Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Ignorer ham :)
    Hvorfor... sandheden og den sunde fornuft
    Last edited by Online; 30-05-2024, 18:39.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Okay, så forklar mig formålet med din agenda, når du bliver ved med at trække ting frem fra BWs AIK tid frem ?

      Du siger han ikke er kriminel, meeen....

      Hvilken store mediedækninger og "stor nominering" har jeg overset ?

      P.S.

      AIK og agentfirmaet havde ikke et samarbejde, men med klubbens spillere.

      Ja, de fandt papirer, som ingen blev anklaget eller dømt for.

      AIK betalte "ulovlige" penge, da man troede at man skrev med en 15-årig, som viste sig at være 14 år.

      Når du nu "hader" BW så meget, så undrer det mig meget, at du ikke har sat dig ind i virkeligheden
      Det har jeg også forklaret dig, men for også at gentage dette, så reagere jeg når nogen skriver noget forkert.

      Ja, jeg tror ikke han er kriminel.

      Flere års mediedækning, bla. de store medier, Aftonbladet, Expressen, TV4, SVT, etc.. Og nominering til Guldspaden "Sveriges fremmeste pris inden for gravejournalistik er blevet uddelt siden 1991. Prisen uddeles af Foreningen for gravende journalister til de journalister, der gennem engageret og vidende journalistik har afsløret eller portrætteret væsentlige forhold, som offentligheden tidligere var uvidende om"

      ...
      men okay, den nominering var nok bare for sjov, for der er en på OBs debatforum, som siger der slet ikke var noget at grave efter.

      Jo, de havde et samarbejde, som de indgik i 2017. En af konsekvenserne ved hele denne farce var da også netop at samarbejdet måtte ophøre igen.
      Jeg tror faktisk at samtlige danske medier fortæller netop dette, da de sidste år bragte historien. Imponerende du har misset det.

      Nå okay, den havde jeg så ikke hørt om.... men det har så heller ikke været en del af hele denne farce, så det er måske derfor. Men ja, det er da heller ikke et plus i fortællingen.

      Sjov du siger sådan, med tanke på det er dig der adskillige gange skriver, at du ikke har set det ene og ikke har set det andet. Alene det du slet ikke er klar over mediedækningen over en årrække, viser klart og tydeligt, at du ikke har brugt så meget som 30 sekunder på at sætte dig ind i det.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Farvel, Bjørn. Har ikke nogen problemer med manden selv; det er mere den strategi, han er blevet hevet ind på, der viste sig at blive den sidste pund til kisten. Lad os huske, at patienten var dødsyg, allerede da Bjørn kom til.

        Comment


          Der har været meget debat og kritik af svingdøren i OB under Bjørn. Men rent antalsmæssigt har det ikke været unormalt

          https://superstats.dk/spillere/trans...ar=2023%2F2024

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
            Der har været meget debat og kritik af svingdøren i OB under Bjørn. Men rent antalsmæssigt har det ikke været unormalt

            https://superstats.dk/spillere/trans...ar=2023%2F2024
            I og med vi aldrig har skiftet så meget ud, som vi har gjort i den korte tid under BW, så kan det ikke kategoriseres som normalt.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Farvel, Bjørn. Har ikke nogen problemer med manden selv; det er mere den strategi, han er blevet hevet ind på, der viste sig at blive den sidste pund til kisten. Lad os huske, at patienten var dødsyg, allerede da Bjørn kom til.
              Det er der vel ingen, der har?

              Det, der er et åbent spørgsmål, er, om det er ejerkredsen, der ville strategien med talrige salg/køb med fokus på udenlandske lottokuponer, eller om det var BW, der solgte en sådan strategi?

              Svaret blæser i vinden, og nu trænger OB til at vinde nogle fodboldkampe. Det er trods alt, hvad det handler om.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                I og med vi aldrig har skiftet så meget ud, som vi har gjort i den korte tid under BW, så kan det ikke kategoriseres som normalt.
                der hvor jeg syntes det bliver interessant er hvis du kigger på de par vinduer inden BW ankom - der skete meget lidt.
                Jeg har selv været kritisk over at BW selv havde sat det sidste sommervindue for dårligt op - ved at have lavet for mange korte og låne aftaler.

                Men i og med OB i sæsonerne op til BWs ankomst mest kørte på at det var "kontinuitet" der skulle rykke os - så vil jeg mene man allerede der lagde grundstenen til det her kaos.

                sommeren 21/22 hentede man Mickelson, fik Obbekjær tilbage fra leje og hentede Khemdee og Brems op i førsteholdstruppen.

                Der skal bare være en mere naturlig løbende udskiftning - håber vi når dertil på et tidspunkt, men bliver næppe heller i år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Det har jeg også forklaret dig, men for også at gentage dette, så reagere jeg når nogen skriver noget forkert.

