Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Fodboldrelateret er vi ja i en ret god position som "Øens Hold" uden ægte konkurrence på Fyn. Så det skyldes måske bare de ret gode forudsætninger vi har der at vinde/holde fast i sponsorer.
    Ja der er nok noget der, måske er de også glade for det netværk som jo helt tydeligt virker for sponsorerne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Aron skal have chancen istedet for Frø. Han har godt, af en tur på bænken. Han er en humørspiller, så man tror det er løgn. Han får alt for lang snor.
      Skal det forståes derhen hvor du vil have en midtbane bestående af Aron, Okosun og Tverskov?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Skal det forståes derhen hvor du vil have en midtbane bestående af Aron, Okosun og Tverskov?
        Så længe at Jebali ikke kan spille eller også prøve Breum der. Frø skaber alt for lidt og slår op i banen, når der er den mindste modgang. Det kan tælles på en hånd, hvor han har spillet en god kamp min det sidste år. Så der skal prøves noget nyt, især hvis man vil kører med det samme system. Men i det hele taget, mener jeg at Frø ikke er god nok. Han har fået mere end rigeligt med spilletid de sidste sæsoner og han har vist at han ikke er god nok. Der er alt for langt imellem snapsene og han kan ikke længere undskyldes med at han ikke har erfaringen.
        Last edited by Mwape; 24-07-2022, 17:10.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Martin Davidsen spørger:
          "OB-direktør Björn Wesstrøm sagde i sommer, at fynboerne ville styrke sig defensivt og dermed være gode nok til at opnå egen målsætning om Top 6. Gad vide hvornår de ord bakkes op af handling. #sldk"
          https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...ZN9QM9lyA&s=19
          Som jeg har sagt før, resultaterne kommer ikke af Tom snak, heller ikke selvom det foregår på svensk.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Så længe at Jebali ikke kan spille eller også prøve Breum der. Frø skaber alt for lidt og slår op i banen, når der er den mindste modgang. Det kan tælles på en hånd, hvor han har spillet en god kamp min det sidste år. Så der skal prøves noget nyt, især hvis man vil kører med det samme system. Men i det hele taget, mener jeg at Frø ikke er god nok. Han har fået mere end rigeligt med spilletid de sidste sæsoner og han har vist at ikke er god nok. Der er alt for langt imellem snapsene og han kan ikke længere undskyldes med at han ikke har erfaringen.
            Eller man prøver Bashkim der hvis Max er klar igen.
            I øvrigt var der fin samnenspil af Charly og Bashkim. De passer godt tilsammen på banen
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Som jeg har sagt før, resultaterne kommer ikke af Tom snak, heller ikke selvom det foregår på svensk.
              Strategi: fokuser på kvalitet + akademi

              Realitet: køb en masse billige spillere uden den store plan.

              BW taler godt og har en fed attitude, men han har ikke imponeret med sine konkrete handler.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Eller man prøver Bashkim der hvis Max er klar igen.
                I øvrigt var der fin samnenspil af Charly og Bashkim. De passer godt tilsammen på banen
                Enig, et eller andet nyt skal der prøves. Iøvrigt mærkeligt, at Alm ikke bruger alle 5 udskiftninger, især når der er flere som er helt flade og vi er spillet ud af brættet til sidst.

                Men det største problem er nu, at vi lukker så mange mål ind og giver er hav af chancer væk og ikke "bare" i dag. Der skal et system skifte til og gerne forstærkninger. Hvis ellers der må bruges flere penge. Men det kan blive rigtig dyrt at lade være...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  BW sagde meget tidligt at der skulle satses på akademiet og kun købes enkelte klart stærke forstærkninger - og at der ville gå noget tid før det lykkes. Men han kan da ikke stå inde for en nedrykning.
                  Randers har spillet et par gode kampe og vi mangler stamspillere, så det er ikke overraskende at vi bliver udspillet til sidst. Men føj hvor så det skidt ud.
                  Jeg har, indtil videre, tiltro til BW. Men de indkøb der er foretaget til nu, har ikke overbevist mig. Men flere af dem skal naturligvis først spilles ind.
                  Jeg mangler så køb af de klare forstærkninger. Og jeg tror det går galt, hvis de ikke kommer.kommer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Strategi: fokuser på kvalitet + akademi

                    Realitet: køb en masse billige spillere uden den store plan.

