Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Omar Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    OB skriver:

    "Den 22-årig forsvarsspiller kommer fra Espérance Sportive de Zarzis, som spiller i den bedste tunesiske liga, hvor han er noteret for 19 kampe."
    Og i de 19 kampe har han spillet tilsammen 1695 min. svarende til et gennemsnit på 89. min. pr. kamp, så han må være en af de bedre spillere på det hold.
    Måske er der lottogevinst.

    Comment


      #32
      Det er noget gut vi får til klubben O Mar God

      https://mobile.twitter.com/LeifOffenbax

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er noget gut vi får til klubben O Mar God

        https://mobile.twitter.com/LeifOffenbax
        Hahaha. Du er godt med på, det ikke er hans krop?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

          Hahaha. Du er godt med på, det ikke er hans krop?
          Sidder på Island med en lille tlf, så jeg må sgu krybe til korset og sige at den fangede jeg ikke
          Dohhh

          Comment


            #35
            Jeg tænker fremtiden vil vise hvorfor Omar er hentet til klubben.

            1. Selvfølgelig, hvis hans talent er så unikt at han brænder ligaen af, gir det sig selv.

            2. Hvis han spiller fast, men som en pose nødder det næste halve års tid, må pleasing af Issam have været inde over. (Hvilket jeg så ikke ville forstå, vi har jo en lang kontrakt med issam)

            3. Hvis han er i truppen uden at spille, har han måske været hentet som gardering for ivancevic, fordi han konstant går i stykker, men Omars niveau har så ikke været godt nok til at spille. Her kunne der også godt være Issam-pleasing inde over, men måske mere for at give Omar en fod indenfor Europa. Og så ikke mere end det.

            Find selv på flere..

            Comment


              #36
              Hvem skriver spillersangen til den der fløjtemelodi?

              https://m.youtube.com/watch?v=iMm1Wih0kug

              Comment


                #37
                Jeg glæder mig til at se ham. Det kan sagtens værre han er ikke er god nok, men mehh, det er fint med nogle lejeaftale til noget der måske kunne værre.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Jeg tænker fremtiden vil vise hvorfor Omar er hentet til klubben.

                  1. Selvfølgelig, hvis hans talent er så unikt at han brænder ligaen af, gir det sig selv.

                  2. Hvis han spiller fast, men som en pose nødder det næste halve års tid, må pleasing af Issam have været inde over. (Hvilket jeg så ikke ville forstå, vi har jo en lang kontrakt med issam)

                  3. Hvis han er i truppen uden at spille, har han måske været hentet som gardering for ivancevic, fordi han konstant går i stykker, men Omars niveau har så ikke været godt nok til at spille. Her kunne der også godt være Issam-pleasing inde over, men måske mere for at give Omar en fod indenfor Europa. Og så ikke mere end det.

                  Find selv på flere..
                  Men velkommen selvfølgelig. Glemte jeg. Håber due r go, bare fyr den af

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    OB har så også skrevet forkert, 2 af kampene er fra den tunesiske pokalturnering og yderlig 2 er fra oprykning/nedrykningsduel.

                    De spiller ufattelig få kampe i Tunesien åbenbart, 20 hvis man er i nedrykningsspil, 24 hvis man spiller om mesterskab. ES Zarzis rykkede ned og han fik fuld spilletid i alle kampe han var med i undtagen 1, hvor han blev skiftet ud ved halvleg og dernæst ikke var i truppen i de næste 4 kampe - muligvis skade.
                    Hvis OB har skrevet forkert, så er det satme pinligt.
                    Er det en 13 årig som står for kommunikationen?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Håber at to brødre sammen, gør begge bedre.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Jeg glæder mig til at se ham. Det kan sagtens værre han er ikke er god nok, men mehh, det er fint med nogle lejeaftale til noget der måske kunne værre.
                        En fordel ved lejeaftaler er at det er nemmere at rydde op i fejlskuddene
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          En fordel ved lejeaftaler er at det er nemmere at rydde op i fejlskuddene
                          Men, hvornår kommer vores “redningsmand”…?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            En fordel ved lejeaftaler er at det er nemmere at rydde op i fejlskuddene
                            Ja. Jeg håber stadig han er en teknisk stærk pasningssikker spiller med nogle defensive kvaliteter der kan spille ved siden af Tverskov.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Ja. Jeg håber stadig han er en teknisk stærk pasningssikker spiller med nogle defensive kvaliteter der kan spille ved siden af Tverskov.
                              Som på magisk vis ikke er opdaget af andre klubber end OB i en alder af 22 år ;).

                              Sandsynligheden er næsten lig nul.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Som på magisk vis ikke er opdaget af andre klubber end OB i en alder af 22 år ;).

                                Sandsynligheden er næsten lig nul.
                                Nej, der er så mange spillere der er gode derude og nordafrikanerne er ikke historisk et sted klubberne normalt leder. En lad os nu se, der er ikke noget at tabe.

                                Comment

                                Working...
                                X