                  Ja, jeg tror ikke han er kriminel.

                  Flere års mediedækning, bla. de store medier, Aftonbladet, Expressen, TV4, SVT, etc.. Og nominering til Guldspaden "Sveriges fremmeste pris inden for gravejournalistik er blevet uddelt siden 1991. Prisen uddeles af Foreningen for gravende journalister til de journalister, der gennem engageret og vidende journalistik har afsløret eller portrætteret væsentlige forhold, som offentligheden tidligere var uvidende om"

                  ...
                  men okay, den nominering var nok bare for sjov, for der er en på OBs debatforum, som siger der slet ikke var noget at grave efter.

                  Jo, de havde et samarbejde, som de indgik i 2017. En af konsekvenserne ved hele denne farce var da også netop at samarbejdet måtte ophøre igen.
                  Jeg tror faktisk at samtlige danske medier fortæller netop dette, da de sidste år bragte historien. Imponerende du har misset det.

                  Nå okay, den havde jeg så ikke hørt om.... men det har så heller ikke været en del af hele denne farce, så det er måske derfor. Men ja, det er da heller ikke et plus i fortællingen.

                  Sjov du siger sådan, med tanke på det er dig der adskillige gange skriver, at du ikke har set det ene og ikke har set det andet. Alene det du slet ikke er klar over mediedækningen over en årrække, viser klart og tydeligt, at du ikke har brugt så meget som 30 sekunder på at sætte dig ind i det.
                  De sidste kommentarer inden forummet bliver endnu mere trætte af os !

                  [I]"Flere års mediedækning, bla. de store medier, Aftonbladet, Expressen, TV4, SVT, etc.. Og nominering til Guldspaden "Sveriges fremmeste pris inden for gravejournalistik er blevet uddelt siden 1991. Prisen uddeles af Foreningen for gravende journalister til de journalister, der gennem engageret og vidende journalistik har afsløret eller portrætteret væsentlige forhold, som offentligheden tidligere var uvidende om"

                  Nej, de nævnte medier (Aftonbladet, Dagens Nyheter, Expressen, Göteborgs-Posten, Svenska Dagbladet, SVT Sport, Sydsvenskan och TV4/Fotbollskanalen) omtalte først sagen efter Dagens ETC/Fotboll Sthlm blev nomineret i en mindre kategori i 2023. Der er ikke flere års mediedækning! Nok derfor at de danske medier heller ikke nævnte det før slutningen af sidste år og overhovedet ikke da BW blev ansat!

                  "Alene det du slet ikke er klar over mediedækningen over en årrække, viser klart og tydeligt, at du ikke har brugt så meget som 30 sekunder på at sætte dig ind i det."

                  Samme svar som før - hvilken mediedækning over en årrække?

                  Jeg har læst den nominerede artikel og BW nævnes én gang fordi han har holdt ferie med en pensioneret spiller (hvilket i øvrigt ikke nævnes i artiklen, at han er...)

                  Hvis du forarges over, hvordan spillere tilgås burde du nok hellere rette blikket mod Ådalen og følge "caféejeren/loverboy/dagens mand"... heldigvis har MF m.fl. efterfølgende skiftet agent.

                  Skal BW også klandres for, hvad SN gjorde?

                  Go' weekend

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    De sidste kommentarer inden forummet bliver endnu mere trætte af os !

                    [I]"Flere års mediedækning, bla. de store medier, Aftonbladet, Expressen, TV4, SVT, etc.. Og nominering til Guldspaden "Sveriges fremmeste pris inden for gravejournalistik er blevet uddelt siden 1991. Prisen uddeles af Foreningen for gravende journalister til de journalister, der gennem engageret og vidende journalistik har afsløret eller portrætteret væsentlige forhold, som offentligheden tidligere var uvidende om"

                    Nej, de nævnte medier (Aftonbladet, Dagens Nyheter, Expressen, Göteborgs-Posten, Svenska Dagbladet, SVT Sport, Sydsvenskan och TV4/Fotbollskanalen) omtalte først sagen efter Dagens ETC/Fotboll Sthlm blev nomineret i en mindre kategori i 2023. Der er ikke flere års mediedækning! Nok derfor at de danske medier heller ikke nævnte det før slutningen af sidste år og overhovedet ikke da BW blev ansat!

                    "Alene det du slet ikke er klar over mediedækningen over en årrække, viser klart og tydeligt, at du ikke har brugt så meget som 30 sekunder på at sætte dig ind i det."

                    Samme svar som før - hvilken mediedækning over en årrække?

                    Jeg har læst den nominerede artikel og BW nævnes én gang fordi han har holdt ferie med en pensioneret spiller (hvilket i øvrigt ikke nævnes i artiklen, at han er...)

                    Hvis du forarges over, hvordan spillere tilgås burde du nok hellere rette blikket mod Ådalen og følge "caféejeren/loverboy/dagens mand"... heldigvis har MF m.fl. efterfølgende skiftet agent.

