Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Iflg en bekendt hos Stiften, så har vores norske målmand muligvis også en klausul omkring nedrykning…….endnu en mystisk kontrakt indgået af Bjørn

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
      Iflg en bekendt hos Stiften, så har vores norske målmand muligvis også en klausul omkring nedrykning…….endnu en mystisk kontrakt indgået af Bjørn
      Den slags klausul er nu meget normal.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
        Iflg en bekendt hos Stiften, så har vores norske målmand muligvis også en klausul omkring nedrykning…….endnu en mystisk kontrakt indgået af Bjørn
        Det er altså fuldstændig standard, og en ting vi og mange andre har benyttet os af i årevis.

        https://bold.dk/fodbold/nyheder/medi...pondo-kontrakt

        https://bold.dk/fodbold/nyheder/Avis...ykningsklausul

        https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...far-nul-kroner

        https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...nak-om-klausul

        Og det er kun dem jeg lige googlede mig til på 2 minutter. Der er sandsynligvis tale om en ret standard indførelse for de bedste spillere i de fleste klubber, for hvem nedrykning er relevant.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

          Det er altså fuldstændig standard, og en ting vi og mange andre har benyttet os af i årevis.

          https://bold.dk/fodbold/nyheder/medi...pondo-kontrakt

          https://bold.dk/fodbold/nyheder/Avis...ykningsklausul

          https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...far-nul-kroner

          https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...nak-om-klausul

          Og det er kun dem jeg lige googlede mig til på 2 minutter. Der er sandsynligvis tale om en ret standard indførelse for de bedste spillere i de fleste klubber, for hvem nedrykning er relevant.
          Det er fuldstændigt standard mener du!? Hvor mange fra AaB havde muligheden for at smutte gratis sidste sommer? Jeg husker ikke, at der var nogen der gjorde det, men det må der jo næsten have været, hvis det er fuldstændig standard.

          Comment


            Håber lidt dem, der ikke har været ude "at skabe sig", har en interesse i at blive.

            Hvordan man gør i praksis ved jeg ikke, om der måske skal kompenseres lidt økonomisk fra OB's side, men det kan være en fin løsning for begge parter, men aner ikke om det er noget man gør.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
              Iflg en bekendt hos Stiften, så har vores norske målmand muligvis også en klausul omkring nedrykning…….endnu en mystisk kontrakt indgået af Bjørn
              Så er det jo dejligt, at tidligere ledelse valgte komplet at sylte to af vores store unge talenter, der nu er væk.

              Befriende at vi forhåbenligt går nye tider i møde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Det er fuldstændigt standard mener du!? Hvor mange fra AaB havde muligheden for at smutte gratis sidste sommer? Jeg husker ikke, at der var nogen der gjorde det, men det må der jo næsten have været, hvis det er fuldstændig standard.
                Aab var vel ikke inden sæsonen gik i gang, en klub man relevant ville kalde i nedrykningsfare. De havde i 3 af de foregående 5 sæsoner sluttet i top-5. Helenius og Thelander hentede de ind som et hail mary - og de vidste nok godt, at det kunne ende i 1. div, men de var ikke lejesvende, derimod kulturbærere.

                Det har nok ikke været et emne til ansættelses/kontraktsamtalerne, på samme måde som det jo tydeligvis har været hos os.

                Når det er sagt, så er der kun 10 gengangere fra det hold der rykkede ned, og til det hold, der rykkede op (Posavec, K. Jørgensen, Helenius, Thelander, O. Ross, Højholdt, Kramer, Ahlmann, Otoa og Bakiz) - så det har nok ikke været alles kop the, at spille i NBL.

                Der er desuden også kilder, der siger, at Myhra IKKE har en klausul i sin kontrakt - det står bl.a. på bold.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                  Aab var vel ikke inden sæsonen gik i gang, en klub man relevant ville kalde i nedrykningsfare. De havde i 3 af de foregående 5 sæsoner sluttet i top-5. Helenius og Thelander hentede de ind som et hail mary - og de vidste nok godt, at det kunne ende i 1. div, men de var ikke lejesvende, derimod kulturbærere.

