Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Club Carlsberg 1887 er i salg!
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægGår det ikke så godt med salget - eller er der lavet flere end 1887 kort? Måske dumt spørgsmål - men i kører da stadig stærkt på med markedsføringen omkring kortet?
Så der er ikke noget overraskende i, at der stadig er (masser af) kort tilbage.
Comment
-
Er det bare undertegnede der har misforstået det, eller kan alle købe 1887-kort til 445,- til denne sæson? I så fald klinger det lidt hult når OB sidste år proklamerer at hvis du er kommet til alle hjemmekampe er "du er sikret mulighed for at købe et medlemskab af CC1887 til samme lave pris som i år". Bevares, jeg sparer en 50'er, og jeg var kommet til at alle kampe uanset hvad, men den form for markedsføring kan jeg godt være foruden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægEr det bare undertegnede der har misforstået det, eller kan alle købe 1887-kort til 445,- til denne sæson? I så fald klinger det lidt hult når OB sidste år proklamerer at hvis du er kommet til alle hjemmekampe er "du er sikret mulighed for at købe et medlemskab af CC1887 til samme lave pris som i år". Bevares, jeg sparer en 50'er, og jeg var kommet til at alle kampe uanset hvad, men den form for markedsføring kan jeg godt være foruden.
Hvis man har været der til alle kampe hår man fået kampene sidste år til under 25 kr pr kamp
En masse ekstre ting som gratis øl, mm.
Man har været med i konkurrencen om fede præmier.
Også har man endda fået næste års kort mere end 10 % billigere end dem der ikke har været der til alle kampe, og de nye der nu kan komme med.
Og så er det stadig et problem. !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægEr det bare undertegnede der har misforstået det, eller kan alle købe 1887-kort til 445,- til denne sæson? I så fald klinger det lidt hult når OB sidste år proklamerer at hvis du er kommet til alle hjemmekampe er "du er sikret mulighed for at købe et medlemskab af CC1887 til samme lave pris som i år". Bevares, jeg sparer en 50'er, og jeg var kommet til at alle kampe uanset hvad, men den form for markedsføring kan jeg godt være foruden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlægDet er lidt sjovt hvor smålige folk nogen gange er.
Hvis man har været der til alle kampe hår man fået kampene sidste år til under 25 kr pr kamp
En masse ekstre ting som gratis øl, mm.
Man har været med i konkurrencen om fede præmier.
Også har man endda fået næste års kort mere end 10 % billigere end dem der ikke har været der til alle kampe, og de nye der nu kan komme med.
Og så er det stadig et problem. !"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Seneste status:
Så er de nye sæsonkort og Club Carlsberg 1887-kort så småt ved at være klar til at møde deres ejere. Den seneste melding fra producenten er, at vi kan begynde at sende ud – forhåbentlig – tirsdag den 8. juli.
Alle Club Carlsberg 1887-kort vil blive tilsendt, mens sæsonkortejere også har haft mulighed for at vælge afhentning. Her gælder det, at kort kan afhentes i Danbillet fra tidligst den 8. juli.
Vi ser frem til endnu en spændende sæson i hinandens selskab.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlægSeneste status:
Så er de nye sæsonkort og Club Carlsberg 1887-kort så småt ved at være klar til at møde deres ejere. Den seneste melding fra producenten er, at vi kan begynde at sende ud – forhåbentlig – tirsdag den 8. juli.
Alle Club Carlsberg 1887-kort vil blive tilsendt, mens sæsonkortejere også har haft mulighed for at vælge afhentning. Her gælder det, at kort kan afhentes i Danbillet fra tidligst den 8. juli.
Vi ser frem til endnu en spændende sæson i hinandens selskab.
Evt sammenlignet med sidste år
Comment
Comment