Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg synes der er håb. BW står ikke som komiske Hemme og taler sort.
    men han kan kun trylle hvis Niels åbner pungen.
    Der er tale om to stærke personligheder, håber at de kan samarbejde og NT ikke blander sig for meget. Igen et HÅB

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Jeg synes der er håb. BW står ikke som komiske Hemme og taler sort.
      men han kan kun trylle hvis Niels åbner pungen.
      Michael Hemmingsen er en klublegende, der har spillet over 400 kampe for den her klub, derudover er han en af de bedste spillere den her klub nogensinde har haft. Måske lige overveje sprogbruget.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Kan forstå tvivlen. Men som jeg husker det er det den første så omfangsrige og ikke mindst ærlige udmelding fra OB - vel nogensinde. Slut med at lade som om at det er små justeringer og uheld osv.
        Det er klart, at hvis vi ikke kan se noget til AGF og BIF-kampen, så er BW færdig - eller han fyrer Alm. Men jeg tror ikke på at vi skal forvente sejre. Men forhåbentligt en ny opstilling og/eller struktur.
        Ej. Simpelthen for useriøst at mene at Bjørn skal være færdig allerede.. Hvordan skal manden kunne have ændret noget ift. den sygdom der har hærget OB i over 10 år på blot 7 måneder?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Ej. Simpelthen for useriøst at mene at Bjørn skal være færdig allerede.. Hvordan skal manden kunne have ændret noget ift. den sygdom der har hærget OB i over 10 år på blot 7 måneder?
          Jeg læser det ikke som Claudes1 mener at BW skal være fortid i klubben hvis vi ikke kan ændringer når kampene mod GF og BIF er overstået. Jeg læser det mere som at BW i det tilfælde har udfordret NT mere end "tilladeligt" og derfor selv risikere en fyring. "High-rolling" med hans egen position i klubben .. han finder sikkert let et nyt job, men OB vil stå med en forholdsvis nyoprettet og igen ubesat stilling og får så ikke en tilnærmelsesvis så stor kapacitet til at udfylde jobbet igen som BW er tror jeg.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg læser det ikke som Claudes1 mener at BW skal være fortid i klubben hvis vi ikke kan ændringer når kampene mod GF og BIF er overstået. Jeg læser det mere som at BW i det tilfælde har udfordret NT mere end "tilladeligt" og derfor selv risikere en fyring. "High-rolling" med hans egen position i klubben .. han finder sikkert let et nyt job, men OB vil stå med en forholdsvis nyoprettet og igen ubesat stilling og får så ikke en tilnærmelsesvis så stor kapacitet til at udfylde jobbet igen som BW er tror jeg.
            Ca. Som du skriver. Og han er samtidig “færdig” hos os og pressen, hvis man ingen ændringer kan spore, når han nu melder så skråsikkert ud. Der har han kun muligheden at fyre Alm, da det jo er ham som skal implementere det de har aftalt. Hvis Alm ikke kan det, er det enten fordi han ikke kan, vil eller har spillernes tillid mere. Så skal han fyres.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Ca. Som du skriver. Og han er samtidig “færdig” hos os og pressen, hvis man ingen ændringer kan spore, når han nu melder så skråsikkert ud. Der har han kun muligheden at fyre Alm, da det jo er ham som skal implementere det de har aftalt. Hvis Alm ikke kan det, er det enten fordi han ikke kan, vil eller har spillernes tillid mere. Så skal han fyres.
              Det siger næsten sig selv at BW som øverste ansvarlige i fodbolddelen af OS&E SKAL få som minimum få Alm til at ændre udtrykket på holdet gennem det taktiske når vi åbenlyst ikke har spillere til rådighed der kan gennemføre den lagte gameplan. Som du selv skriver hvis Alm ikke VIL det så er der kun en vej for Alm. Hvis BW ikke kan påvirke Alm til det er der nok kun en vej for ham - så at sige.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Det er godt, st det ikke er fans, der skal træne, sætte holdet og stå for transfers. Der skydes i øst og vest. Nogle er optimister andre er negative. Sådan må det jo være. Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt. Jeg bed mærke i, st Alm satte ret unge folk ind sidst i kampen mod FCM. Det er god stil, og en god måde at få de unge til at lugte savsmulden i arenaen. Vi er på vej, og det tager selvfølgelig tid. Jeg er glad for, at folk generelt støtter BW, han er en elegant og fin fyr, der taler tydeligt. Alm gør helt sikkert sit bedste, men har svære betingelser. Det er dog blot et spørgsmål om tid, før de unge uprøvede spillere slår igennem. Jeg tror på projektet.

                Comment


                  #23
                  [QUOTE=Phob;n3024 Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt.

                  Sandt nok, men hvordan? OSE (NT) lytter ikke til fans. Ikke engang EA hører man fra mere.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                    Det er godt, st det ikke er fans, der skal træne, sætte holdet og stå for transfers. Der skydes i øst og vest. Nogle er optimister andre er negative. Sådan må det jo være. Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt. Jeg bed mærke i, st Alm satte ret unge folk ind sidst i kampen mod FCM. Det er god stil, og en god måde at få de unge til at lugte savsmulden i arenaen. Vi er på vej, og det tager selvfølgelig tid. Jeg er glad for, at folk generelt støtter BW, han er en elegant og fin fyr, der taler tydeligt. Alm gør helt sikkert sit bedste, men har svære betingelser. Det er dog blot et spørgsmål om tid, før de unge uprøvede spillere slår igennem. Jeg tror på projektet.
                    Ja, vi mandagstrænere er ikke altid lige kvalificerede. Men vi kan da også have vores stjernestunder. Jeg har så et par anker mod det, du skriver. Først, så mener jeg ikke, at det er en ret god ide, at sætte de unge spillere ind i en kamp, hvor vi er blevet kørt rundt på "røv og albuer". De er bedre værd end det. Også selv om det ligger i tråd med strategien.
                    Dernæst mener jeg ikke, at vi som sådan holder os til strategien. Jo, vi har unge folk i truppen. Men når man taler om, at holdet skal bestå af unge spillere, gerne fra eget akademi, og at de skal støttes af etablerede navne udefra., så ser jeg det ikke pt. Vi køber ind, i øst og vest, af uprøvede talenter. Måske i håb om, at ramme en guldåre. Og så forstærker vi os også, med etablerede spillere, men det er BP (al ære og respekt), men det er sgu` ikke en, der flytter holdet, i hvert fald ikke på sigt. Han er at regne som en gennemsnitlig superligaspiller, En god fighter, men så heller ikke mere.
                    Hvis det er at følge strategien (som jeg for øvrigt er skeptisk over for, da den er renset for OB-dna), så tillader jeg mig at være skeptisk. Måske det kommer til at gå godt, jeg er, som du , kun mandagstræner. Men som det står til nu, peger pilen en vej, mod nedrykning. især med Alm, der intet vil lære, efter mere end et års manglende resultater.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Michael Hemmingsen er en klublegende, der har spillet over 400 kampe for den her klub, derudover er han en af de bedste spillere den her klub nogensinde har haft. Måske lige overveje sprogbruget.
                      Der er vist skrevet mere end 100 gange med sammenligning med Komiske Ali.

                      Comment


                        #26
                        [QUOTE=Fergi;n302416]
                        Oprindeligt indsendt af Phob;n3024 Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt.