                    BW taler godt og har en fed attitude, men han har ikke imponeret med sine konkrete handler.
                    Spørgsmålet er også om, han har fået markant flere penge til at handle for. Man kan være nok så dygtig en sportsdirektør eller fodbolddirektør, men hvis ikke der følger penge med, er man lige vidt

                    Desuden har vi hverken set Kanté, Grubbe eller OJ på banen, så det er vel en postgang eller 8 for tidligt at udtale sig om dem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                      Spørgsmålet er også om, han har fået markant flere penge til at handle for. Man kan være nok så dygtig en sportsdirektør eller fodbolddirektør, men hvis ikke der følger penge med, er man lige vidt

                      Desuden har vi hverken set Kanté, Grubbe eller OJ på banen, så det er vel en postgang eller 8 for tidligt at udtale sig om dem.
                      Ingen af de tre Jan vel løse vores oroblem på midtbanen. Der er vi fuldstændig afhængigt af Jebali. Uden ham...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        Spørgsmålet er også om, han har fået markant flere penge til at handle for. Man kan være nok så dygtig en sportsdirektør eller fodbolddirektør, men hvis ikke der følger penge med, er man lige vidt

                        Desuden har vi hverken set Kanté, Grubbe eller OJ på banen, så det er vel en postgang eller 8 for tidligt at udtale sig om dem.
                        Hvis man ikke kan købe kvalitet, så lad være med at købe noget. Brug akademiet.

                        Du skaber kun en dårligere kultur ved at hente en masse spillere ud fra hvad der virker som tilfældighedens spil.

                        Mucolli i 4 år? Really? King? Jebalis lillebror som der tæt på ingen data er omkring? Come on, det blive jo ingen succes.

                        Der er aldrig noget, der bliver anderledes i OB sådan her.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ingen af de tre Jan vel løse vores oroblem på midtbanen. Der er vi fuldstændig afhængigt af Jebali. Uden ham...
                          Grubbe skulle efter sigende også kunne spille på midtbanen. Men mit svar var på, kritikken af BWs nykøb. De er ikke blevet brugt plus vi aner ikke, hvor mange penge han har til indkøb. Men ja, vi mangler en på den centrale midtbane. Men i det hele taget trænger vi til, at prøve noget andet. Men det virker til, at Alm enten ikke kan eller vil. Han bruger ikke engang alle udskiftningerne,som han har til rådighed. Jeg synes pilen mere peger på ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Hvis man ikke kan købe kvalitet, så lad være med at købe noget. Brug akademiet.

                            Du skaber kun en dårligere kultur ved at hente en masse spillere ud fra hvad der virker som tilfældighedens spil.

                            Mucolli i 4 år? Really? King? Jebalis lillebror som der tæt på ingen data er omkring? Come on, det blive jo ingen succes.

                            Der er aldrig noget, der bliver anderledes i OB sådan her.
                            King er ikke BWs indkøb, det var før han tog over. Skal vi ikke lige se de 2 andre spille og en håndfuld kampe inden,vi fælder dom over dem. Det er meget muligt, at du har ret. Men at skærer dem over, inden de har spillet min. en håndfuld kampe er, undskyld mig en anelse useriøst. Skal de ikke lige have chance på banen først?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              King er ikke BWs indkøb, det var før han tog over. Skal vi ikke lige se de 2 andre spille og en håndfuld kampe inden,vi fælder dom over dem. Det er meget muligt, at du har ret. Men at skærer dem over, inden de har spillet min. en håndfuld kampe er, undskyld mig en anelse useriøst. Skal de ikke lige have chance på banen først?
                              King er lige på grænsen. Skulle undre mig, hvis ikke BW var inde over.

                              De enkelte spillere skal selvfølgelig have chancen. Min negativitet er aldrig rettet mod den enkelte.

                              Den er rettet mod, at vi åbenlyst ikke følger strategien. I stedet famler (min vurdering, kan være forkert) vi os frem og henter, hvad der lige byder sig til.

                              Sådan skaber man bare ikke en homogen trup med en (vinder)kultur. Det gør man ved at hente ledere og kulturbærere som resten af truppen kan støtte sig til.

                              Og jeg er træt af evindeligt OB-nonsens uden substans.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                King er lige på grænsen. Skulle undre mig, hvis ikke BW var inde over.

                                De enkelte spillere skal selvfølgelig have chancen. Min negativitet er aldrig rettet mod den enkelte.

                                Den er rettet mod, at vi åbenlyst ikke følger strategien. I stedet famler (min vurdering, kan være forkert) vi os frem og henter, hvad der lige byder sig til.

                                Sådan skaber man bare ikke en homogen trup med en (vinder)kultur. Det gør man ved at hente ledere og kulturbærere som resten af truppen kan støtte sig til.

                                Og jeg er træt af evindeligt OB-nonsens uden substans.
                                Såvidt jeg husker er det Ole spion og MH. Men ja, det er vi ikke uenige om.

                                Læg dertil, at vi har træner som stædigt holder fast i et system og på visse pladser spillere som ikke fungerer. Plus ikke bruger alle udskiftninger, når flere tydeligt ikke har luft til mere og/eller spiller elendigt.

                                Min tålmodighed med Alm er derfor ved, at være brugt op. Jeg vil se noget andet de næste 3 kampe og min. 1 sejr ellers må han væk.

                                Comment

                                Working...
                                X