Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Paulsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    At smide Bjørn på toppen ville kræve medspillere som kan slå gode indlæg ...
    Ikke nogen opgradering på det punkt med Mickelson ift. Ryan i hvert fald. Han slår ligeså elendige indlæg. De kommer aldrig over første mand

    Comment


      #47
      Som jeg husker det havde Breum et par eller tre fine indlæg i går

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
        Som jeg husker det havde Breum et par eller tre fine indlæg i går
        Jo, men Bjørn blev sendt på toppen efter udskiftning af Breum...
        Kan virkelig godt lide AA rolige måde under træningen, men taber mere og mere tiltro til hans beslutninger. Det virker ofte ret håbløst, til mindst for en mandagstræner som mig.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Jo, men Bjørn blev sendt på toppen efter udskiftning af Breum...
          Kan virkelig godt lide AA rolige måde under træningen, men taber mere og mere tiltro til hans beslutninger. Det virker ofte ret håbløst, til mindst for en mandagstræner som mig.
          Åh ja det er sandt, men de lå godt

          Comment


            #50
            Vi snakkede med Bjørn Paulsen i Ådalen i dag om hans debut på Odense Stadion i går.

            Bjørn Paulsen efter debut: Vi har brug for at spille mere sammen - OBstruktion

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Vi snakkede med Bjørn Paulsen i Ådalen i dag om hans debut på Odense Stadion i går.

              Bjørn Paulsen efter debut: Vi har brug for at spille mere sammen - OBstruktion
              Fint og ærligt interview

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Lad nu bare tOrnBjerg være sit sædvanlige negative selv hvor næsten intet er godt nok..

                Når det er sagt havde jeg da også hellere set en Lars Kramer eller Gartenmann. Vi har garanteret prøvet. Men vi kan jo ikke tvinge dem
                En måske nok negativ, men aldrig uden grund.
                Idag har vi set det jeg frygtede.
                BP er måske en cm bedre end KL, men vi har brug for spillere der er meter bedre end dem vi har.

                NT må beslutte om vi skal i top 6 i dårlige sæsonen som OB siger. Hvis vi skal det så skal der en helt anden kvalitet til som så kan kryderes med de bedste unge.

                Kl, bp, jørgen, nico, Frø osv bringer os aldrig i det lag. De er fine trup spillere og intet mere.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  En måske nok negativ, men aldrig uden grund.
                  Idag har vi set det jeg frygtede.
                  BP er måske en cm bedre end KL, men vi har brug for spillere der er meter bedre end dem vi har.

                  NT må beslutte om vi skal i top 6 i dårlige sæsonen som OB siger. Hvis vi skal det så skal der en helt anden kvalitet til som så kan kryderes med de bedste unge.

                  Kl, bp, jørgen, nico, Frø osv bringer os aldrig i det lag. De er fine trup spillere og intet mere.
                  Jeg er overbevist om, at BP er god nok. Men det han viser nu er simpelthen tegn på hvor skidt det ser ud med resten af holdet. Der er INGEN defensiv struktur. Der er langt fra kvalitet nok på de andre pladser. Så kommer gode nok spillere også til at se skidt ud. Derfor mener jeg også at der reelt kun er tre brugbare scenarier. 1. Alm fyres og der hentes en træner, som er villig til at spille efter kvaliteten og som vil fokusere mere på de defensive aspekter af spillet. 2. Der hentes kvalitet til i omegnen af 20 mil i dette vindue, hvor den individuelle kvalitet er så høj, at de faktisk kan bære de andre. Herunder en snu målmand, en klippe i cf og et fysisk 6er svin, som tager en helvedes masse gule kort. 3. Vi (DE!) indser som klub at der skal en koldstart til i 1. Div. Det er fint med mig, hvis man pinedød vil holde fast i strategien med denne spillestil. Men materialet er langet fra til det pt. Så vil man vinde nogle kampe og langsomt kunne udvikle spillet og presset vil ikke være så stort. Jeg er der hvor jeg gerne tager et par år i 1. Div, hvis det er dette uværdige OB, som der præsentes år efter år og dog toppet i år, hvor alt går galt og ikke fungerer.
                  Last edited by claudes1; 30-07-2022, 07:22.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Jeg er overbevist om, at BP er god nok. Men det han viser nu er simpelthen tegn på hvor skidt det ser ud med resten af holdet. Der er INGEN defensiv struktur. Der er langt fra kvalitet nok på de andre pladser. Så kommer gode nok spillere også til at se skidt ud. Derfor mener jeg også at der reelt kun er tre brugbare scenarier. 1. Alm fyres og der hentes en træner, som er villig til at spille efter kvaliteten og som vil fokusere mere på de defensive aspekter af spillet. 2. Der hentes kvalitet til i omegnen af 20 mil i dette vindue, hvor den individuelle kvalitet er så høj, at de faktisk kan bære de andre. Herunder en snu målmand, en klippe i cf og et fysisk 6er svin, som tager en helvedes masse gule kort. 3. Vi (DE!) indser som klub at der skal en koldstart til i 1. Div. Det er fint med mig, hvis man pinedød vil holde fast i strategien med denne spillestil. Men materialet er langet fra til det pt. Så vil man vinde nogle kampe og langsomt kunne udvikle spillet og presset vil ikke være så stort. Jeg er der hvor jeg gerne tager et par år i 1. Div, hvis det er dette uværdige OB, som der præsentes år efter år og dog toppet i år, hvor alt går galt og ikke fungerer.
                    Jeg er ikke uenig, men når man siger top 6 i dårlige år, så er det ikke BP man skal bruge. Jo han er modsat KL en der udstråler at han vil vinde men ellers er de samme typer og langt fra det kaliber der skal til. Skal vi efterleve målsætningen, så skal vi op på landsholds niveau. Ikke nødvendigvis startere men folk der viser sig gode nok til at være omkring landsholdstruppen i et land med et fornuftigt landshold.
                    Ivan er svær at vurdere, men ellers der ikke hentet den spiller til hver kæde der løfter os.
                    Nm kan ikke dække op, men er nogenlunde fremad, da han har svagheder så nytter det ikke noget at han ikke omsluttes af bedre spillete end jørgen, kl, np.
                    Sådan kan du blive ved hele vejen igennem holdet

                    Men først en super cf'er, eller JT tilbage og så en/2 rigtig gode midtbane spillere.
                    Hertil den oplagte leje/ køb af løssl.

                    De forreste er ok til at overleve, så det må komme i næste vindue.

                    Penge Niels penge.

                    Comment


                      #55
                      Nogen der har hørt noget om Bjørns skade i går.
                      Det så sgu ikke godt ud!

                      Comment


                        #56
                        Bjørn ude med hjernerystelse resten af året

                        https://fyens.dk/ob/anfoerer-koert-v...-kalenderaaret

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Bjørn ude med hjernerystelse resten af året

                          https://fyens.dk/ob/anfoerer-koert-v...-kalenderaaret
                          God bedring til BP! Hjernerystelse er ikke at spøge med.

                          Comment

                          Working...
                          X