Jeg ved godt at det ikke er fantastisk vigtigt, men der er en udbredt misforståelse her :).
Man vinder med 3-1.
Man taber med 3-1.
Logikken siger at hvis man skifter begge fortegn så er vi tilbage ved 0 :).
Jeg havde den forbi sprognævnet, sammen med en journalist, for år tilbage :D.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Interessant opstillingen på nogle områder. Foruroligende på andre. Mine umiddelbare tanker er,
Kasper må bare suck it up og komme i gang. Utroligt med så lidt selvindsigt alligevel.
Venstre side med King og Skjelvik - den må man gå ud fra agf angriber for fulde gardiner.
Fint med Martin Hansen i målet
Spændende med to angribere. Gør det noget ved bashkim?
At østrøm spiller, og på cm er klart af nød. Med mindre han er helt væk, og koster 2-3 mål, vil min indstilling til Alm omkring det ikke være, 'wow, fedt alm giver ham chancen',
Men mere være 'hvorfor har østrøm ikke fået chancen for længst'.
Men det aller vigtigste er selvfølgelig om man kan se lidt vilje i holdet. Uden det kommer vi i hvert fald ingen vegne.
Jeg ved godt at det ikke er fantastisk vigtigt, men der er en udbredt misforståelse her :).
Man vinder med 3-1.
Man taber med 3-1.
Logikken siger at hvis man skifter begge fortegn så er vi tilbage ved 0 :).
Jeg havde den forbi sprognævnet, sammen med en journalist, for år tilbage :D.
Næææ... men nu vil jeg ikke starte en ny "Holland/Nederland"-diskussion
Næææ... men nu vil jeg ikke starte en ny "Holland/Nederland"-diskussion
Haha, jeg siger bare hvad logikken og sprognævnet siger :).
Det er lidt det samme med Holland og Nederlandene.
Holland bliver brugt, det er ren habitus, men Nederlandene (det lyder altså også underligt) er det korrekte :D.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Hvis man bruger King som wingback. Hvorfor så ikke bare bruge unge Adelgaard i stedet? Eller en kantspiller? King er så ringe defensivt, at det burde ikke gøre nogen forskel
Grubbe har ikke fået 1 sek på A holdet når jeg har set træning. Så tvivler på at Nico føler sig truet lige pt
Leif skrev i optakten til fcm-kampen at Grubbe bejlede til en startplads der. Jeg har dog fint forståelse for han er et skridt foran som wingback, når nu hans forcer er i det offensive. I 4-4-2 burde han få en pause, for det har set skidt
Korrekt. Det er Østrøm som 6`er. Noget som mange har drømt om at se. Og ud fra det jeg så igår løste han det glimrende. Han fik rigtig mange roser fra alle spillere og trænere
Dejligt, men så dumt at han nærmest ikke har spiller i 22
Mickelson ------------------------------------- King
Aron --- Østrøm --- Svendsen
Charly --- Bashkim
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment