Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Omar Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Omar Jebali og Mucolli (på en 4-årig kontrakt…) er transfers, der fortjener temmelig stor undren.

    Grubbe og Kante er umulige at bedømme.

    King var et elendigt køb. Han har ikke superliganiveau, og der er intet, der tyder på, at han får det.

    BP virker som et fint køb her og nu.

    Ivancevic har potentiale og en fed attitude. Virker velscoutet.

    Summen af ovenstående: Jeg er ikke imponeret og ser ingen sammenhæng med den udmeldte strategi, som endegyldigt må siges at være det arveste bullshit.
    Du kan ikke bedømme Grubbe og Kante, men du kan godt bedømme at Omar er dårlig.

    Du er godt nok en dygtig scout må man sige.

    Sæt nu at Omar er en god midterforsvarer som gør at KL ikke kommer på banen mere i denne sæson fordi Omar er 3-valg.
    Eller sæt nu at Agon laver flere mål og assist end Breum og Sabbi samlet gjorde i sidste sæson.

    Du har ingen chance for at vide noget som helst om det endnu.

    For tror virkelig ikke at du er en bedre scout end det vi har i klubben.

    At du er en sur gammel mand der er skuffet over at vi tabte til FCN, det må du bare leve med - men det har sgu ikke ret meget med de transfers vi har gjort at gøre.

    Og BP er vel den eneste der er væk fra strategien med at vi ikke vil købe spillere der ikke er videre salgs potentiale i.

    Resten kan jo i teorien sælges videre, så er de jo heller ikke ældre.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Du kan ikke bedømme Grubbe og Kante, men du kan godt bedømme at Omar er dårlig.

      Du er godt nok en dygtig scout må man sige.

      Sæt nu at Omar er en god midterforsvarer som gør at KL ikke kommer på banen mere i denne sæson fordi Omar er 3-valg.
      Eller sæt nu at Agon laver flere mål og assist end Breum og Sabbi samlet gjorde i sidste sæson.

      Du har ingen chance for at vide noget som helst om det endnu.

      For tror virkelig ikke at du er en bedre scout end det vi har i klubben.

      At du er en sur gammel mand der er skuffet over at vi tabte til FCN, det må du bare leve med - men det har sgu ikke ret meget med de transfers vi har gjort at gøre.

      Og BP er vel den eneste der er væk fra strategien med at vi ikke vil købe spillere der ikke er videre salgs potentiale i.

      Resten kan jo i teorien sælges videre, så er de jo heller ikke ældre.
      Er generell enig. Men man må vel tilgive at FCN-kampen sidder i kroppen og sjælen: sæsonpremiere, på hjemmebane med næsten 7000 på lægterne en mandsgsften, solskin - og sådan en præstation på banen ... der kan god give dårlig stemning med negative output.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Er generell enig. Men man må vel tilgive at FCN-kampen sidder i kroppen og sjælen: sæsonpremiere, på hjemmebane med næsten 7000 på lægterne en mandsgsften, solskin - og sådan en præstation på banen ... der kan god give dårlig stemning med negative output.
        Helt enig.

        Men mange af dem der bliver gået efter var jo slet ikke på banen.

        Så at bedømme ud fra at dem på banen spillede dårligt er alligevel for dumt i mine øjne.

        Lad nu de nye få lidt tid til at spille sig på banen og lad os se hvad de kan når det sker.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Du kan ikke bedømme Grubbe og Kante, men du kan godt bedømme at Omar er dårlig.

          Du er godt nok en dygtig scout må man sige.

          Sæt nu at Omar er en god midterforsvarer som gør at KL ikke kommer på banen mere i denne sæson fordi Omar er 3-valg.
          Eller sæt nu at Agon laver flere mål og assist end Breum og Sabbi samlet gjorde i sidste sæson.

          Du har ingen chance for at vide noget som helst om det endnu.

          For tror virkelig ikke at du er en bedre scout end det vi har i klubben.

          At du er en sur gammel mand der er skuffet over at vi tabte til FCN, det må du bare leve med - men det har sgu ikke ret meget med de transfers vi har gjort at gøre.

          Og BP er vel den eneste der er væk fra strategien med at vi ikke vil købe spillere der ikke er videre salgs potentiale i.

