Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Omar Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    De havde begge passet som fod i hose IMO
    Helt enig - men statistikken siger bare at de vil blive dårlige hos os.

    NH kunne intet hos os - nu er har superliga topscorer i Silkeborg.
    Jeg betvivler ikke dine bud - men om de kan præstere i OB.

    Tror ChrisOB har overbevist mig...

    OB rykker ned i år - og laver en Esbjerg, det er sgu skræmmende det her.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Det er sgu et sats at kalde den ;)

    Husk på at dem du nævner skal drikke det samme vand som alle de andre der bare falder i niveau når de kommer til Odense.
    De havde begge passet som fod i hose IMO

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    For satan hvor skulle man bare have hentet en MEM foran AGF for skalle 5 mill og Berggren foran SønderjyskE.
    Så havde man for få millioner skabt et Top 6 hold som havde tjent de penge hjem flerfoldigt
    Det er sgu et sats at kalde den ;)

    Husk på at dem du nævner skal drikke det samme vand som alle de andre der bare falder i niveau når de kommer til Odense.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Er ret sikker at Aron ( i sidste efterårets form,) Tverskov og Jebali ville pynte op midtbanen. Men det er også den eneste midtbanekombination i vores trup jeg ville være tryg med. Og da de næppe kan spille alle kampe tilsammen skal der en kvalitetsspiller ind
    Det er ihvertfald vores bedste konstellation, men vi skal altså et par hylder over Aron niveau så centralt i banen. Aron er en rigtig fin sub men ikke en starter også for at gardere os hvis Tverskov bliver skadet.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    For satan hvor skulle man bare have hentet en MEM foran AGF for skalle 5 mill og Berggren foran SønderjyskE.
    Så havde man for få millioner skabt et Top 6 hold som havde tjent de penge hjem flerfoldigt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Lidt ala den nye i AGF, tidligere Silkeborg. Men så bliver man nok skuffet
    For satan hvor skulle man bare have hentet en MEM foran AGF for skalle 5 mill og Berggren foran SønderjyskE.
    Så havde man for få millioner skabt et Top 6 hold som havde tjent de penge hjem flerfoldigt

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ikke flere lotto kuponer tak. Der skal gåes all in på kvalitet. Ellers kan man lige så godt skrive med Ejdum
    Lidt ala den nye i AGF, tidligere Silkeborg. Men så bliver man nok skuffet

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tak. Jeg så også lige optakten fra Randers kampen hvor BW også nævner nogenlunde det samme. Uden dog at være så konkret
    Så skulle anden halvleg i Randers hvor midtbanen blev fuldstændig overnatchet (og var næsten ikke mere præsent i de sidste 25) have overbevist ham at han skal komme i gang hurtigst ...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Helt enig, men er så heller ikke sikker på om det er bedre med Tverskov og Aron.
    Ville godt have et eller andet ind, en god makker til Tverskov.
    Er ret sikker at Aron ( i sidste efterårets form,) Tverskov og Jebali ville pynte op midtbanen. Men det er også den eneste midtbanekombination i vores trup jeg ville være tryg med. Og da de næppe kan spille alle kampe tilsammen skal der en kvalitetsspiller ind

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Selv tak, det er i hvert fald spændende
    Ikke flere lotto kuponer tak. Der skal gåes all in på kvalitet. Ellers kan man lige så godt skrive med Ejdum

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tak. Jeg så også lige optakten fra Randers kampen hvor BW også nævner nogenlunde det samme. Uden dog at være så konkret
    Selv tak, det er i hvert fald spændende

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Fyens.dk 25. juli:

    OB's fodbolddirektør Björn Wesström mere end antydede før kampen, at fynboerne også jagter en midtbanetype med mere krudt i bagdelen.
    Tak. Jeg så også lige optakten fra Randers kampen hvor BW også nævner nogenlunde det samme. Uden dog at være så konkret

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    I mine øjne ville han være en rigtig solid signing. Kunne være en rigtig god makker til Jeppe
    Det tror jeg nemlig også. Der skal noget ind på den position.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Vigen ville heller ikke gøre mig noget, han er lidt svingende men han er en udmærket fodboldspiller.
    I mine øjne ville han være en rigtig solid signing. Kunne være en rigtig god makker til Jeppe

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Er Lasse Vigen ikke den eneste der har været nævnt i medierne ?

    Mads Larsen fra EFB har også været nævnt

    Leave a comment:

Working...
X