Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fandme fedt med Nouck ellers. Havde vi vundet kampen, så havde han taget overskrifterne. Han skal lige slibes til, men han kommer sgu med noget power og afslutter klinisk.

    BK var også god og besad vilje. Tørt hug. Når man er efter en spiller, skal man også rose, når de modbeviser én.

    2. halvleg var rædderlig, og symboliserer fint, hvor meget der er i vejen med klubben. Jeg er lettere apatisk. Vi må se.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Martin Davidsen spørger:
      "OB-direktør Björn Wesstrøm sagde i sommer, at fynboerne ville styrke sig defensivt og dermed være gode nok til at opnå egen målsætning om Top 6. Gad vide hvornår de ord bakkes op af handling. #sldk"
      https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...ZN9QM9lyA&s=19
      Jeg venter stadig på at ord bliver til handling og virkelighed. Sådan som vi så ud i de sidste 25 minutter? Det var ikke OB værdigt.

      Hvor er krigerne? Hvor er OB DNA'et? Hvor er kvaliteten? Hvor er udviklingen? Hvor f... er realismen?

      Jeg ved ikke med dig, men det gjorde decideret ondt at se på. Mit OB reduceret til en flok hovedløse kyllinger, ude af form, halsende efter modstanderne der bare fik lov til at vade igennem.

      Al ære og respekt for Randers, der har noget af den power og kvalitet, jeg savner hos os, men det er fandme også nemt at være Randers spiller, når halvdelen af modstanderholdet halser rundt som serie spillere, der spiller mod voksne mænd.

      Det er beskæmmende! En skændsel.

      Richard Møller ville vende sig i sin grav. Sådan skal intet OB hold se ud.

      Punktum.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Fandme fedt med Nouck ellers. Havde vi vundet kampen, så havde han taget overskrifterne. Han skal lige slibes til, men han kommer sgu med noget power og afslutter klinisk.

        BK var også god og besad vilje. Tørt hug. Når man er efter en spiller, skal man også rose, når de modbeviser én.

        2. halvleg var rædderlig, og symboliserer fint, hvor meget der er i vejen med klubben. Jeg er lettere apatisk. Vi må se.
        Tror der var mere anden halvleg som var klinisk.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Fandme fedt med Nouck ellers. Havde vi vundet kampen, så havde han taget overskrifterne. Han skal lige slibes til, men han kommer sgu med noget power og afslutter klinisk.

          BK var også god og besad vilje. Tørt hug. Når man er efter en spiller, skal man også rose, når de modbeviser én.

          2. halvleg var rædderlig, og symboliserer fint, hvor meget der er i vejen med klubben. Jeg er lettere apatisk. Vi må se.
          Ja, ærgerligt at de 2 blev udskiftet så tidligt i kampen, Breum og Kjerumgaard var elendige som afløserne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Ja, ærgerligt at de 2 blev udskiftet så tidligt i kampen, Breum og Kjerumgaard var elendige som afløserne.
            Breum startede stærkt, men så ud som han blev smittet af den mærkelige sygdom de andre på banen blev ramt af tidligere.
            Last edited by andlox; 24-07-2022, 16:23.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Breum startede stærkt, men så ud som han blev snittet af den mærkelige sygdom de andre på banen blev ramt af tidligere.
              Han gjorde det ikke ret godt, forstår godt at Nouck har overhalet ham og startede inde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Men så skulle ledelsen udtale sig mere ærligt og ikke tale om Top 6 og forstærkninger på Jebali-niveau.
                Spot on! Som andre herinde har nævnt ville langt de fleste kunne "affinde" sig med ikke at være i top-6, hvis der satses på talenter. Men at melde top-6 ud uden at følge op med tilgange gør mig tosset. Tror de vi er idioter???

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Men så skulle ledelsen udtale sig mere ærligt og ikke tale om Top 6 og forstærkninger på Jebali-niveau.
                  Enig. Det er fordi de ikke ved det, havde vi vundet i pokalen mod FCM så ville der have været mere økonomi til at kunne gøre en forskel.

                  ​​​​​Men jeg holder fast i at med Mihajlo ude, Østrøm, Vestergaard, Kheemdee, Slotsager og Juel på vej, så giver det ikke meget mening at hente en ny centralforsvarsspiller ind når man allerede har hentet BP.

                  Tilgengæld har man kun én Tverskov og man skal ret beset bruge to, der er mig bekendt ikke nogen på vej, på nær Østrøm som på nuværende tidspunkt ikke er god nok. Så må de forskellige investorer accepterer at det tager noget tid at implementere en strategi hvor man vil hente ind fra akademiet.

                  Der kan jeg ikke forstå at man ikke henter ind vi viser jo også i dag hvor giftigt et hold vi er på omstillinger og det kræver jo at du har nogen der kan vende spillet og spille hurtigt.

                  Der er ham Ezatolahi der var en der foreslog i går og han kunne være en mulighed, siger jeg uden at have et skidegodt overblik over ham.