          Resten kan jo i teorien sælges videre, så er de jo heller ikke ældre.
          Og du er så en evig optimist, uanset om lokummet så brænder rundt omkring dig...? "Ah, nu er der ild i mig; Hjælp? Nej Bare rolig; Der er jo en teoretisk chance for at det bare går ud af sig selv" ;-)

          Man er ikke en (nødvendigvis) gammel sur mand, hvis man er skeptisk overfor vores indkøbspolitik. Der er nemlig rimelig meget præcedens for at de fleste af vores signings ikke ligefrem brænder ligaen af.

          MvH ChrisOB
          Last edited by ChrisOB; 22-07-2022, 12:16.
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Og du er så en evig pragmatiker, uanset om lokummet så brænder rundt omkring dig...? "Ah, nu er der ild i mig; Bare rolig; Der er jo en teoretisk chance for at det bare går ud af sig selv" ;-)

            Man er ikke en (nødvendigvis) gammel sur mand, hvis man er skeptisk overfor vores indkøbspolitik. Der er nemlig rimelig meget præcedens for at de fleste af vores signings ikke ligefrem brænder ligaen af.

            MvH ChrisOB
            Og bare rolig, hvis der går ild i mig skal jeg nok sørge for at det går ud hurtigt.
            Men hvis der ikke er ild i mig, så gider jeg heller ikke og svine alle dem omkring mig og beskylde dem for at sætte ild i mig.
            Jeg vil gerne se om de prøver at sætte ild i mig inden jeg brokker mig.

            Ja, og det er helt fair.

            Men at få en leje aftale af Omar til at lyde som en dyr signing er nu også ret vildt - og det gør mig skeptisk.

            Og i mine øjne er det bedre at leje spillere for et år og se dem an, end at give dem 4+5 års kontrakter bare fordi de har spillet på PSG's ungdomshold.

            Men det er nok bare mig der syntes det er smartere.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Og bare rolig, hvis der går ild i mig skal jeg nok sørge for at det går ud hurtigt.
              Men hvis der ikke er ild i mig, så gider jeg heller ikke og svine alle dem omkring mig og beskylde dem for at sætte ild i mig.
              Jeg vil gerne se om de prøver at sætte ild i mig inden jeg brokker mig.

              Ja, og det er helt fair.

              Men at få en leje aftale af Omar til at lyde som en dyr signing er nu også ret vildt - og det gør mig skeptisk.

              Og i mine øjne er det bedre at leje spillere for et år og se dem an, end at give dem 4+5 års kontrakter bare fordi de har spillet på PSG's ungdomshold.

              Men det er nok bare mig der syntes det er smartere.
              Enig. Det er meget smartere og noget jeg har ønsket man ville gøre mere af længe. Men havde også ønsket mig at man havde gjort det med Mucolli selvom han var billig i transfer og nok ikke får det vilde i løn

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Er Jebali ikke skadet
                Jo Jo, men på sigt

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig. Det er meget smartere og noget jeg har ønsket man ville gøre mere af længe. Men havde også ønsket mig at man havde gjort det med Mucolli selvom han var billig i transfer og nok ikke får det vilde i løn
                  Er enig med dig.

                  Men tænker trods alt de har kunne se mere data på Mucolli end de har kunne på de to de har lejet - og det nok er derfor han er købt og de andre kun er lejet.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Er enig med dig.

                    Men tænker trods alt de har kunne se mere data på Mucolli end de har kunne på de to de har lejet - og det nok er derfor han er købt og de andre kun er lejet.
                    Ja det tænker jeg også. Som jeg hører det gav vi lidt over 1 mill Nkr. Altså 3/4 mill dkr. Sammenholdt med at han nok kun ligger i midten af løn hierakiet, er der ikke den store risiko hvis det ikke går. Så bør man ubesværet kunne sende ham videre i systemet uden de store omkostninger

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Og bare rolig, hvis der går ild i mig skal jeg nok sørge for at det går ud hurtigt.
                      Men hvis der ikke er ild i mig, så gider jeg heller ikke og svine alle dem omkring mig og beskylde dem for at sætte ild i mig.
                      Jeg vil gerne se om de prøver at sætte ild i mig inden jeg brokker mig.

                      Ja, og det er helt fair.

                      Men at få en leje aftale af Omar til at lyde som en dyr signing er nu også ret vildt - og det gør mig skeptisk.

                      Og i mine øjne er det bedre at leje spillere for et år og se dem an, end at give dem 4+5 års kontrakter bare fordi de har spillet på PSG's ungdomshold.

                      Men det er nok bare mig der syntes det er smartere.
                      Når der er en voldsom præcedens de sidste 10 år kan du altså stadig ikke klandre folk for at have dårligere nerver, end du selv har. Som oftest er det "lad os nu lige se" crowden der står tilbage med en lang næse, hvorefter de gentager det samme med hver enkelt spiller, uanset hvor tvivlsomt deres cv'er ser ud, mens man selv bliver gammel sur mand af at skælde folk ud for at være gamle sure mænd.

                      And repeat.

                      Indtil virkeligheden viser at den nye ledelse rent faktisk får os bevæget fremad med en spiller, der har et blakket ry i bagagen fra Vejle tiden og en anden hvis mest opsigtsvækkende detalje er at han er lillebror til en eksisterende profil. På bagkant af en miserabel pre season, på bagkant af 10 års middelmådighed, på bagkant af en elendig præstation og et elendigt resultat i forårspremieren.

                      Ingen i Odense Boldklub har, endnu, gjort sig fortjent til hverken tillid eller "lad os nu lige se".

                      Måske hos den evige optimist; men jeg tror sgu I bliver færre og færre så længe virkeligheden ikke inviterer til så meget optimisme/tro.

                      Denne mølle har jeg været igennem de sidste 10 år og indtil videre har din og andres approach ikke været overvejende i tråd med virkeligheden. Hvorfor jeg synes at man ikke kan klandre folk for at være kort for hovedet. Og kalde beslutninger (ikke folkene) for hjernedøde?

                      Hvorfor bebrejder du egentlig folk for at være frustrerede?

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Når der er en voldsom præcedens de sidste 10 år kan du altså stadig ikke klandre folk for at have dårligere nerver, end du selv har. Som oftest er det "lad os nu lige se" crowden der står tilbage med en lang næse, hvorefter de gentager det samme med hver enkelt spiller, uanset hvor tvivlsomt deres cv'er ser ud, mens man selv bliver gammel sur mand af at skælde folk ud for at være gamle sure mænd.

                        And repeat.

                        Indtil virkeligheden viser at den nye ledelse rent faktisk får os bevæget fremad med en spiller, der har et blakket ry i bagagen fra Vejle tiden og en anden hvis mest opsigtsvækkende detalje er at han er lillebror til en eksisterende profil. På bagkant af en miserabel pre season, på bagkant af 10 års middelmådighed, på bagkant af en elendig præstation og et elendigt resultat i forårspremieren.

                        Ingen i Odense Boldklub har, endnu, gjort sig fortjent til hverken tillid eller "lad os nu lige se".

                        Måske hos den evige optimist; men jeg tror sgu I bliver færre og færre så længe virkeligheden ikke inviterer til så meget optimisme/tro.

                        Denne mølle har jeg været igennem de sidste 10 år og indtil videre har din og andres approach ikke været overvejende i tråd med virkeligheden. Hvorfor jeg synes at man ikke kan klandre folk for at være kort for hovedet. Og kalde beslutninger (ikke folkene) for hjernedøde?

                        Hvorfor bebrejder du egentlig folk for at være frustrerede?

                        MvH ChrisOB
                        Folk må sgu godt være frustreret for min skyld, jeg er også frustreret over præstationen i mandags.

                        Men det gør trods alt ikke at jeg mener Omar er en dyr transfer, da han nok er relativt billig da han kun er lejet for et år.
                        Ydermere vil jeg heller ikke kan BW på niveau med JH vurderet på transfers der har haft mindre en 1 måned - JA EN MÅNED til at bevise om de kan noget.

                        Vi ved faktisk heller ikke om BW har været inde over transferne i vinters, der gik snart om at MH tog det vindue.

                        Og kan sgu godt være at jeg står tilbage med en lang næse, men det vil jeg sgu hellere og så have støttet de nye spillere der kommer til klubben end jer der bare lader som om.

                        Og undskyld mig, men dette:
                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                        Umiddelbart så begynder Bjørn Wesstrøm at give flashbacks til Poul Hansen. De der hjernedøde indkøb er så hamrende useriøse.
                        Er sgu ret tæt på at angribe folkene og ikke beslutningerne.
                        Hvis du ikke er enig der, så må vi jo bare være uenige.