                  Det har nok ikke været et emne til ansættelses/kontraktsamtalerne, på samme måde som det jo tydeligvis har været hos os.

                  Når det er sagt, så er der kun 10 gengangere fra det hold der rykkede ned, og til det hold, der rykkede op (Posavec, K. Jørgensen, Helenius, Thelander, O. Ross, Højholdt, Kramer, Ahlmann, Otoa og Bakiz) - så det har nok ikke været alles kop the, at spille i NBL.

                  Der er desuden også kilder, der siger, at Myhra IKKE har en klausul i sin kontrakt - det står bl.a. på bold.
                  OB var vel heller ikke regnet for værende i stor nedrykningsfare før sæsonen? AaB sluttede sæsonen før deres nedrykning af med at få 1 point i de sidste 7 kampe, så de var allerede på vej i den gale retning inden sæsonen gik i gang, så tænker ikke der er så stor forskel på de to situationer, OB havde dog et noget større budget end AaB.

                  Jeg ved ikke, hvor meget det har været et tema i nogle samtaler, jeg tænker helt ærligt ikke, at man har snakket meget om potentiel nedrykning da man forhandlede med Köhler, det er sikkert bare en klausul hans agent har insisteret på at få ind i kontrakten for at sikre sig, at hans spiller ikke skulle være fanget i 1. Division i Danmark, og her har BW så vist sig som en utroligt dårlig forhandler ved ikke at insistere på, at det kan OB selvfølgelig aldrig gå med på, når man betaler så stor en transfer for en spiller. Hvis det var en betingelse fra Köhlers side, burde BW jo bare have trukket sig fra forhandlingerne, men det var han tydeligvis ikke kølig nok til.

                  At kalde det "fuldstændigt standard", synes jeg stadig er en lidt vild påstand, jeg er med på at du har fundet nogle enkelte eksempler, men i det store hele er det jo stadigvæk meget få spillere, og der er som regel nogle specielle omstændigheder. Jeg nægter at tro på, at det er normalt for Superligaspillere at have stående i deres kontrakter, at de bare kan rive dem over, hvis de rykker ud, især ikke spillere som man har betalt en transfer for, det er simpelthen alt for stor en risiko at løbe og kan blive tordnende dyrt i afskrivninger oven i den store nedgang i indtægter der i forvejen er ved en nedrykning.

                  Jeg tror og håber virkelig heller ikke, at Myhra har sådan en klausul, det vil igen være fuldstændigt sindssygt at gøre, når man har investeret så mange penge i ham. Hvis det med de ca. 7 millioner passer, så vil det i praksis betyde, at OB bare kan bogføre et tab på 7 millioner i regnskabet, da man jo ikke har noget at afskrive noget på ham endnu. Jeg nægter at tro på, at de er så amatøragtige.

                  Det jeg måske kan tro på er, at Myhra har en frikøbsklausul indskrevet i sin kontrakt på et mindre beløb, lad os bare sige 4 millioner, hvis man skulle rykke ned. Det vil man trods alt kunne forsvare lidt, da tabet så vil være markant mindre, og at man trods alt får nogle likvider ind.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                    Iflg en bekendt hos Stiften, så har vores norske målmand muligvis også en klausul omkring nedrykning…….endnu en mystisk kontrakt indgået af Bjørn
                    Hvis det er sandt så viser BW sig ikke kun som sportslig men også som økonomisk katastrofe. At lige de spiller vi smed millionbeløb for kan smutte nu gratis er ja fuldstændig vanvittigt.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Hvad er det for påstande jeg kommer med?
                      Det jeg har skrevet om, er jo ikke påstande eller noget jeg har fundet på.

                      Igen, du er for vild. Jeg har gentagende gang sagt, at jeg ikke tror BW er kriminel. Hvad er det jeg har dømt ham skyldig i? Ud over et forfærdelig rod i AIK...

