Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Paulsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg har stor respekt for BP. Jeg synes at hans etos gør, at det giver mening at lytte til hans vurderinger. Måske har den været diskuteret, så må i undskylde hvis den allerede har været gennem-debateret. Så har jeg bare overset det.
    Men han svarer jo faktisk på, hvorfor det ikke er et problem, at AZ hænger spillere ud, fordi han taler med dem før og efter. Han taler også positivt om spillestil og den hårde træningsintensitet. Han siger at det er godt for de unge at AZ gør det tydeligt at fodbold ikke kun spilles med fødderne men også i hovedet (=beslutninger/valg) Jeg tænker at en spiller som BP er i stand til at vurdere en træners valg med den erfaring han har. Det kan man naturligvis være uenig i. Men lyt til hvad manden siger og lad det indgå i jeres vurdering at AZ.
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-han-var-yngre
    og lad det også indgå i vurderingen af Bjørn. Nok er han blevet gaammel og langsom, men han figther ufortrødent og er en skide god person at have i truppen. Super godt interview som jeg ikke havde set.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Jeg tror, at de fleste synes, AZ passer godt til det, klubben gerne vil. Jeg kan også godt lide af hans stil - i hvert fald på de fleste punkter - men det er jo en smagsag.

Hvad der i mindre grad er en smagssag, det er, at vi lukker ~ 2,5 mål ind i hver kamp, og 3-mandsforsvaret bare fungerer dårligt. Vi vinder ikke rigtigt noget ved det, og vi mangler snarere en mand i presset længere fremme.

Dér er AZ altså nødt til at se indad og udvise en større grad af fleksibilitet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Jeg tror, at de fleste synes, AZ passer godt til det, klubben gerne vil. Jeg kan også godt lide af hans stil - i hvert fald på de fleste punkter - men det er jo en smagsag.

Hvad der i mindre grad er en smagssag, det er, at vi lukker ~ 2,5 mål ind i hver kamp, og 3-mandsforsvaret bare fungerer dårligt. Vi vinder ikke rigtigt noget ved det, og vi mangler snarere en mand i presset længere fremme.

hvad skal han helt præcist gøre - når de så pludseligt fuldstændigt taber sutten og holder op med at forsvarer?

Jeg har svært ved at forestille mig han er tilfreds med de mange inkasserede mål - og mon ikke de også arbejder på at få sat en prop i.

Det er åbenbart ikke så let - så havde de nok gjort det.

Men altså jeg glæder mig i den grad også til den kamp hvor vi spiller solidt forsvarsspil - og holder nullet...det trænger vi godt nok til

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          [/B]

hvad skal han helt præcist gøre - når de så pludseligt fuldstændigt taber sutten og holder op med at forsvarer?

Jeg har svært ved at forestille mig han er tilfreds med de mange inkasserede mål - og mon ikke de også arbejder på at få sat en prop i.

Det er åbenbart ikke så let - så havde de nok gjort det.

Men altså jeg glæder mig i den grad også til den kamp hvor vi spiller solidt forsvarsspil - og holder nullet...det trænger vi godt nok til
          Sidst vi spillede til nul var? Jeg kan simpelthen ikke huske det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Sidst vi spillede til nul var? Jeg kan simpelthen ikke huske det.
            i liga sammenhæng; 11 april mod Esbjerg 6-0 til OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

FCM 3-3 OB
              OB 3-1 VIFF
              VB 4-0 OB
              OB 3-2 RFC
              OB 1-5 AGF
              FCK 1-1 OB
              OB 1-2 FCN
              SIF 2-1 OB
              OB 3-2 FCF

Skal vel også retfærdigvis siges at 15 af de 22 mål er gået ind i de første 5 kampe mens de sidste 7 er kommet i 4 kampe så med mindre det går helt galt i næste kamp så går det fremad … det er ret beset VB og AGF (som også var de værste at gøre det imod), at det var helt skidt … FCM var jo bare helt bolanos ..

De sidste fire kampe har jo været med maksimalt et måls forskel og med et nyt centerforsvar, hvor de unge forhåbentligt kun bliver bedre og der kommer mere styr på midten .. dertil ny keeper ..
              Efterhånden som holdet får trænet sig i bedre form og kan holde i længere tid så tænker jeg at det går fremad …
              Last edited by Plum; 21-09-2025, 13:54.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

FCM 3-3 OB
                OB 3-1 VIFF
                VB 4-0 OB
                OB 3-2 RFC
                OB 1-5 AGF
                FCK 1-1 OB
                OB 1-2 FCN
                SIF 2-1 OB
                OB 3-2 FCF

Skal vel også retfærdigvis siges at 15 af de 22 mål er gået ind i de første 5 kampe mens de sidste 7 er kommet i 4 kampe så med mindre det går helt galt i næste kamp så går det fremad … det er ret beset VB og AGF (som også var de værste at gøre det imod), at det var helt skidt … FCM var jo bare helt bolanos ..

De sidste fire kampe har jo været med maksimalt et måls forskel og med et nyt centerforsvar, hvor de unge forhåbentligt kun bliver bedre og der kommer mere styr på midten .. dertil ny keeper ..
                Efterhånden som holdet får trænet sig i bedre form og kan holde i længere tid så tænker jeg at det går fremad …
                Det gør næppe alverden ved det strukturelle problem, at vi stort set altid mangler én i presset længere fremme og jeg tæt på ingen situationer kan se, hvor vi har en reel fordel af tremandsforsvaret.

Samtidigt undrer jeg mig ret meget over, at vi ikke kan “holde længere”. Det er altså ikke ret meget aggressivt pres over måden vi spiller på. Eller også kan jeg bare ikke se det.

Comment

Working...
                X