Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Dejlig veludført kontra. Virkelig godt af Sander, og fedt at se Charly så kølig foran mål igen!
    Også ros til Frø
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Randers har vel været bedst i 1. halvleg - men et flot langskud og en enkelt kontra der sad som den skulle samt gode redninger af Bernat og så fører OB sgu 2-0....vildt

      Comment


        #93
        Godt være alt ikke lige sidder i skabet, men gal et flot mål til 2-0.

        Jeg frygtede denne kamp med de afbud vi havde, men dejlig skarphed, og flot kamp af HC så langt! Positivt overrasket.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Også ros til Frø
          For ikke at fucken den op?

          Comment


            #95
            Nouck er en spændende spiller der kommer med noget fart og en glimrende teknik og så har han et glimrende instinkt for målet, han bliver rigtig god ham der. Han må gerne sætte sig på den højrekant, bedrager mine øjne mig eller var det med venstre han satte den der ind?

            Skjelvik også med en rigtig god første halvleg. Selvom han nok begynder at læne sig lidt op af et gult kort.

            Bashkim med et veleksekveret venstre vristspark lidt ude fra feltet.

            Kasper Larsen og Bjørn Paulsen ser også ud til at have styr på det.

            Det bliver spændende her i 2 halvleg jeg vil gerne se hvad Alm skifter ind her.

            Comment


              #96
              Det er længe siden jeg har været glad i en pause. Håber jeg også er det efter kampen.

              Comment


                #97
                Charly hvor er det dog en fed følelse at hive én af vores egne op, og så er han bare god fra første dag Gør det nu noget mere.!

                Og Bashkim Han har sgu fortjent det. Synes også han virker til at forsøge sig i presspillet. Jeg håber det fortsætter.

                Lad os nu bare holde fast

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                  Ingen tvivl om, at den bedste OB-indsats indtil videre, skal findes på lægterne! :-)
                  Står ja også her, sammen med knægten. ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Nouck er en spændende spiller der kommer med noget fart og en glimrende teknik og så har han et glimrende instinkt for målet, han bliver rigtig god ham der. Han må gerne sætte sig på den højrekant, bedrager mine øjne mig eller var det med venstre han satte den der ind?

                    Skjelvik også med en rigtig god første halvleg. Selvom han nok begynder at læne sig lidt op af et gult kort.

                    Bashkim med et veleksekveret venstre vristspark lidt ude fra feltet.

                    Kasper Larsen og Bjørn Paulsen ser også ud til at have styr på det.

                    Det bliver spændende her i 2 halvleg jeg vil gerne se hvad Alm skifter ind her.
                    Jeg har desværre ikke mulighed for at se kampen, men følger med her og andre steder .. KL og BP har styr på det skriver du. Hvordan hænger det sammen med at HC har haft flere gode aktioner på afslutninger fra RFC ?

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Vi er kompakt i defensiven og skarp med kontra! Rigtig god første halvleg.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Håber HC holder nullet, tror han har brug for det

                        Comment


                          Laekkert med 2-0 og vigtigt at det er bash og charly der score. Men vi spiller ikke godt og syntes vi har haengt med hovederne fra start af kampen.

                          Det er lidt den omvendte Verden at vi pludselig er effective, hvad sker der med at vi ikke skal bruge 10-15 100% chancer for at score? Vi vinder ligaen hvis det er en ny standard!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg har desværre ikke mulighed for at se kampen, men følger med her og andre steder .. KL og BP har styr på det skriver du. Hvordan hænger det sammen med at HC har haft flere gode aktioner på afslutninger fra RFC ?
                            Randers har haft et par forsøg men ikke nogen 100 procent chancer, jeg vil faktisk sige at i store dele af første halvleg har Randers bolden nede omkring vores felt, Brock-madsen har et enkelt godt hovedstødsforsøg andet er det ikke blevet til, så ja jeg vil faktisk sige de har ret godt styr på det, her hvor de står dybt.

                            Comment


                              God start på 2. Halvleg. Frispark på kant af feltet ved spil fra Frøkjær og touch fra Nouck

                              Comment


                                Elendigt frispark af Kadrii
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X