                    Skal BW også klandres for, hvad SN gjorde?

                    Go' weekend
                    Som du selv anfører er det nok en god ide at I to flytter jeres hyggechat over på et andet medie - så vi andre ikke skal læse med....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                      Som du selv anfører er det nok en god ide at I to flytter jeres hyggechat over på et andet medie - så vi andre ikke skal læse med....


                      Håber bare det giver lidt stof til eftertanke om, hvad man kan skrive (gemt bag sin skærm) om en anden person (meget ofte uden konsekvenser for en selv, men den man skriver om).

                      Jeg har selv været udsat for det med store konsekvenser, men det er en helt anden snak, vi ikke skal tage her. Bare tænk grundigt over, hvad I skriver, da alt gemmes på nettet og derfor ofte kan blive til en "sandhed"
                      Last edited by Online; 31-05-2024, 13:16.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        De sidste kommentarer inden forummet bliver endnu mere trætte af os !

                        [I]"Flere års mediedækning, bla. de store medier, Aftonbladet, Expressen, TV4, SVT, etc.. Og nominering til Guldspaden "Sveriges fremmeste pris inden for gravejournalistik er blevet uddelt siden 1991. Prisen uddeles af Foreningen for gravende journalister til de journalister, der gennem engageret og vidende journalistik har afsløret eller portrætteret væsentlige forhold, som offentligheden tidligere var uvidende om"

                        Nej, de nævnte medier (Aftonbladet, Dagens Nyheter, Expressen, Göteborgs-Posten, Svenska Dagbladet, SVT Sport, Sydsvenskan och TV4/Fotbollskanalen) omtalte først sagen efter Dagens ETC/Fotboll Sthlm blev nomineret i en mindre kategori i 2023. Der er ikke flere års mediedækning! Nok derfor at de danske medier heller ikke nævnte det før slutningen af sidste år og overhovedet ikke da BW blev ansat!

                        "Alene det du slet ikke er klar over mediedækningen over en årrække, viser klart og tydeligt, at du ikke har brugt så meget som 30 sekunder på at sætte dig ind i det."

                        Samme svar som før - hvilken mediedækning over en årrække?

                        Jeg har læst den nominerede artikel og BW nævnes én gang fordi han har holdt ferie med en pensioneret spiller (hvilket i øvrigt ikke nævnes i artiklen, at han er...)

                        Hvis du forarges over, hvordan spillere tilgås burde du nok hellere rette blikket mod Ådalen og følge "caféejeren/loverboy/dagens mand"... heldigvis har MF m.fl. efterfølgende skiftet agent.

                        Skal BW også klandres for, hvad SN gjorde?

                        Go' weekend
                        Igen er du forkert på den. Som du kan se på feks. denne artikel, så er den fra 18. december 2019, i øvrigt lavet af Expressen. 2019 er jo et år, som selv du nok kan regne ud, kommer flere år før 2023... men nu skal vi måske i stedet debattere definitionen på en årerække?
                        https://www.expressen.se/sport/fotbo...l-elitspelare/
                        For det andet, så ved jeg ikke hvad din pointe er med at sige "mindre kategori"? Ja, de er nomineret som mindre dagblad, da de nu engang er et mindre dagblad, men det gør jo ikke hverken nomineringen eller kategorien mindre værd. Hvad er din pointe?

                        Samme svar som mange gange før - Den du er blevet forklaret, igen nu. Det er virkelig en spøjs måde du kører på. Hvis bare man ignorere hvad der er lige foran en, så eksistere det nok ikke. Det vokser du forhåbentlig fra!

                        Det er korrekt BW ikke nævnes mange gange i deres artikleR, selvom jeg nu tvivler stærk på du har læst dem, men han er jo trods alt heller ikke omdrejningspunktet i sagen, nok nærmere bare en nyttig idiot... men AIK nævnes mange gange i denne årerække af en mediedækning det har fået, og der er jo ingen grund til at spille dum, vi ved jo begge to godt det ikke er en eller anden random materielmand som var med til at tage beslutningerne eller havde forbindelserne.

                        Ingen grund til at blive barnlig.
                        Jeg ved i øvrigt ikke hvad cafeejeren er dømt for, eller hvilken position i OB han skulle have haft af betydning?

                        Nå, men hvor om alting er, så fik den nye AIK ledelse da også afbrudt samarbejdet med disse mennesker BW fik involveret i klubben, så det er forhåbentligt et overstået kapitel, som vi trods alt alle overlevede.

                        Og selv god weekend.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          https://www.aftonbladet.se/sportblad...m_medium=share


                          Comment


                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...stent-i-indien

                            Assistent træner i Indien

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Er hans kone ikke fra Indien ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvad fanden foregår der??

                                Comment

                                Working...
                                X