                      Jeg ved ikke om du er ude i en eller anden provokation, eller om du bare overhovedet ikke læser eller ser de indlæg jeg skriver til dig. Tænker det er det sidste, da du som regel forsvinder hurtigt igen.
                      Forsvinder ? Fordi jeg ikke altid svarer indenfor et døgn.

                      Det du skriver om er netop påstande !

                      Ja, du har skrevet, at han ikke er kriminel, meeeeeeeeeeeen..... så kommer alt dit "rod" som du ikke kan dokumentere (udover én enkelt sag med kontrakthandlinger med en 14-årig, som jeg fandt til dig ).




                      Comment


                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...un-pa-wesstrom
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Forsvinder ? Fordi jeg ikke altid svarer indenfor et døgn.

                          Det du skriver om er netop påstande !

                          Ja, du har skrevet, at han ikke er kriminel, meeeeeeeeeeeen..... så kommer alt dit "rod" som du ikke kan dokumentere (udover én enkelt sag med kontrakthandlinger med en 14-årig, som jeg fandt til dig ).



                          Nej, fordi du ender med slet ikke svare. De 2-3 foregående gange emnet har været oppe hænger stadigvæk.

                          Det er altså en påstand, at AIK og omtalte agentbureau var samarbejdspartnere? En påstand, at AIK blev straffet for at betale dem ulovlige penge? En påstand, at politiet fandt interne AIK dokumenter under en razzia hos bandefolk?

                          Hvad var det jeg havde dømt ham skyldig for, sagde du?

                          Kontrakthandlinger med en 14-årig? Hvad i himlens navn snakker du om? Jeg har snakket om en 17 årig, Alexander Isak, som jeg i øvrigt helt selv fandt.... men interessant hvis du har fundet mere. Det vil jeg gerne høre om!?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Nej, fordi du ender med slet ikke svare. De 2-3 foregående gange emnet har været oppe hænger stadigvæk.

                            Det er altså en påstand, at AIK og omtalte agentbureau var samarbejdspartnere? En påstand, at AIK blev straffet for at betale dem ulovlige penge? En påstand, at politiet fandt interne AIK dokumenter under en razzia hos bandefolk?

                            Hvad var det jeg havde dømt ham skyldig for, sagde du?

                            Kontrakthandlinger med en 14-årig? Hvad i himlens navn snakker du om? Jeg har snakket om en 17 årig, Alexander Isak, som jeg i øvrigt helt selv fandt.... men interessant hvis du har fundet mere. Det vil jeg gerne høre om!?
                            Ignorer ham :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Ignorer ham :)
                              Har overvejet det....
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Nej, fordi du ender med slet ikke svare. De 2-3 foregående gange emnet har været oppe hænger stadigvæk.

                                Det er altså en påstand, at AIK og omtalte agentbureau var samarbejdspartnere? En påstand, at AIK blev straffet for at betale dem ulovlige penge? En påstand, at politiet fandt interne AIK dokumenter under en razzia hos bandefolk?

                                Hvad var det jeg havde dømt ham skyldig for, sagde du?

                                Kontrakthandlinger med en 14-årig? Hvad i himlens navn snakker du om? Jeg har snakket om en 17 årig, Alexander Isak, som jeg i øvrigt helt selv fandt.... men interessant hvis du har fundet mere. Det vil jeg gerne høre om!?
                                Okay, så forklar mig formålet med din agenda, når du bliver ved med at trække ting frem fra BWs AIK tid frem ?

                                Du siger han ikke er kriminel, meeen....

                                Hvilken store mediedækninger og "stor nominering" har jeg overset ?

                                P.S.

                                AIK og agentfirmaet havde ikke et samarbejde, men med klubbens spillere.

                                Ja, de fandt papirer, som ingen blev anklaget eller dømt for.

                                AIK betalte "ulovlige" penge, da man troede at man skrev med en 15-årig, som viste sig at være 14 år.

                                Når du nu "hader" BW så meget, så undrer det mig meget, at du ikke har sat dig ind i virkeligheden
                                Last edited by Online; 30-05-2024, 18:38.

                                Comment

                                Working...
                                X