                  ​​​Men det kræver jo at man kan overbevise investor gruppen om at man skal investere i truppen, fordi jeg kan ikke se hvordan man kan opgive strategien nu og jeg tror heller ikke at det ville ende godt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Spot on! Som andre herinde har nævnt ville langt de fleste kunne "affinde" sig med ikke at være i top-6, hvis der satses på talenter. Men at melde top-6 ud uden at følge op med tilgange gør mig tosset. Tror de vi er idioter???
                    Måske det skyldes mere at man vil stå der interessant for sponsorere. Men også der er det ikke særlig klogt at skuffe folk på den lange bane.
                    Måske der sker ja stadig noget i vinduet. Men det er selvfølgelig er problem at hente forstærkninger når én tredjel af grundspillet er allerede kørt. Hvis man investerer tidligere og giver Alm chancen at have truppen på pladsen allerede i forberedelsen så ville der vel også give lidt mere indtægter med placeringspenge og man lokker sponsorer og tilskuer på stadion. Men åbenbart er man stadig meget tilbageholdende med at investere. Fair nok hvis man ville udmelde det ærligt. Men troede der ville komme en ny tilgang til handlinger med BW, men bliver ret skuffet.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Måske det skyldes mere at man vil stå der interessant for sponsorere. Men også der er det ikke særlig klogt at skuffe folk på den lange bane.
                      Måske der sker ja stadig noget i vinduet. Men det er selvfølgelig er problem at hente forstærkninger når én tredjel af grundspillet er allerede kørt. Hvis man investerer tidligere og giver Alm chancen at have truppen på pladsen allerede i forberedelsen så ville der vel også give lidt mere indtægter med placeringspenge og man lokker sponsorer og tilskuer på stadion. Men åbenbart er man stadig meget tilbageholdende med at investere. Fair nok hvis man ville udmelde det ærligt. Men troede der ville komme en ny tilgang til handlinger med BW, men bliver ret skuffet.
                      Ja jeg tror vi alle er skuffede over det der reelt er kommet ud af den nye sportsdirektør. Nu nævner du sponsorerne og jeg har tit tænkt på hvordan stemningen er blandt de andre sponsorere. Altså Albani, Barfoed og alle de andre (som jo efter hvad vi hører vokser i antal) Synes de det er fedt at lægge navn til den middelmådighed? Er de forblindet af Niels Thorborg og tør ikke sige ham imod?
                      Er der nogen herinde som har viden om det?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Enig. Det er fordi de ikke ved det, havde vi vundet i pokalen mod FCM så ville der have været mere økonomi til at kunne gøre en forskel.

                        ​​​​​Men jeg holder fast i at med Mihajlo ude, Østrøm, Vestergaard, Kheemdee, Slotsager og Juel på vej, så giver det ikke meget mening at hente en ny centralforsvarsspiller ind når man allerede har hentet BP.

                        Tilgengæld har man kun én Tverskov og man skal ret beset bruge to, der er mig bekendt ikke nogen på vej, på nær Østrøm som på nuværende tidspunkt ikke er god nok. Så må de forskellige investorer accepterer at det tager noget tid at implementere en strategi hvor man vil hente ind fra akademiet.

                        Der kan jeg ikke forstå at man ikke henter ind vi viser jo også i dag hvor giftigt et hold vi er på omstillinger og det kræver jo at du har nogen der kan vende spillet og spille hurtigt.

                        Der er ham Ezatolahi der var en der foreslog i går og han kunne være en mulighed, siger jeg uden at have et skidegodt overblik over ham.

                        ​​​Men det kræver jo at man kan overbevise investor gruppen om at man skal investere i truppen, fordi jeg kan ikke se hvordan man kan opgive strategien nu og jeg tror heller ikke at det ville ende godt.
                        Tror også vi har største behov på midtbanen. Tverskov, Aron og Jebali kan blive stærk tilsammen. Men det kræver alle tre kampklar og Aron i sidste efterårs form. Og med skader og karantæner er det vi for tyndt.
                        ​​​​​​Frø er alt for meget humorspiller, tror ikke mere på ham som offensiv omdrejningspunkt. Der skal en klassespiller til hvis vi vil redde sæsonen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                          Ja jeg tror vi alle er skuffede over det der reelt er kommet ud af den nye sportsdirektør. Nu nævner du sponsorerne og jeg har tit tænkt på hvordan stemningen er blandt de andre sponsorere. Altså Albani, Barfoed og alle de andre (som jo efter hvad vi hører vokser i antal) Synes de det er fedt at lægge navn til den middelmådighed? Er de forblindet af Niels Thorborg og tør ikke sige ham imod?
                          Er der nogen herinde som har viden om det?
                          Sponsorne er der for kontaktet og business. Resultater er sekundære.

                          Comment


                            BW sagde meget tidligt at der skulle satses på akademiet og kun købes enkelte klart stærke forstærkninger - og at der ville gå noget tid før det lykkes. Men han kan da ikke stå inde for en nedrykning.
                            Randers har spillet et par gode kampe og vi mangler stamspillere, så det er ikke overraskende at vi bliver udspillet til sidst. Men føj hvor så det skidt ud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                              Ja jeg tror vi alle er skuffede over det der reelt er kommet ud af den nye sportsdirektør. Nu nævner du sponsorerne og jeg har tit tænkt på hvordan stemningen er blandt de andre sponsorere. Altså Albani, Barfoed og alle de andre (som jo efter hvad vi hører vokser i antal) Synes de det er fedt at lægge navn til den middelmådighed? Er de forblindet af Niels Thorborg og tør ikke sige ham imod?
                              Er der nogen herinde som har viden om det?
                              Fodboldrelateret er vi ja i en ret god position som "Øens Hold" uden ægte konkurrence på Fyn. Så det skyldes måske bare de ret gode forudsætninger vi har der at vinde/holde fast i sponsorer.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Den skøre kone der skriver om fodbold i SportFyn har Bernat til et 10-tal og MoM. Ja, jeg er lidt ophidset nu, Det er jeg ked af. Men jeg kan ikke forstå det.

                                Comment

                                Working...
                                X