Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Omar Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Det er sgu et sats at kalde den ;)

    Husk på at dem du nævner skal drikke det samme vand som alle de andre der bare falder i niveau når de kommer til Odense.
    De havde begge passet som fod i hose IMO

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      De havde begge passet som fod i hose IMO
      Helt enig - men statistikken siger bare at de vil blive dårlige hos os.

      NH kunne intet hos os - nu er har superliga topscorer i Silkeborg.
      Jeg betvivler ikke dine bud - men om de kan præstere i OB.

      Tror ChrisOB har overbevist mig...

      OB rykker ned i år - og laver en Esbjerg, det er sgu skræmmende det her.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Helt enig - men statistikken siger bare at de vil blive dårlige hos os.

        NH kunne intet hos os - nu er har superliga topscorer i Silkeborg.
        Jeg betvivler ikke dine bud - men om de kan præstere i OB.

        Tror ChrisOB har overbevist mig...

        OB rykker ned i år - og laver en Esbjerg, det er sgu skræmmende det her.
        Vi kan sagtens rykke ned ja. Men laver ikke en EfB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Vi kan sagtens rykke ned ja. Men laver ikke en EfB
          Fair nok - ved godt jeg lige gik lidt for vidt - men min pointe blev forhåbentligt vist ;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Fair nok - ved godt jeg lige gik lidt for vidt - men min pointe blev forhåbentligt vist ;)
            ChrisOB har tit og ofte mange gode pointer. Og bider sig fast som vild bulldog indtil han får ret. For han argumenterer godt for sig og skriver lange indlæg. Men intet indikerer at vi skulle lave en Efb

            Jeg er bare træt af at han kun er her meget i de perioder hvor det går dårligt og der er meget negativt og forsvinder som dug for solen når vi er inde i gode perioder.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              ChrisOB har tit og ofte mange gode pointer. Og bider sig fast som vild bulldog indtil han får ret. For han argumenterer godt for sig og skriver lange indlæg. Men intet indikerer at vi skulle lave en Efb

              Jeg er bare træt af at han kun er her meget i de perioder hvor det går dårligt og der er meget negativt og forsvinder som dug for solen når vi er inde i gode perioder.
              Du er simpelthen bare en stjerne her på siden.

              Jeg sidder på Sjælland og elsker dine træningsindlæg, men når du så har ret i endnu mere bliver jeg bare mere glad :)

              Men håber virkelig du har tid til at tage derned i morgen - jeg selv er optager af noget spejder lejr med 32k andre spejder resten af ugen.
              Så vil nyde lidt gode oplæg fra Ådalen :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Du er simpelthen bare en stjerne her på siden.

                Jeg sidder på Sjælland og elsker dine træningsindlæg, men når du så har ret i endnu mere bliver jeg bare mere glad :)

                Men håber virkelig du har tid til at tage derned i morgen - jeg selv er optager af noget spejder lejr med 32k andre spejder resten af ugen.
                Så vil nyde lidt gode oplæg fra Ådalen :)
                Tak for de pæne ord. Er dog ikke ret komfortabel med at få ros så lad os holde den der

                Jeg smutter i Ådalen i morgen og skal nok lave en fyldig rapport hvis der er noget at rapportere om. Men mon ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  ChrisOB har tit og ofte mange gode pointer. Og bider sig fast som vild bulldog indtil han får ret. For han argumenterer godt for sig og skriver lange indlæg. Men intet indikerer at vi skulle lave en Efb

                  Jeg er bare træt af at han kun er her meget i de perioder hvor det går dårligt og der er meget negativt og forsvinder som dug for solen når vi er inde i gode perioder.
                  Nu er der ikke ret mange gode perioder, så det er vel egentligt meget let...

                  Der er desuden langt mere kød på en diskussion om årsagsforklaring på hvorfor der ikke er så mange gode perioder, der gør at vi opnår vores målsætninger. Det er i al sin enkelthed mere interessant end bare at glæde sig over, at det går godt. ;-)

                  Desuden elsker jeg at trolle.



                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Helt enig - men statistikken siger bare at de vil blive dårlige hos os.

                    NH kunne intet hos os - nu er har superliga topscorer i Silkeborg.
                    Jeg betvivler ikke dine bud - men om de kan præstere i OB.

                    Tror ChrisOB har overbevist mig...

                    OB rykker ned i år - og laver en Esbjerg, det er sgu skræmmende det her.
                    Jeg har aldrig argumenteret for, at vi kommer til at lave en Esbjerg. Bare lige for at slå det fast.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Mads Larsen fra EFB har også været nævnt
                      Nå ja, men ville være et mærkeligt køb tænker jeg. Jeg har aldrig set ham spille, men han betagnes som en offensiv type, håber vi leder efter en med nogen defensive kompetencer.

                      Personligt tænker jeg Lasse Vigen kunne være en god mand at få ind.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                        Nå ja, men ville være et mærkeligt køb tænker jeg. Jeg har aldrig set ham spille, men han betagnes som en offensiv type, håber vi leder efter en med nogen defensive kompetencer.

                        Personligt tænker jeg Lasse Vigen kunne være en god mand at få ind.
                        EfB vil også have ALT for mange penge for Mads Larsen, som er 2.div spiller, men vel nok den bedste spiller i 2. div
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tak. Jeg så også lige optakten fra Randers kampen hvor BW også nævner nogenlunde det samme. Uden dog at være så konkret
                          Godt interview med BW, ham tror jeg altså på! Så må vi bare se hvor længe han gider det her...
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Godt interview med BW, ham tror jeg altså på! Så må vi bare se hvor længe han gider det her...
                            Hvor finder man det henne ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Hvor finder man det henne ?
                              Ligger på Discovery+ du skal bare finde RFC-OB, så er det optaktsinterviewet med ham
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                                Ligger på Discovery+ du skal bare finde RFC-OB, så er det optaktsinterviewet med ham
                                Takker

                                Comment

                                Working...
                                X