Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Omar Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fair nok. Men hvor mange kampe han har i lavere tunesiske divisioner er vel næppe interessant? Svarer vel til noget 2/3. Div i Danmark
    Jeg er klar over at det ville være fint at kunne se hele hans senior karriere men det er vel næppe meget brugbart

    Men det er fint at han er vant til at spille på et bundhold hvor bolden flyver ind om ørerne på ham. Så vil han føle sig helt hjemme i OB
    Jeg synes det er brugbart - lige såvel ville jeg også gerne vide hvor mange kampe for Næsby Alexander Bah havde spillet, dengang han var aktuel i OB.

    Ja niveauet i den tunesiske næstbedste række ved vi intet om - og det kan sikkert være lavt - Men jeg synes der er forskel på spille sin første seniorsæson som 22 og som 19 årig.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Jeg synes det er brugbart - lige såvel ville jeg også gerne vide hvor mange kampe for Næsby Alexander Bah havde spillet, dengang han var aktuel i OB.

      Ja niveauet i den tunesiske næstbedste række ved vi intet om - og det kan sikkert være lavt - Men jeg synes der er forskel på spille sin første seniorsæson som 22 og som 19 årig.
      Ja der er en lille forskel selvfølgelig. Men finder et ikke vildt brugbart i denne sammenhæng. Det interessante er at han kun har spillet 19 kampe i den bedste række som 22 årig

      Ellers må vi jo forskellige måder at vurdere tingene på

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Det er bare et nummer, men vi giver ham nummer 3.

        som jeg nævner et andet sted, er det et vink med en vognstang til Kasper eller er det for voldsomt at tro det ?
        Kasper har vel spillet alle træningskampene og startede inde igår, så det er nok næppe et vink med et vognstang ift. at han gerne må forlade klubben lige pt. Det tror jeg slet ikke vi er interesserede i, men da muligvis på sigt, hvis Ivan får bugt med skaderne. Min anden tanke var, om Ivans skade kan være værre end først antaget, og det er derfor der er brug for ekstra dækning?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja der er en lille forskel selvfølgelig. Men finder et ikke vildt brugbart i denne sammenhæng. Det interessante er at han kun har spillet 19 kampe i den bedste række som 22 årig

          Ellers må vi jo forskellige måder at vurdere tingene på
          OB har så også skrevet forkert, 2 af kampene er fra den tunesiske pokalturnering og yderlig 2 er fra oprykning/nedrykningsduel.

          De spiller ufattelig få kampe i Tunesien åbenbart, 20 hvis man er i nedrykningsspil, 24 hvis man spiller om mesterskab. ES Zarzis rykkede ned og han fik fuld spilletid i alle kampe han var med i undtagen 1, hvor han blev skiftet ud ved halvleg og dernæst ikke var i truppen i de næste 4 kampe - muligvis skade.

          Comment


            #20
            Endnu en i rækken af transfers, hvor det er svært at se en dybere mening.

            MH havde fået klø for sådan et vindue.

            Med BW er det åbenbart led i en større plan. Det er i så fald en plan, jeg ikke forstår. Ivancevic har potentiale. Paulsen fin her og nu. Grubbe svær at udtale sig om, Kante lige så. Resten - King inklusiv - forstår jeg overhovedet ikke.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              OB har så også skrevet forkert, 2 af kampene er fra den tunesiske pokalturnering og yderlig 2 er fra oprykning/nedrykningsduel.

              De spiller ufattelig få kampe i Tunesien åbenbart, 20 hvis man er i nedrykningsspil, 24 hvis man spiller om mesterskab. ES Zarzis rykkede ned og han fik fuld spilletid i alle kampe han var med i undtagen 1, hvor han blev skiftet ud ved halvleg og dernæst ikke var i truppen i de næste 4 kampe - muligvis skade.
              Ok. Så er der styr på den research

              Jeg håber selvfølgelig det bedste og at Omar bliver ny stjerne og sælges om 2 år i en pakkeløsning med sin bror for 30-40 mill. Men mit gæt er at han er gennemsnitlig og ikke bliver købt næste sommer og man derved ser begge brødre rejse fra OB.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                Når Thorborg ikke vil punge ud må vi nøjes med lottokuponer.. Men lad os nu se. Mon ikke Kanté og Omar brænder ligaen af i denne sæson
                Det er sjovt, men da vi hentede Utaka, Roy, DD, Junior, Atle, Ruud m.fl blev de også betegnede som lottokuponer.... just saying !

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det første jeg tænkte var OMG… Og det passer vel meget godt.. O Mar God

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Det er sjovt, men da vi hentede Utaka, Roy, DD, Junior, Atle, Ruud m.fl blev de også betegnede som lottokuponer.... just saying !
                    Det var en helt anden tid. Og af de navne, du nævner, vil jeg kun kalde Utaka en lottokupon. Jeg har svært ved at se relevansen af nogle af de andre navne.

                    22 år, ingen data, få kampe i en tunesisk liga, bror til Jebali. Det er helt skørt. Men han skal selvfølgelig have chancen.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Det var en helt anden tid. Og af de navne, du nævner, vil jeg kun kalde Utaka en lottokupon. Jeg har svært ved at se relevansen af nogle af de andre navne.

                      22 år, ingen data, få kampe i en tunesisk liga, bror til Jebali. Det er helt skørt. Men han skal selvfølgelig have chancen.
                      Det er brugen af "lottokupon" samt selv en VdV/Love/Meyer kan skuffe, mens en ukendt kan blive det helt store !

                      Bare fordi man ikke har et navn kan man godt blive en forstærkning

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                        Når Thorborg ikke vil punge ud må vi nøjes med lottokuponer.. Men lad os nu se. Mon ikke Kanté og Omar brænder ligaen af i denne sæson
                        Kan lige se for mig hvordan BW har slikket sig om munden da han havde første samtale om jobbet. Klubben ejet af en af Danmarks rigeste mænd
                        Gad vide hvor længe han gider det her?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Det er sjovt, men da vi hentede Utaka, Roy, DD, Junior, Atle, Ruud m.fl blev de også betegnede som lottokuponer.... just saying !
                          At bringe Roy Carroll og DD ind i en diskussion omkring lottokuponer kontra en 22 årig fra den tunesiske liga og en 18-årig lige fra et afrikansk akademi er for mig, undskyld, lidt useriøst.

                          Atle og Ruud havde sammenlagt næsten 200 kampe i den norske liga, før de kom til os. Atle havde endda fået landsholdsdebut ligesom Espen var U21 landsholdsspiller. De tåler ingen sammenligning med de nuværende lottokuponer. Kun til dels Junior. Imo.

                          Der immervæk havde scoret mål i The Championship. Så for mig virker det lidt som om du griber efter halmstrå.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Velkommen til! Håber du gør ikke kun brormanden glad. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Det må betyde at man har til hensigt at leje Østrøm ud. Selvom vores forsvar ser skidt ud, så tror jeg næppe sådan en fyr her har kvalitet til at være andet end 4. mand som midtstopper. Østrøm fortjener ligesom de andre også chancen for mere fast spilletid og det giver den her leje mulighed for. Bliver Østrøm fatter jeg intet, med mindre Omar tager røven på os og brænder ligaen af.

                              Comment


                                #30
                                For sjovs skyld gik jeg ind og tjekkede, hvad Issam lavede som 22-årig. Han var såmænd på lån i ES Zarzis, klubben brormand kommer fra nu. Udover at det er lidt sjovt siger det naturligvis ikke så meget om noget som helst, måske dog at en 22-årig spiller fra en tunesisk bundklub godt kan ramme OB-niveau. (Og så må jeg hellere sige jeg også synes det er en mærkelig handel, før jeg får ChrisOB og andre på nakken)

                                Comment

                                Working...
                                X