                        Sandt nok, men hvordan? OSE (NT) lytter ikke til fans. [B
                        Ikke engang EA hører man fra mere.[/B]

                        Kommer man heller ikke til tror jeg. Det bliver kun hvis man fyrer BW en dag

                        Da jeg så træning på stadion i torsdags var der noget oppe i loungen hvor EA deltog. Da spillere og trænere begyndte at komme ned på banen kiggede EA ned også og gik lidt rundt. Her gik han så hen til Hjortebjerg og introducerede sig. De havde aldrig mødt hinanden før. Så man kan roligt sige at EA ikke er inde over meget i OB og kun fungerer som en BW referer/henvender sig til når der er noget

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                          Det er godt, st det ikke er fans, der skal træne, sætte holdet og stå for transfers. Der skydes i øst og vest. Nogle er optimister andre er negative. Sådan må det jo være. Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt. Jeg bed mærke i, st Alm satte ret unge folk ind sidst i kampen mod FCM. Det er god stil, og en god måde at få de unge til at lugte savsmulden i arenaen. Vi er på vej, og det tager selvfølgelig tid. Jeg er glad for, at folk generelt støtter BW, han er en elegant og fin fyr, der taler tydeligt. Alm gør helt sikkert sit bedste, men har svære betingelser. Det er dog blot et spørgsmål om tid, før de unge uprøvede spillere slår igennem. Jeg tror på projektet.
                          Det er god stil at sluse de unge ind. Ikke for tidligt, men når de er klar. Breum er ikke første mand på holdkortet. Lige i den kamp, så var de nok ikke kommet i spil hvis der ikke havde været skader hos spillere som normalt ville starte.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                            Det er godt, st det ikke er fans, der skal træne, sætte holdet og stå for transfers. Der skydes i øst og vest. Nogle er optimister andre er negative. Sådan må det jo være. Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt. Jeg bed mærke i, st Alm satte ret unge folk ind sidst i kampen mod FCM. Det er god stil, og en god måde at få de unge til at lugte savsmulden i arenaen. Vi er på vej, og det tager selvfølgelig tid. Jeg er glad for, at folk generelt støtter BW, han er en elegant og fin fyr, der taler tydeligt. Alm gør helt sikkert sit bedste, men har svære betingelser. Det er dog blot et spørgsmål om tid, før de unge uprøvede spillere slår igennem. Jeg tror på projektet.
                            Jeg tvivler på at de unge kan slå ordentligt igennem i den her rodebutik. Jeg tror at det kræver at de er omgivet af en stabil struktur på holdet. Jeg betyder også, at der er risiko for, at vi derfor får alt for lidt ud af vires talenter spillemæssigt og økonomi isk, hvis der ikke kommer styr på strukturen på holdet. Det kan vise sig at det ville være en bedre forretning at investere i truppen for at vores talenter kan sælges dyrere, fordi de har shinet på et velfungerende hold. Nu har de svært ved at blive helt forløst fordi støtten mangler.
                            Last edited by claudes1; 31-07-2022, 09:26.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Jeg tvivler på at de unge kan slå ordentligt igennem i den her rodebutik. Jeg tror at det kræver at de er omgivet af en stabil struktur på holdet. Jeg betyder også, at der er risiko for, at vi derfor får alt for lidt ud af vires talenter spillemæssigt og økonomi isk, hvis der ikke kommer styr på strukturen på holdet. Det kan vise sig at det ville være en bedre forretning at investere i truppen for at vores talenter kan sælges dyrere, fordi de har shinet på et velfungerende hold. Nu har de svært ved at blive helt forløst fordi støtten mangler.
                              Og det tror jeg også godt de ved. Og som Bjørn selv har sagt. Vi skal have flere på Jebali`s niveau
                              Nu skal de begynde at “walk the talk” og ikke bare hente spillere der også hedder Jebali

                              Comment


                                #30
                                [QUOTE=Fergi;n302416][QUOTE=Phob;n3024 Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt.

                                Sandt nok, men hvordan? OSE (NT) lytter ikke til fans. Ikke engang EA hører man fra mere.

                                [/QUOTE]BW er ansat til tegne butikken udadtil så vi kommer næppe til at høre meget fra EA så lang tid BW, eller en hvilken som helst anden fodbolddirektør vil gøre.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X