Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    ... og hvad med os der ikke har nogen på
    Det er vel det samme, som at være bundløs..? Eller tænker du på noget helt andet..?

Comment

Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

Det er vel det samme, som at være bundløs..? Eller tænker du på noget helt andet..?
      Jeg har før oplevet “trus-uden-bund” hvor der også var mulighed for afmontering .. hvis det er helt uden, så er den mulighed bel ikke til stede
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

"En revival."... som at, Thomas Helveg tager en ekstra tjans som højre back eller Søren Krogh er vores nye 9'er

"Nogen får våde trusser"... hvad med dem, som er bundløse ?
        Bud på revival:
        1. Vi har lige skrevet en etårig kontrakt med AMC, han bliver smidt direkte på superligaholdet.

2. Baskim tilbage på venstre back (Troels Bech style).

3. Tverskov og Bjørn P. i midterforsvaret, Skelvik og Gruppe på backs.

4. Østrøm starter inde.

5. Steen Nedergaard præsenteres som ny chefscout.

6. Timmi Johansen vender tilbage hvis han nogensinde har været der og/eller han nogensinde har været væk.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Bud på revival:
          1. Vi har lige skrevet en etårig kontrakt med AMC, han bliver smidt direkte på superligaholdet.

4. Østrøm starter inde.

6. Timmi Johansen vender tilbage hvis han nogensinde har været der og/eller han nogensinde har været væk.

Comment

Bud på revival:

4. Østrøm starter inde.

Jeg synes, det er uansvarligt - i vores tid m så meget disinformation - at fortsætte Timmi Johanssen-myten. Der er endda mennesker, der påstår, at de har en matchworn Timmi-trøje fra en pokalkamp mod Frem. At de har set ham til træning. De påstår også, han var to meter høj, Nordeuropas bedste header, og at han vil vende tilbage på en hvid hest og redde OB fra nedrykning. Jamen, hvad skal man sige....

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

Jeg synes, det er uansvarligt - i vores tid m så meget disinformation - at fortsætte Timmi Johanssen-myten. Der er endda mennesker, der påstår, at de har en matchworn Timmi-trøje fra en pokalkamp mod Frem. At de har set ham til træning. De påstår også, han var to meter høj, Nordeuropas bedste header, og at han vil vende tilbage på en hvid hest og redde OB fra nedrykning. Jamen, hvad skal man sige....
              Jeg synes de rygtesmede er på niveau med "Svinet" når de påstår at de har en matchworn trøje fra ham .. alle ved det ikke er sket. De andre punkter kan ikke afvises. Måske er han to meter høj og den bedste header på noget tidspunkt i fodboldhistorien, men det med trøjen er altså alt for langt ude
              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kan ihverfald afsløre at der sker ting og sager til i morgen. Der bliver systemskifte, ofringer og en revival. Nogen får våde trusser
                Vi må hellere prøve at holde den hemmelig så længe som muligt hvis de læser med herinde

Det ligner at Aron,Fenger og Sabbi er med i truppen igen. Jebali er ikke, men ligner en der er tæt på og er klart i spil til BIF kampen.
                Ny keeper mellem stængerne?

Comment

Kan ihverfald afsløre at der sker ting og sager til i morgen. Der bliver systemskifte, ofringer og en revival. Nogen får våde trusser
                  Vi må hellere prøve at holde den hemmelig så længe som muligt hvis de læser med herinde

Det ligner at Aron,Fenger og Sabbi er med i truppen igen. Jebali er ikke, men ligner en der er tæt på og er klart i spil til BIF kampen.
                  Cheerleader-piger…..?

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det er tydeligt at Nico har et fint antrit og er en ganske god dribler. Jeg synes nogen gange i hans raids at der bliver 3-4 stopfinter undervejs som kommer til at forsinke hans indlæg, som jeg ofte ikke er imponeret specielt meget af, men måske han kunne spare nogen kræfter og få lidt mere præcision hvis han ligger 30 m. længere fremme på banen.
                    Det er vist tydeligt for mange af os, at Nico har mangler i defensiven, så hvis han kunne erstattes der af en bedre defensiv spiller som f.eks Grubbe eller en anden, og selv få succes på højrekanten, er det jo en win/win situation for holdet.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Var til træning på Stadion i dag. Ankom 10.45, hvor træningen formentlig var startet 10.15. Man var i gang med almindelige opvarmningsøvelser, som jeg vil gå let henover. Alle spillere var til stede, dog trænede Jebali og Sabbi med fysioterapeut.
                      Efter opvarmning gik man over til skabelonøvelser ledet af FH, som var meget på, og “ piskede” spillerne frem, hvis der var for meget slendrian. En af øvelserne gik ud på genpres mod modspillerne for på den måde at undgå de dybe stikninger ned gennem egen bagkæde, som kostede os dyrt i tidligere kampe. En anden øvelse gik ud på at OB selv skulle spille sig til dybe stikninger til f.eks Hornemann.
                      En tredie øvelse var spil på kvartbane mod små mål, hvor genpresset på snævert område igen blev vigtigt, alt sammen med stor intensitet ledet af FH.
                      Fjerde øvelse var træning af dødbolde, som egentligt blev sparket meget godt fra 2 sider, den ene sparker tror jeg var Mucolli, den anden var ? Det lykkedes ikke at score på nogen af dem, mest fordi Bjørn headede det meste væk.
                      Så tog Søren K over med skudtræning af Mucolli, Fenger, Breum, Mickelson og Luca K. SK sparker bolde ind mod det store felt, hvor angriberen modtager foran feltet, tager en berøring og sparker på kassen hvor HC står. Først flade bolde og herefter høje bolde, som tages ned og sparkes mod kassen på første berøring. Bedste skytter var Mucolli, Luca og for mig overraskende Mickelson, som alle lå på ca. 80 % udnyttelse. Lidt skuffende var MF og Breum med
                      40 - 50 %. Hvis jeg var træner ville Mickelson blive rykket frem på højre kant øjeblikkeligt. Han tordnede boldene ind fra højre side med venstrebenet, og jeg som troede han var højrebenet.
                      Til sidst lidt generelle observationer. Okosun forlod træningen før tid, jeg ved ikke hvorfor. Aske Adelgaard og ikke mindst Oliver Hansen deltog fuldt ud i træningen og gjorde det godt.
                      En meget stor del af træningen blev ledet af SK og FH, og en lille del af AA. Spillernes motivation var tydelig lavest når AA var på.
                      Jeg gik kl. 12.30, hvor den fysiske træner var ved at pine det sidste ud af spillerne. Hilste af med Jebali, som mente han var spilleklar næste weekend mod BIF.

Han er skam også højrebenet! Han skyder bare hamrende godt med begge ben. Det er bare sjældent han kommer i position til skud fra højrebacken af..
                      Gad vide om han ville kunne spille central midtbane? Men ja ellers er højrekant meget oplagt

Comment

Det er godt nok noget af en teaser, du bringer her, bare bukserne ikke revner.

Comment

MH købt fri af Fremad Amager og ny mand på bænken i morgen

Comment

Bud på revival:

4. Østrøm starter inde.

Jeg gætter på:

ny målmand plus punkterne 3, 4 og 5.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Cheerleader-piger…..?
                              Det må man ikke engang spøge med

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

Ny keeper mellem stængerne?
                                Som man siger

Comment

Working...