Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Og det tror jeg også godt de ved. Og som Bjørn selv har sagt. Vi skal have flere på Jebali`s niveau
    Nu skal de begynde at “walk the talk” og ikke bare hente spillere der også hedder Jebali
    Ja, BW har selv nævnt noget om en central midt. Nu kender vi ikke lige alle detaljer, men det er ikke nu, vi skal sidde og fedte med en halv eller hel million fra eller til, F.eks. ved en Lasse Vigen.

    Vi skal også have aflastet HC, jeg har ikke et navn, men det er vigtigt, evt. leje for sæsonen.

    Dernæst på det taktiske plan, parker bussen, KL og Bjørn skal ikke ud at løbe om kap.
    Last edited by Polle; 31-07-2022, 10:21.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
      Det er godt, st det ikke er fans, der skal træne, sætte holdet og stå for transfers. Der skydes i øst og vest. Nogle er optimister andre er negative. Sådan må det jo være. Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt. Jeg bed mærke i, st Alm satte ret unge folk ind sidst i kampen mod FCM. Det er god stil, og en god måde at få de unge til at lugte savsmulden i arenaen. Vi er på vej, og det tager selvfølgelig tid. Jeg er glad for, at folk generelt støtter BW, han er en elegant og fin fyr, der taler tydeligt. Alm gør helt sikkert sit bedste, men har svære betingelser. Det er dog blot et spørgsmål om tid, før de unge uprøvede spillere slår igennem. Jeg tror på projektet.
      Dejlig med noget optimisme i denne for OB så svære tid, håber at du får ret - er enig i at en række impulsive quickfixes ikke hjælper

      Har dog det forslag at OB får styr på den fysiske stab, det duer ikke at der igen er for mange skader - hvis man træner/restituerer for hårdt så må der være flere point i at sætte ambitionerne mht. det fysiske ned, hvis man træner/restituerer forkert er det fagligheden der ikke er på plads

      Comment


        #33
        Hvis BW skulle fyre AA for anden gang, så vil jeg gerne trække en kandidat frem som jeg nævnte inden AA blev ansat.

        Kunne godt tænke mig Ole Tobiasen i Ådalen

        ... og mon ikke vi snart ser Jonas L i den stribede trøje
        Last edited by Online; 31-07-2022, 10:59.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Ja, BW har selv nævnt noget om en central midt. Nu kender vi ikke lige alle detaljer, men det er ikke nu, vi skal sidde og fedte med en halv eller hel million fra eller til, F.eks. ved en Lasse Vigen.

          Vi skal også have aflastet HC, jeg har ikke et navn, men det er vigtigt, evt. leje for sæsonen.

          Dernæst på det taktiske plan, parker bussen, KL og Bjørn skal ikke ud at løbe om kap.
          Leje en rutineret målmand til Suppen. Også kan Bernat stå i pokalen. Så får han stadig spilletid og mulighed for at udvikle sig

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Hvis BW skulle fyre AA for anden gang, så vil jeg gerne trække en kandidat frem som jeg nævnte inden AA blev ansat.

            Kunne godt tænke mig Ole Tobiasen i Ådalen

            ... og mon ikke vi snart ser Jonas L i den stribede trøje
            Jonas L ?

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              [QUOTE=fmprOB;n302419]
              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg


              Kommer man heller ikke til tror jeg. Det bliver kun hvis man fyrer BW en dag

              Da jeg så træning på stadion i torsdags var der noget oppe i loungen hvor EA deltog. Da spillere og trænere begyndte at komme ned på banen kiggede EA ned også og gik lidt rundt. Her gik han så hen til Hjortebjerg og introducerede sig. De havde aldrig mødt hinanden før. Så man kan roligt sige at EA ikke er inde over meget i OB og kun fungerer som en BW referer/henvender sig til når der er noget
              Og sådan skal det vel også være. Jeg var glad for at høre EA i Mediano for ca. et år siden. En no-bullshit type lød det til. Men han er jo direktør for OSE og BW for fodbolddelen. Der er en anden i ledelsen jeg frygter mere........

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Hvis BW skulle fyre AA for anden gang, så vil jeg gerne trække en kandidat frem som jeg nævnte inden AA blev ansat.

                Kunne godt tænke mig Ole Tobiasen i Ådalen

                ... og mon ikke vi snart ser Jonas L i den stribede trøje
                Målmænd spiller ikke i den stribede trøje.

