Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    holder Alm august ud?
    Lige nu, syntes han tage vores sportchef med sig på vejen ud.

    Comment


      Vildt at ledelsen er tilfredse med det her
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

      Comment


        Jeg har fået nok. HC på bænken. KL til 1. division. Alm til Sverige.

        Comment


          Hvor er det dog helt igennem trist at se vores klub i totalt afgrundsløst forfald. Ingen af kæderne præsterer til superliga. Pinligt, jammerligt og for slapt over for alle da fans der er mødt op for at støtte dem. Fuck hvor har jeg svært ved at holde af den klub lige nu.

          Comment


            Bernat kan simpelthen ikke starte i næste kamp.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              holder Alm august ud?
              Nej, næste trænerfyring i suppen.

              Comment


                Nu vil jeg se en reaktion. Jeg vil se fans der buher og Alm der gør et eller andet?!?!

                Comment


                  Kl ophæver offside. Han er for langsom og dårlig.

                  Comment


                    Vi får røvfuld, men det overrasker mig ikke efter de seneste kampe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
                      Taler vi stadig top 6 i OB eller er det mon blevet klart at det bliver en kamp om overlevelse 1 point i 3 kampe og til tider håbløst spil
                      det har jo hele tiden været problemet - ledelsen melder til stadighed ud om top 6 - selv om alle udefra kan se at det på ingen måde er seriøst med den trup og det spil

                      Comment


                        Mente inden kampen, at vi kunne se efter runde 7 eller 10 med hensyn til Alm. Men nu kan han godt smutte hjem til Sverige

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          det har jo hele tiden været problemet - ledelsen melder til stadighed ud om top 6 - selv om alle udefra kan se at det på ingen måde er seriøst med den trup og det spil
                          Nu skal vi tro på at Akademiet og et par stjerner er det nye sort. Realiteten er at vi bliver et mere og mere gråt og ligegyldigt hold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                            Vi får røvfuld, men det overrasker mig ikke efter de seneste kampe.
                            Der kan ikke være nogen der er overrasket.

                            Comment


                              Sommer, sommer og sol....

                              Comment


                                Hvad er det bare blivet af OB? Hver gang vi spiller, bliver vi gjort til grin. Der er ingen stolthed i holdet, de falder sammen som et korthus. Og ja, vi trænger mest en ny målmand og at Kasper Larsen bænkes. Vi er bare en fucking joke og vi få hver gang mindst to mål imod. Der skal ske noget og Alm virker mere og mere som en emotionsløs marionette. Vi ryger helt sikkert ud i den nuværende forfatning.

                                Comment

                                Working...
                                X