                        Comment


                          #72
                          Omar er fin. Det gør at du kan skyde nogen af de CF talenter af på lejekontrakter til andre klubber, hvor de kan få noget spilletid. Er han god så kan man beholde ham er han ikke så kommer der folk tilbage fa lejekontrakter plus talenter fra u-19, folk skal slappe af med ham der.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Folk må sgu godt være frustreret for min skyld, jeg er også frustreret over præstationen i mandags.

                            Men det gør trods alt ikke at jeg mener Omar er en dyr transfer, da han nok er relativt billig da han kun er lejet for et år.
                            Ydermere vil jeg heller ikke kan BW på niveau med JH vurderet på transfers der har haft mindre en 1 måned - JA EN MÅNED til at bevise om de kan noget.

                            Vi ved faktisk heller ikke om BW har været inde over transferne i vinters, der gik snart om at MH tog det vindue.

                            Og kan sgu godt være at jeg står tilbage med en lang næse, men det vil jeg sgu hellere og så have støttet de nye spillere der kommer til klubben end jer der bare lader som om.

                            Og undskyld mig, men dette:


                            Er sgu ret tæt på at angribe folkene og ikke beslutningerne.
                            Hvis du ikke er enig der, så må vi jo bare være uenige.
                            Nej jeg er ikke enig at det er angribe folk (personligt) ved at kalde deres beslutninger for hjernedøde. Det er stadig beslutningerne, der er eller har været hjernedøde. Der må jeg sgu bare kalde dig alt for fintfølende, hvis du kan blive stødt over at nogle kalder beslutningerne for hjernedøde. Med mindre du mener Poul Hansen er lig med "hjernedød"?

                            Og jeg støtter spillerne når de spiller kamp. Resten af tiden er jeg på ingen måder forpligtiget til at støtte eller bryde mig om deres tilstedeværelse i min klub. De er her på lånt tid. Jeg er her hele tiden. Så det er vist nærmest mere dig, der sviner folk til, som du er uenig med ved at sige, at de, vi, bare "lader som om" at vi støtter nye spillere. Hvad ved du om dét?

                            Jeg tror lige du skal puste ud og træde ét par skridt tilbage og lade være med at pege fingre af andre, når du selv hælder affald ud af ørerne.

                            Du er jo meget tæt på at sige at du er mere fan end mig og andre, bare fordi vi på forhånd er skeptiske over enhver signing, der kommer ind i den her klub.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Som nævnt i anden tråd … hvorfor skulle en spiller vælge at tage til OB?

                              Enten har man en tilknytning til OB ellers får man en chance … har man kvalitet til et top6 hold i Danmark kan jeg ikke se hvorfor man skulle vælge OB på nuværende tidspunkt i vinduet .. eller overhovedet ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                                Nej jeg er ikke enig at det er angribe folk (personligt) ved at kalde deres beslutninger for hjernedøde. Det er stadig beslutningerne, der er eller har været hjernedøde. Der må jeg sgu bare kalde dig alt for fintfølende, hvis du kan blive stødt over at nogle kalder beslutningerne for hjernedøde. Med mindre du mener Poul Hansen er lig med "hjernedød"?

                                Og jeg støtter spillerne når de spiller kamp. Resten af tiden er jeg på ingen måder forpligtiget til at støtte eller bryde mig om deres tilstedeværelse i min klub. De er her på lånt tid. Jeg er her hele tiden. Så det er vist nærmest mere dig, der sviner folk til, som du er uenig med ved at sige, at de, vi, bare "lader som om" at vi støtter nye spillere. Hvad ved du om dét?

                                Jeg tror lige du skal puste ud og træde ét par skridt tilbage og lade være med at pege fingre af andre, når du selv hælder affald ud af ørerne.

                                Du er jo meget tæt på at sige at du er mere fan end mig og andre, bare fordi vi på forhånd er skeptiske over enhver signing, der kommer ind i den her klub.

                                MvH ChrisOB
                                Men alle spillere i OB er her jo på lånt tid.

                                Der er jo ikke en eneste spiller der regner med kun at spille i OB resten af deres karriere, sådan er fodbold bare ikke mere.

                                Der kommer ikke til at være flere Lars Høgh'er.

                                Og fair du mener jeg helder affald ud af ørene, men jeg syntes at du gør det samme.

                                Så lad os bare være uenige med hinanden.

                                Comment

                                Working...
                                X