Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Ved PH og JH gav vi trods alt spillerne en mulighed for at vise sig frem inden vi kaldt deres signings hjernedøde.
Se indlæg
Ydermere vil jeg nu mene at vores 'billige og dårlige' spillere var bedre i sidste sæson end AGF's dyrt indkøbte stjerner - så selv om der ikke er meget præcedens for det, så er det trods alt sket så sent som i sidste sæson.
Se indlæg
Se indlæg
Havde han aldrig været sportsdirektør eller hvad hans stilling nu var, så tror jeg at OB kunne have klaret sig meget bedre selv om man skulle skære ned.
Jeg kan stadigvæk huske at han til et fan-event (eller interview) sagde at han vidst godt at en bestemt spiller (vil ikke nævne ham) ikke var god nok til OB, men han købte ham alligevel fordi vi manglede en på pladsen. Istedet for måske at undersøge markedet lidt mere, det ville vi nok have fået mere ud af.
Se indlæg
Og de foregående totalt mislykkede sportslige ansvarlige hjalp ikke klubben i nogen positiv retning og det var dem vi gik efter - ikke de indkøb de lavede, dem gav vi en chance for at vise sig frem inden vi halshuggede dem her på forum.
Udover i vores 'tommel op eller tommel ned' tråd.
Se indlæg
At kalde Omar ude allerede inden vi har set ham på en fodbold-bane (udover youtube) er det jeg mener er forkert.
Jeg er ikke spillernes mand, mere end så mange andre, hvis de ikke leverer skal de ikke spille her - eller i hvert fald tage sig gevaldigt sammen.
F.eks. bander jeg Frø langt væk hver eneste angreb hvor han i steder for at spille en medspiller i fødderne spiller den direkte til en modstander.
Jeg bliver så træt af at han endnu ikke har lært det selv om han ikke har kunne det siden den fantastiske kamp imod FCK for efterhånden nogle år siden.
Det er vildt at han skal være et sikkert kort i start opstillingen for shit for smider han meget væk.
I går (kampen mod Randers) så jeg trods alt at han løb hjem for at stoppe en omstilling han selv havde lavet et par gange, men tænk hvor meget vi ville få ud af ham hvis han ikke skulle spilde energi på det.
Leave a comment: