Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Man kan tabe til et bedre hold, man kan være uheldig at tabe, selvom man spiller godt. Vi taber fordi der ikke er kvalitet nok, specielt i defensiven.

    Er ked af det er to af vores egne. Men KL og HCB, koster altså utrolig mange mål, og har bare ikke niveau. Det er set henover de 3 første kampe, men også træningskampene plus store dele af sidste sæson.

    At det så ikke får konsekvenser for spillerne at man ikke spiller godt, så falder det tilbage på træneren, at andre ikke får chancen. Er niveauet der heller ikke hos dem, falder den jo tilbage et trin højere oppe.

    Men som træner må man finde løsninger med det man har. Der bliver ikke forsøgt at finde løsninger….

    Comment


      Det er BW og Niels Thorborg der sover i timen.

      Erstatningen for JJ skulle have været ind allerede i vinters. Rend mig i r...

      Comment


        hvad er det kommentatoren ikke fatter med at fans har vendt banen ryggen?

        Comment


          Håber de der tosser der står og danser på RRM tribunen husker at gemme noget luft til en pibekoncert efter kampen
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            På den ene side, så synes jeg egentlig ikke Thorborg er nærig.... På den anden side, så er der sådan set kun én opskrift... Flere penge, og brug dem forh... rigtigt.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Det er BW og Niels Thorborg der sover i timen.

              Erstatningen for JJ skulle have været ind allerede i vinters. Rend mig i r...
              Det er jo OB i en nøddeskal, vi skal lige se, om ikke det går uden at investere noget

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                Han har lavet en del af sin formue, på at sælge ting og sager med rockerrenter, han er sgu da ligeglad
                Jeg har det egentlig forfærdeligt med at sige det her. Men hvis Thorborg ikke vil investere i OB og ikke sælge, så må vi få råbt ham op. En lille hetz måske? Lige nu leger han med mange tusinde menneskers følelser.

                Comment


                  Syntes MOM afstemningen er lidt til grin det er med 95% sikkert at der bliver stemt på en målscore... :/ bestemt ikke dagens bedste mand.

                  Comment


                    Vi sidder vel alle sammen og føler os magtesløse i det der sker for vores klub. Det er endnu en trist dag at være OB tilhænger. Hvad skal der til før der sker noget? Jeg tvivler på en stor fan protest vil påvirke NT, som virker fuldstændig ligeglad med det der sker. Tror den strategi er moden til makulatoren. Jeg brækker mig næste gang jeg hører nogen påstå vi har en trup til andet end kamp for overlevelse.

                    Comment


                      Niels Thorborg er sikkert bedste venner med Lars Seier, det skulle ikke undre mig en skid.

                      ​​​​

                      Comment


                        Der skal simpelthen krisestyring på herfra. Det handler om nedrykning nu. Ledelsen må gerne vågne op og gå i panik.

                        Næste kamp bør vi stille op i en 3-5-2. Tverskov som sweeper, for at dække af for KL og BP's eskapader. Mandé på mål.

                        Men men, Alm er idealist. Så ingen ændringer sker. Hans teori skal virke i praksis, koste hvad det vil.

                        Vi venter på jebali og håber på det bedste.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                          Vi sidder vel alle sammen og føler os magtesløse i det der sker for vores klub. Det er endnu en trist dag at være OB tilhænger. Hvad skal der til før der sker noget? Jeg tvivler på en stor fan protest vil påvirke NT, som virker fuldstændig ligeglad med det der sker. Tror den strategi er moden til makulatoren. Jeg brækker mig næste gang jeg hører nogen påstå vi har en trup til andet end kamp for overlevelse.
                          tomt stadion

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                            Det er jo OB i en nøddeskal, vi skal lige se, om ikke det går uden at investere noget
                            Så er det jo fodboldfagligt man er svag i faget. Enhver kan jo se det. Nu må det kraftedeme stoppe. Jeg vil ikke have det.

                            Comment


                              Fesen pibekoncert

                              Comment


                                Nu får vi nok den nedrykning, som klubben har brug for, for at finde sig selv igen. Vi har spildt 10 år på ingenting. En nedrykning kan forhåbentligt få OB til at indse realiteterne. Vi ses i 1. Div

                                Comment

                                Working...
                                X