Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Club Carlsberg 1887 er i salg!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fedt. De kunne ikke være mere fynske!
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Fedt. De kunne ikke være mere fynske!
      Det var dig med krøllerne ikke

      Comment


        #33
        Lidt nyt:

        http://www.ob.dk/artikel/saesonkort-snart-klar.aspx

        Odense Boldklub

        Comment


          #34
          Går det ikke så godt med salget - eller er der lavet flere end 1887 kort? Måske dumt spørgsmål - men i kører da stadig stærkt på med markedsføringen omkring kortet?

          Comment


            #35
            Tænkte præcist det samme. Tror et angriberkøb vil lokke mere end den hidtil anvendte markedsføring ;-) Troen på at man får en god vare på stadion er ikke kolossal.

            Comment


              #36
              Jeg har købt det lige da den der mail kom ud og har fået til sendt kvittering for købet via mail, men der står intet om hvordan man får det nye osv.

              Så hvordan gør man det? :)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Går det ikke så godt med salget - eller er der lavet flere end 1887 kort? Måske dumt spørgsmål - men i kører da stadig stærkt på med markedsføringen omkring kortet?
                De blev først udsolgt efter sæsonstart sidste år, så vidt jeg husker.
                Så der er ikke noget overraskende i, at der stadig er (masser af) kort tilbage.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  De blev først udsolgt efter sæsonstart sidste år, så vidt jeg husker.
                  Så der er ikke noget overraskende i, at der stadig er (masser af) kort tilbage.
                  Okay - nåede det bare ikke sidste år så derfor skyndte jeg mig i år :-)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Okay - nåede det bare ikke sidste år så derfor skyndte jeg mig i år :-)
                    Kan så også godt være, at jeg husker forkert! :)

                    Comment


                      #40
                      Er det bare undertegnede der har misforstået det, eller kan alle købe 1887-kort til 445,- til denne sæson? I så fald klinger det lidt hult når OB sidste år proklamerer at hvis du er kommet til alle hjemmekampe er "du er sikret mulighed for at købe et medlemskab af CC1887 til samme lave pris som i år". Bevares, jeg sparer en 50'er, og jeg var kommet til at alle kampe uanset hvad, men den form for markedsføring kan jeg godt være foruden.
                      Last edited by JMJ; 03-07-2014, 08:59. Årsag: Stavefejl

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Er det bare undertegnede der har misforstået det, eller kan alle købe 1887-kort til 445,- til denne sæson? I så fald klinger det lidt hult når OB sidste år proklamerer at hvis du er kommet til alle hjemmekampe er "du er sikret mulighed for at købe et medlemskab af CC1887 til samme lave pris som i år". Bevares, jeg sparer en 50'er, og jeg var kommet til at alle kampe uanset hvad, men den form for markedsføring kan jeg godt være foruden.
                        Det er lidt sjovt hvor smålige folk nogen gange er.

                        Hvis man har været der til alle kampe hår man fået kampene sidste år til under 25 kr pr kamp
                        En masse ekstre ting som gratis øl, mm.
                        Man har været med i konkurrencen om fede præmier.
                        Også har man endda fået næste års kort mere end 10 % billigere end dem der ikke har været der til alle kampe, og de nye der nu kan komme med.

                        Og så er det stadig et problem. !

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Er det bare undertegnede der har misforstået det, eller kan alle købe 1887-kort til 445,- til denne sæson? I så fald klinger det lidt hult når OB sidste år proklamerer at hvis du er kommet til alle hjemmekampe er "du er sikret mulighed for at købe et medlemskab af CC1887 til samme lave pris som i år". Bevares, jeg sparer en 50'er, og jeg var kommet til at alle kampe uanset hvad, men den form for markedsføring kan jeg godt være foruden.
                          Forskellen er vel, at du er garanteret overhovedet at kunne købe dette kort igen, da der har været reserveret et kort til dig til denne pris, mens de resterende kort er blevet solgt efter "først-til-mølle-princippet."

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
                            Det er lidt sjovt hvor smålige folk nogen gange er.

                            Hvis man har været der til alle kampe hår man fået kampene sidste år til under 25 kr pr kamp
                            En masse ekstre ting som gratis øl, mm.
                            Man har været med i konkurrencen om fede præmier.
                            Også har man endda fået næste års kort mere end 10 % billigere end dem der ikke har været der til alle kampe, og de nye der nu kan komme med.

                            Og så er det stadig et problem. !
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #44
                              Seneste status:

                              Så er de nye sæsonkort og Club Carlsberg 1887-kort så småt ved at være klar til at møde deres ejere. Den seneste melding fra producenten er, at vi kan begynde at sende ud – forhåbentlig – tirsdag den 8. juli.

                              Alle Club Carlsberg 1887-kort vil blive tilsendt, mens sæsonkortejere også har haft mulighed for at vælge afhentning. Her gælder det, at kort kan afhentes i Danbillet fra tidligst den 8. juli.

                              Vi ser frem til endnu en spændende sæson i hinandens selskab.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
                                Seneste status:

                                Så er de nye sæsonkort og Club Carlsberg 1887-kort så småt ved at være klar til at møde deres ejere. Den seneste melding fra producenten er, at vi kan begynde at sende ud – forhåbentlig – tirsdag den 8. juli.

                                Alle Club Carlsberg 1887-kort vil blive tilsendt, mens sæsonkortejere også har haft mulighed for at vælge afhentning. Her gælder det, at kort kan afhentes i Danbillet fra tidligst den 8. juli.

                                Vi ser frem til endnu en spændende sæson i hinandens selskab.
                                Kan eller vil i sige noget om hvordan salget går?
                                Evt sammenlignet med sidste år

                                Comment

                                Working...
                                X