                Comment


                  #38
                  [QUOTE=Fergi;n302434]
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Og sådan skal det vel også være. Jeg var glad for at høre EA i Mediano for ca. et år siden. En no-bullshit type lød det til. Men han er jo direktør for OSE og BW for fodbolddelen. Der er en anden i ledelsen jeg frygter mere........
                  Jeg fik også kortvarigt en fornyet tiltro på OB da Enrico kom med den melding. Der er også sket noget siden, der er investeret og bytttet ud i staben.
                  Men på banen har vi ingen effekt set, der er stadig ikke foretaget en eneste handel, hvor man ikke er i tvivl om at det vil flytte noget.
                  Vinduet er heldigvis åbent længe endnu, men i slutningen af august kan målsætningen være ændret fra top 6, til overlevelse. Det kan også betyde at det pludselig er nogle andre spillertyper vi skal kigge efter.
                  Når en klub i overlevelses kamp er på markedet, vil den ikke være nær så attraktiv, som en klub som skal jagte medaljer.
                  Last edited by Magge; 15-01-2023, 00:31.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jonas L ?
                    Jonas Lössl !

                    Skal have spilletid, hvis drømmen om VM skal bevares. Kender liga, sprog, kultur m.m., så ikke den store indkøringsperiode (som en udlænding kræver), men kan bidrage fra dag 1, hvilket vi har behov for.

                    Mener det vil give god mening med en ½ eller 1 års lejeaftale, så Bernat kan stresse lidt af.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                      Målmænd spiller ikke i den stribede trøje.
                      Høhøhø

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Jonas Lössl !

                        Skal have spilletid, hvis drømmen om VM skal bevares. Kender liga, sprog, kultur m.m., så ikke den store indkøringsperiode (som en udlænding kræver), men kan bidrage fra dag 1, hvilket vi har behov for.

                        Mener det vil give god mening med en ½ eller 1 års lejeaftale, så Bernat kan stresse lidt af.
                        Selvf. .. det sad min kammerat og jeg og snakkede om i søndags undervejs i kampen.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Ja, BW har selv nævnt noget om en central midt. Nu kender vi ikke lige alle detaljer, men det er ikke nu, vi skal sidde og fedte med en halv eller hel million fra eller til, F.eks. ved en Lasse Vigen.

                          Vi skal også have aflastet HC, jeg har ikke et navn, men det er vigtigt, evt. leje for sæsonen.

                          Dernæst på det taktiske plan, parker bussen, KL og Bjørn skal ikke ud at løbe om kap.
                          Som jeg husker det, mente BW at vi kunne få bedre end JJ for pengene. JJ gik igår direkte ind i start-elveren på et Ligue 2 mandskab, så det lyder jo lovende.

                          Man skal have løst keeper positionen og så skal man desværre have hentet en erstatning ind for Kasper Larsen fordi det fungerer ikke det der.
                          ​​​​​

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Som jeg husker det, mente BW at vi kunne få bedre end JJ for pengene. JJ gik igår direkte ind i start-elveren på et Ligue 2 mandskab, så det lyder jo lovende.

                            Man skal have løst keeper positionen og så skal man desværre have hentet en erstatning ind for Kasper Larsen fordi det fungerer ikke det der.
                            ​​​​​
                            Vigen og Lössl

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Som jeg husker det, mente BW at vi kunne få bedre end JJ for pengene. JJ gik igår direkte ind i start-elveren på et Ligue 2 mandskab, så det lyder jo lovende.

                              Man skal have løst keeper positionen og så skal man desværre have hentet en erstatning ind for Kasper Larsen fordi det fungerer ikke det der.
                              ​​​​​
                              Det er nu en fejlfortolkning.
                              Han sagde noget andet, ikke noget bedre.
                              Jeg kan godt huske, at der var mange der tolkede det således og blev harm på JJs vegne over udtalelsen.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                                Det er nu en fejlfortolkning.
                                Han sagde noget andet, ikke noget bedre.
                                Jeg kan godt huske, at der var mange der tolkede det således og blev harm på JJs vegne over udtalelsen.
                                Du har ret.

                                Han ville have en som passede bedre til den ønskede spillestil, ikke en bedre spiller.

                                Comment

                                Working...
                                X