil savne ham helt vild hvis han spiller ikke mere i det stribede og hvis det bliver en fremtid i Poznan så vil det vel blive min første polske trøje med NIELSEN på ryggen.

                              Comment


                                Al mulig held og lykke til Lasse håber han lander sig en god kontrakt og får sig et fantastisk udlandseventyr.

                                Comment

                                Working...
                                X